.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 20:46:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL TDI] Ile lat wytrzymuje przepływka? (logi do oceny)
PostNapisane: 26.cze.2007 19:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dzis w czasie wymiany sparciałej gumy laczacej kolektor z plastikową rurą od ic postanowilem sobie zlogować mojego traktora.
Tutaj logi:
http://www.planet-security-polska.info/ ... 060626.pdf
Oczywiscie turbo zaczelo lepiej pompowac nie wdmuchując powietrza z olejem pod maskę a do kolektora dolotowego :): ;) Wiem , że mam kierownice do czyszczenia - tak uprzedzając komentarze :diabel:
Niemniej zastanawia mnie slabo mierząca przepływka powyżej 4200 rpm ... tylko proszę bez dziwnych komentarzy - ja należe do tych , którzy wykorzystują pełny zakres obrotów :D
Wyjałem ją i okazało się,że Szkop wymienił ją w 2002 roku, no właśnie - 5 lat to dużo ?
Wymieniać , czy olać ? (czyściłem i nic nie pomogło ;) )

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 19:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Z tego co słyszałem :): To przepływka może się wysrać nawet po paru miesiącach :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 19:18:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
To do ilu obrotów kręcisz to auto?? Do 4300 jest okejos, więc poco się przejmowac :diabel:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 20:05:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Przycinanie kierownic widzisz sam, więc no comment ;)
Co do przepływki to wrzuć jeszcze log 008 dynamiczny z dawkami, 010 to trochę za mało.
Jeżeli chodzi o czas (5 lat) godne podziwu - w V6 (AFB i AKN) padają po czterech - sześciu miesiącach... :/
Właśnie jestem po walce z ASO (gwarancja). :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 20:52:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
W V6 jest coś takiego, że po wyłączeniu zapłonu jeszcze przez ok. 5 min. przepływka dostaje napięcie. Podobno ma to na celu wypalenie zanieczyszczeń jakie osiadają na elementach pomiarowych przepływki. W związku z tym, że w V6 te przepływki często padają warto byłoby sprawdzić czy w innych silnikach np. AFN też zastosowano taki "patent". Może właśnie to grzanie wykańcza te przepływki? Ma ktos wiedzę na ten temat?

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 21:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wszystko jest dobrze, mierzy idealnie i cisnienie doladowania tez jest ok. Pozniej dziala ogranicznie dawki przez ECU zeby silnik nie pokazal koptyka bokiem.Parametry pracy fabryka okreslila do 4000 wiec na co go krecic powyzej skoro i taK NIE DOSTANIE WIEKSZEJ DAWKI A JEDYNIE ONA SPADNIE.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2007 21:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Miło mądrych posłuchać ;).
Czyli twierdzisz drogi Jack`u, żeby olać sprawę i temat uznać za zamknięty ?
Carl: w wolnej chwili zloguję 008 i 010.
Reso: na pierwszych 2 biegach czasem do odcinki (w 1Z regularnie w AFN`ku czasami dla zasady).

PS: wsadziłem palucha w dolot do EGR`a ... matko jedyna ile syfu , gnoju i nagaru ... :galy:
W wolnej chwili czyszczę suszarkę, doloty i wywalam kata ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL TDI] Ile lat wytrzymuje przepływka? (logi do oceny)
PostNapisane: 27.cze.2007 06:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Dzis w czasie wymiany sparciałej gumy laczacej kolektor z plastikową rurą od ic postanowilem sobie zlogować mojego traktora.
Tutaj logi:
http://www.planet-security-polska.info/ ... 060626.pdf
Oczywiscie turbo zaczelo lepiej pompowac nie wdmuchując powietrza z olejem pod maskę a do kolektora dolotowego :): ;) Wiem , że mam kierownice do czyszczenia - tak uprzedzając komentarze :diabel:
Niemniej zastanawia mnie slabo mierząca przepływka powyżej 4200 rpm ... tylko proszę bez dziwnych komentarzy - ja należe do tych , którzy wykorzystują pełny zakres obrotów :D
Wyjałem ją i okazało się,że Szkop wymienił ją w 2002 roku, no właśnie - 5 lat to dużo ?
Wymieniać , czy olać ? (czyściłem i nic nie pomogło ;) )


przeciez ostatni Ci napisałem ze powyzej 4000 rpm w seryjnym 1.9 TDI nic sie nie dzieje :): ... kup sobie turbo-benzyne bedziesz krecił do 7500 rpm ... ;)

a tak powaznie wszystko w normie, ECU przycina dawki tak jak napisał Jack zeby nie było sraczki ... jak np .tutaj :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3999 :/
u mnie lmm zaczyna kucac powyzej 3800 rpm , a jeszcze poł roku temu było wszystko w normie ... widac nadszedł juz na niego czas ....

P.S wstydziłbys sie ... tyle czasu masz juz A4 a turbulum nie ładuje jak powinno .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL TDI] Ile lat wytrzymuje przepływka? (logi do oceny)
PostNapisane: 27.cze.2007 07:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
przeciez ostatni Ci napisałem ze powyzej 4000 rpm w seryjnym 1.9 TDI nic sie nie dzieje :): ... kup sobie turbo-benzyne bedziesz krecił do 7500 rpm ... ;)

Nawet mi takich świństw nie proponuj :):

spanky napisał(a):
a tak powaznie wszystko w normie, ECU przycina dawki tak jak napisał Jack zeby nie było sraczki ... jak np .tutaj :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3999 :/
u mnie lmm zaczyna kucac powyzej 3800 rpm , a jeszcze poł roku temu było wszystko w normie ... widac nadszedł juz na niego czas ....

Pocieszyles mnie ;)

spanky napisał(a):
P.S wstydziłbys sie ... tyle czasu masz juz A4 a turbulum nie ładuje jak powinno .... :):

Jeszcze chwilkę ... :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2007 14:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zlogowałem 8 i 10.
Miłej lektury i czekam na opinie ;)
http://www.planet-security-polska.info/ ... i%2010.pdf

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2007 16:45:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Cholera... :peace:
Nie ma się do czego doczepić... :diabel:
Przepływka w stanie rewelacyjnym jak na 5 lat ;)
Przez chwilę myślełem, że tnie Ci dawki w dolnym zakresie obrotów, ale w 010 widać, że specjalnie nas wypuściłeś - naciskając akcelerator na maxa dopiero od 1680 rpm.

Chciałeś się trochę pośmiać ??? :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 13:34:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Zlogowałem 8 i 10.
Miłej lektury i czekam na opinie ;)
http://www.planet-security-polska.info/ ... i%2010.pdf


nice ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 07:17:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
Cholera... :peace:
Nie ma się do czego doczepić... :diabel:
Przepływka w stanie rewelacyjnym jak na 5 lat ;)
Przez chwilę myślełem, że tnie Ci dawki w dolnym zakresie obrotów, ale w 010 widać, że specjalnie nas wypuściłeś - naciskając akcelerator na maxa dopiero od 1680 rpm.

Chciałeś się trochę pośmiać ??? :diabel: :peace:

Nie ... :): ;)
Dzięki za dobre słowo :peace:
Ps: na razie oprocz tarcz hamulcowych, kloców, olejów i filtrów wszystko w tym autku (laczne z zarowkami :D ) pamieta czasy kiedy jeździło za miedzą. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:11:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
wasylo napisał(a):
W V6 jest coś takiego, że po wyłączeniu zapłonu jeszcze przez ok. 5 min. przepływka dostaje napięcie. Podobno ma to na celu wypalenie zanieczyszczeń jakie osiadają na elementach pomiarowych przepływki. W związku z tym, że w V6 te przepływki często padają warto byłoby sprawdzić czy w innych silnikach np. AFN też zastosowano taki "patent". Może właśnie to grzanie wykańcza te przepływki? Ma ktos wiedzę na ten temat?

Pozdrawiam


Burnout cycle. Mojej przeplywki w 2.2t 20V nie wykonczylo przez 15 lat to waszych tez nie powinno :P No chyba, ze trwa 5 minut hehehe, tak powaznie to trwa maks minutke/kiladziesiat sekund bo drut rozgrzewa sie do bialego :)
Natomias bez burnoutu jak mucha przyczepi sie do drutu to bedzie tam siedziec i siedziec powodujac turbulencje :): dopoki jej nie zauwazycie :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Jak jeździsz bez filtra to może nawet mysza wpaść :D

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Osobiście sadzę, że czysty i często zmieniany filtr powietrza to podstawa długiego żywota lmm i ladera.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Osobiście sadzę, że czysty i często zmieniany filtr powietrza to podstawa długiego żywota lmm i ladera.

racja ..... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: