.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:53:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8] Migający xenon
PostNapisane: 01.lip.2007 14:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
Witam..Mam taki problem;Miga mi od czasu do czasu prawy xsenon,jak zgaśnie to muszę znowu wylączyć wyłącznikiem i włączyć ponownie światła,czasem kilka razy.Wymienilem już żarówki xenonowe.zamieniłem przetwornice,zamieniłem z kumplem przekażnik nr 393 i dalej jest to samo.Co może być jeszcze przyczyną takich objawów?Rozumiem ,że może być złamany gdzieś przewód elektryczny,ale mam pytanie;czy jest jeszcze jakiś przekażnik mogący mieć wpływ na taką pracę xenonów?Czyściłem i spryskiwałem już kontakt sprayem wszystkie styki w lampie i dalej jest to samo.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2007 18:19:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Twoj problem to wilgoć.
Wysusz dobrze wszytko pod przednia maską

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2007 20:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
może masz rację ..tylko w którym miejscu mam wysuszyć i dlaczego tylko z prawym się to dzieje? druga sprawa nie myłem silnika a przy tych temperaturach pod maską jest jak na pustyni..więc??? może jakiś inny pomysł? ale dzięki za sugestie..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 02:11:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
Racja. Wilgoć bądź korozja przewodów (spowodowana właśnie wiglocią :) )
Sprawdzaj przewody począwszy od lampy, u mnie w okolicy nadkola jeden był zkorodowany i to powodowało opisywane przez Ciebie objawy.

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 06:27:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
no to zabieram się do dzieła :) obyście mieli rację ;) dzięki i pozdrwaiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 07:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Było już o tym całkiem niedawno (brak masy na przetwornicy). Użyj opcji SZUKAJ zanim wrzucisz nowy temat na forum :!!:

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 15:30:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
myślisz ,że jest to mi nieznana opcja?..szukaj..,że nie szukałem?? Sam widzisz ile jest możliwości w tym temacie,jedni sugeruja to inni co innego.Wydaje mi się ,że każda usterka jest indywidualna,nie zawsze musi być poruszana w podobnym temacie.Gdybyś dobrze poczytał to zapewnie doczytałbys się ,że zamieniałem juz przetwornice i nie wydaje mi się żeby było to brak masy,ale dzięki za podpowiedż,sprawdzę i to.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 19:11:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Jak przetwornica nie ma masy to wytłumacz mi co da zamiana jej na inną? Spróbuj po prostu dotknąć do obudowy przetwornicy kabelkiem podłączonym najlepiej bezpośrednio do klemy, powinno pomóc.
A posty zawsze czytam wszystkie w danym temacie zanim zdecyduję się udzielić odpowiedzi, bo inaczej mijałoby się to z celem...

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 14:37:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
więc tłumaczę..jeżeli już zamieniam przetwornice to muszę odkręcić wszystkie śrubki ,którymi jest przykręcona do reflektora.Jezeli byłoby gdzieś brak masy to chyba po takim rozkręceniu i ponownym przykręceniu powinne wszystkie styki się "dotrzeć".Czysciłem i psikałem na wszystkie styki kontakt sprayem,pisałem o tym ,dzisiaj zrobiłem tak jak mi zasugerowałeś kabelkiem.Niestety nic nie pomogło :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 22:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Zmierz sobie napięcie na wtyczce wchodzącej do przetwornicy (brązowy i żółty przewód) powino być w granicach 12,5-14V na pracującym silniku. Jeżeli jest poniżej 12 to przetwornica będzie głupieć. Wtedy pozostaje już tylko sprawdzić czy to słaba masa czy gdzieś w zasilaniu tkwi problem.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 22:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:14:06
Posty: 26
Lokalizacja: Opole
ok..jutro sprawdzę to chociaż nie bardzo w to wierzę ale gdzieś trzeba szukać.Dzięki i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: