.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 12:44:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C5 '98 ] Czy można wyciągnąć coś z silnika V6 2.4?
PostNapisane: 10.cze.2007 22:34:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
No właśnie pytanie. Czy ma sens robienie czegokolwiek przy tym silniku w celu podniesienia jego mocy? Co można uzyskać i ew ile to kosztuje? Wogole warto czy lepiej sprzedać i kupić np. 4,2?

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2007 01:24:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
tez sie zastanawialem i raczej wybral bym ta druga opcje.
bez turba albo podtlenku to nic nie zrobisz a to niestety kosztuje.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2007 07:30:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Za dużo tu nie zdziałasz... Możesz "obrobić głowice i w zasadzie tyle, bo uturbianie V-ki to juz spoooore koszty.
Zdecdowanie najrozsądniej byłoby sprzedać i kupić coś mocniejszego

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2007 04:43:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 09:26:58
Posty: 241
Lokalizacja: Luton/Szczecinek
A ile takie uturbianie kosztuje...? :622:

_________________
A8 4.2 tdi [BVN] Quattro SE
A6 2.4 V6 [BDV] SE - sprzedany

N: 51.90530
W: 0.40956


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2007 10:40:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Z 10 tysia musisz liczyc na bide - tak mysle, wszystko profi, o ile bedziesz robil soft turbo na seryjnym dole i nie jest to bardzo rozwojowa konfiguracja.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2007 16:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 09:26:58
Posty: 241
Lokalizacja: Luton/Szczecinek
...nieoplacalne calkowicie :P

_________________
A8 4.2 tdi [BVN] Quattro SE
A6 2.4 V6 [BDV] SE - sprzedany

N: 51.90530
W: 0.40956


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mógłbyś założyć sportowe wałki, dać głowice do obróbki, odetkać troche dolot i wydech do tego mała konfiguracja kompa o ile Twoje LPG to sekwencja, ale koszt jest znaczny a przyrost max 25 KM ale może dało by sie przesunąć max moment calkowicie w dolne oborty to już byś coś poczuł, do odważnych świat należy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 07:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 09:26:58
Posty: 241
Lokalizacja: Luton/Szczecinek
Nie, ja akurat tylko z ciekawosci zapytalem o to, nie zamierzam przerabiac mojego kombi. Za jakis czas poprostu dokupie cos do domu - oficjalnie dla malzonki...:))

_________________
A8 4.2 tdi [BVN] Quattro SE
A6 2.4 V6 [BDV] SE - sprzedany

N: 51.90530
W: 0.40956


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: