.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 21:29:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL]modyfikacja ukl.wydechowego..?
PostNapisane: 21.paź.2003 11:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Czy kotś moze podzielic sie ze mna spostrzezeniamipo modyfikacji ukłwydechowego..?/Czy autkostalo sie bardziejelastyczne?bardziej czule na gaz..??zo glosniejsze..??Interesuje mnie modyfikacja (katalizatorów wyciecie ich.oraz cala zmiana ukl wydechowego bez koncowej ,puszki,,)
Tobie Atamanku Pan Koraszewski cos dlubal przy wydeszku...jak Ci to teraz chodzi..??
Ile moze kosztowac cała modyfikacja z"kwasówki"...???

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 11:57:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nierdzewka to cena ok. 2500 zł. Komplet.

Jak chcesz mam zwykły przelotowy do końca, bez ostatniej puszki (trzeba dokupić) 3" , mogę Ci tanio wrzucić. Robiony przez Koraszewskiego

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 12:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
nie wiem czy nada sie do c3 ewentualnie c4!!bo masz pewnie robiony do b4/s2!!Ciekawe jak z uchwytami..???ale wstepnie przymi ciekawie!1tez mialeś 2 katalizatorki..??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 12:19:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wstepnie brzmi ciekawie !!!jak rozwiazales spraw katalizatrów..?

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 12:29:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Tak, pod S2, ale tam jest tak, że wszystko jest wywalone, i jest rura 3 cale od turbo do końca.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 22:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Jacek mi p.Koraszewski zrobił 3' za 2200 z montażem, jestem bardzo zadowolony, jest głośno, powyżej 3500robi sie ciszej i mozna smigać, ponizej jest głośnawo :)

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2003 12:42:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Mówicie, że macie wydech o śr. 3'', ale fabrycznie był chyba mniejszy? Po takiej zmianie nie ma problemów z wracaniem się spalin? Nie wydmuchuje uszczelek żadnych?

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2003 13:14:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Nie, w końcu to turbo :)
Fabryczny układ był strasznie udziwniony. 5-1-turbina-1-2-1-końcowy

i dwa katalizatory równolegle.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2003 15:18:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Witam muj katalizator stopilsie teraz zamiast niego mamwspawana rure fi55 mm. Po tej zmianie auto szybciej wkreca sie na obroty i troszke lepiej przyspiesza. Najwarzniejsze ze nie jest glosniej .Kocham komfort.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: