.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:12:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All B4] pytanie o wspomaganie kierownicy
PostNapisane: 02.lip.2007 13:43:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hej, mam banalne pytanie, ale mam nadzieję, że pomożecie - chcę zamontować chłodnicę płynu wspomagania do swojego auta, i trzeba ją zamontować na powrocie płynu do zbiorniczka wspomagania - i właśnie - który wężyk to jest powrót ? ten, co od dołu dochodzi do zbiorniczka ? Dzięki za pomoc :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [All B4] pytanie o wspomaganie kierownicy
PostNapisane: 02.lip.2007 18:18:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Leo napisał(a):
chcę zamontować chłodnicę płynu wspomagania do swojego auta

Czyżbyś miał jeszcze coś poza S2, 90, i "unochodem"? Jeśli masz na myśli B3 90 "7A", to popatrze w schematach hydrauliki.
A tak poza tym to zdrowy rozsądek mówi, że chłodnicę włączasz w obwód gdziekolwiek....Ja był ją włączył tuż za tuż przed pompą lub przekładnią kierowniczą

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:40:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
niestety, nie jest tak różowo. Chłodnicę trzeba wpiąć w powrót z magla, gdyż jeśli wepnę w przewód dostarczający 120 BAR ciśnienia do magla.... to rozumiesz, ze nie ma chłodnicy która by to wytrzymała ?
A chcę zamontować do S2jki, bo tam grzeje się mocno. Jeśli się sprawdzi to i do 90tki pójdzie też, bo to tylko pompie pomaga.
aha, w S2 jest tak samo jak w 7A hydraulika, więc jeśli masz możliwość sprawdzić, który jest powrót, to bardzo bym prosił :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:54:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
a Ty nie masz tam serwotronika ??
a sory nie powinieneś mieć ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 19:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe, mialem serwotronik oczywiście, jednak wymieniałem magiel, i trafił się taki bez serwotronika.
Płyn się grzeje, nie da się ukryć, pozatym taka chłodnica pomoże pompie, może dłużej pochodzi.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 19:36:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tak z ciekawości to jaką chłodniczkę chcesz zamontować (tzn z czego chcesz zaadoptować??) i dokładnie w qrym miejscu??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 19:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chcę dać chłodnicę paliwa z 1.9tdi lub jakiejś beemki diesel. Montuje się ją na powrocie do zbiorniczka wspomagania, dlatego pytam, który to powrót.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: