.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:45:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 11:15:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
właśnie, że nie :) do eski na 276x25 też założysz 15" fele :)


Dokladnie, kupetowe speedline seryjne tez sa 15" :)

geeza, wlasnie dzisiaj wyjmujemy wal oraz dyfer w celu eliminiacji luzow gdzie sie tylko da - tzn. pod dyfer idzie powerflex, na wal nowe przeguby i uszczelniania, wiec temat powinien byc niedlugo rozkminiony i dam znac na ile to pomoglo.
Pod koniec tygodnia bestia powinna byc juz poskladana :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 11:40:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
geeza napisał(a):
martab99 napisał(a):
Bo my sie tu nie cackamy geeza, jak juz cos sie robi to porządnie i bez drutowania czy oszczędzania które później i tak wychodzi bokiem... :diabel:


OT: To świetnie, rozumiem że pijesz do moich kłopotów z napędami. Jak nie bedzie wyjścia przytrulam niunie do krk do porządnych lekarzy :peace: /OT


No coś Ty :!: ;) Poprostu jak czytam tu wynurzenia "tunerów" i "miłośników marki" co obniżaja auto przez obcięcie sprężyn, leczą nieszczelność chłodnicy jakims klajstrem czy dymienie wlaniem jakiegos syfu do oleju to mi ręce opadają...
Twój projekt śledzę od dawna i popieram podejście :!!: :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 18:46:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Jak tam zuru? Testujecie czy jeszcze trwa rezanko? :peace:

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 20:30:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
geeza napisał(a):
Jak tam zuru? Testujecie czy jeszcze trwa rezanko? :peace:


Trwa rezanko trwa, we wtorek odbieram zacisku po proszku. W miedzyczasie beda dodatkowo nowe przeguby GKN kilka pierdol i mam wreszcie fajne siedzonka :) Chce miec juz w miare cacy bestyje na Wolsztyn :)
Jako skonczymy to powklejam fotexy.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 15:25:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dzisiaj odebralem zaciski:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wkrotce fotki calosci zlozonej :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 22:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kto robił zaciski ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 09:20:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Malowane byly w colorexie, polecam :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 10:05:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Heble dzialaja, przetestowane w drodze do Wolsztyna, wiec kolo 1000 kmow w trasce. Hamuja dobrze, czuc, ze po rozgrzaniu zaczynaja mocniej trzymac. Narazie jestem zadowolony - nie ma problemu z zatrzymaniem wozu - nawet z duzych predkosci kilkakrotnie :-)

EDIT: popalowane po miescie dosc sporo, prawie drugi tysiac i hamulce sa naprawde SPOOOKOOO ! POLECAM z czystym sumieniem EBC pomimo wielu sprzecznych opinii, jeszcze nie wiem ile klocki wytrzymaja, ale jakos tragicznie to nie wyglada. Pylu tez nie generuja specjalnie duzo.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 08:54:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Czyli dokladnie tak jak u mnie :peace:

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 09:42:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
geeza napisał(a):
Czyli dokladnie tak jak u mnie :peace:

pozdrawiam
Andrzej


No wlasnie, dzieki za obiektywna opinie. Generalnie mam tez te przewodziki goodridge w oplocie stalowym i wyczucie hamulca znacznie sie poprawilo - tez polecam, aczkolwiek tanie nie sa (~500 pln zestawik).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 10:05:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ciekawe czy można by takie przewody zaadaptować z przewodów hydraulicznych...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 10:09:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
ciekawe czy można by takie przewody zaadaptować z przewodów hydraulicznych...


Wiesz co ? W razie czego mozemy takie przewody dorobic najprawdopodobniej. Dobrze jest tez do wysprzeglika taki zapodac, napewno nie trzasnie :P

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 10:18:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zuru, a rozeznaliscie może temat korektora hamowania pod podwoziem ? Bo coś mi sie wydaje , że mój daje ciała i nie sprawia się dobrze...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 07:01:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
zuru, a rozeznaliscie może temat korektora hamowania pod podwoziem ? Bo coś mi sie wydaje , że mój daje ciała i nie sprawia się dobrze...


Nie ruszalem tego u siebie bo autko dobrze rowno hamuje, ale popatrze czy sa jakise rozsadne zamienniki.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: