.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 15:05:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:35:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Carl: mam wrazenie , że dopadła Cię woń spirytusu z wątku o przepływkach ... :):
Wiwalcie te "cipy" z waszych tuningowanych furek i wtedy kwiatki i żabki ożyją ... :): :peace:


Całkiem możliwe :diabel: :peace:
Ale nawet w jego oparach zachowuję świadomość, że zaślepianie EGR-a to zło... :619: i teraz basket dostanie od meszruma ksywkę "książę ciemności"... :evilbat:

... raczej książe górskiego powietrza ... :):
Powyższe motywuję wyraźnym spadkiem kopciucha ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:37:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Baskecior napisał(a):
Wiwalcie te "cipy" z waszych tuningowanych furek i wtedy kwiatki i żabki ożyją ... :): :peace:


:peace: :peace: :peace:

... a potem na analizator spalin i już nigdy nie regulujcie nic samemu, "na słuch" a zniknie smog nad miastem a mleko będzie miało smak jak dawniej... :):
Zaślepić EGR ale w zamian segregować śmieci ! ;)

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 13:41:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Panowie czarodzieje,

Odłączyłem przewód powietrzny od EGR'a i zaślepiłem śrubką.
EGR nie działa a przynajmniej znikło trochę dymu no i nie ma takiego dołka w mocy w okolicach 2tys obr.

Zastanawia mnie jedna rzecz. Ten zawór do którego był podłaczony EGR brzęczy przez 20 sekund po wyłączeniu silnika. Słychać takie buczenie...
Czy to jest ok? O co chodzi?

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 13:48:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Buczy bo jeszcze siedzi podcisnienie ... ;) Pewnikiem buczy N75 :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 13:58:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Baskecior napisał(a):
Buczy bo jeszcze siedzi podcisnienie ... ;) Pewnikiem buczy N75 :D


Mega_baskeciorku. A powiedz mi. Wcześniej N75 przy podłączonym EGR nie buczał :) Czyli teraz jest ok? Nic nie padnie?

Autko chyba lepiej się zbiera i chodzi równiej. Nie zauważyłem aby silnik był głośniejszy albo aby bardziej twardo chodził. Śmierdzą spaliny, tyle zauważyłem.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 20:37:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wczesniej nie burczał bo podciśnienie szło w sterowanie EGR`a a teraz pozostaje w przewodach i dlatego poburkuje N75 ;)
Jesli Cie to pocieszy to w moim 1Z`ku poburkuje od czasu zakupu a autko do tej pory ma się dobrze :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:48:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2007 23:25:19
Posty: 11
Lokalizacja: Konin/Warszawa
Witam,

w końcu się odważyłem i odłączyłem EGR sposobem ze śrubką i szczerze strasznie się zdziwiłem oczywiście na plus, mam to autko od 2 tygodni i na 3 biegu moglem osiagnac max 3500 obrotow na 4 3000 a na 5 roznie powyzej autko tracilo moc i nie rozpendzalo sie wiecej :zly: czytajac rozne inne tematy obstawialem przeplywke turbine lub N75 a tu szok po oodlaczeniu EGRu 3 i ciach 4600 obrotow bez zajakniecia, 4 i 4300 no i doslownie ledwo odczowalne szrpniecie (maly mółek) 5 doszla do 3500 (160 km/h) no i sie przytkal ale chwilke potrzymalem pedal w podldze i ciach poszedl dalej to jakichs 4200 obrotow a na blacie pokazalo sie 180 no dalej nie testowalem, ale mimo wszystko duzo lepiej sie jechalo z EGRem maxa wyciagalem 150 i nic wiecej a teraz :622: mozna jezdzic wiem ze jeszcze musze zbadac czemu sie przytykal ale i tak jestem zadowolony

WYWALAC EGR !!!

_________________
Audi Cabrio `96 B4 TDI @ 110KM

www.audi.pokon.konin.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 22:49:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Zobacz w jakim stanie jest katalizator.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 07:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
SHARK_2 napisał(a):
Witam,

w końcu się odważyłem i odłączyłem EGR sposobem ze śrubką i szczerze strasznie się zdziwiłem oczywiście na plus, mam to autko od 2 tygodni i na 3 biegu moglem osiagnac max 3500 obrotow na 4 3000 a na 5 roznie powyzej autko tracilo moc i nie rozpendzalo sie wiecej :zly: czytajac rozne inne tematy obstawialem przeplywke turbine lub N75 a tu szok po oodlaczeniu EGRu 3 i ciach 4600 obrotow bez zajakniecia, 4 i 4300 no i doslownie ledwo odczowalne szrpniecie (maly mółek) 5 doszla do 3500 (160 km/h) no i sie przytkal ale chwilke potrzymalem pedal w podldze i ciach poszedl dalej to jakichs 4200 obrotow a na blacie pokazalo sie 180 no dalej nie testowalem, ale mimo wszystko duzo lepiej sie jechalo z EGRem maxa wyciagalem 150 i nic wiecej a teraz :622: mozna jezdzic wiem ze jeszcze musze zbadac czemu sie przytykal ale i tak jestem zadowolony

WYWALAC EGR !!!


z tego co napisałes mozna wywnioskowac jedno: ze motorowni cos dolega i wcale bym sie tak nie cieszyl .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 08:13:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
spanky napisał(a):
z tego co napisałes mozna wywnioskowac jedno: ze motorowni cos dolega i wcale bym sie tak nie cieszyl .... ;)


dokładnie spanky :peace:

w tym przypadku od razu widać niedomagania i aż się prosi o prawdziwą diagnozę, a kolega zaślepia EGR i już jest wspaniale...no coment

w ten sposób rodzą się nam fachowcy od TDi :):

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawa jest oczywista, że kolega miał tak zapaskudzone doloty, że przy otwartym EGR`ku motor nie dostawał wystarczającej ilości powietrza.
Kolego Shark_2: powinieneś zacząć od rozebrania i wyczyszczenia dolotów , przy okazji skontrolować stan zaworu EGR.
NIestety to są skutki PSJ ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:10:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Sprawa jest oczywista, że kolega miał tak zapaskudzone doloty, że przy otwartym EGR`ku motor nie dostawał wystarczającej ilości powietrza.
Kolego Shark_2: powinieneś zacząć od rozebrania i wyczyszczenia dolotów , przy okazji skontrolować stan zaworu EGR.
NIestety to są skutki PSJ ... :/


a jest duza szansa ze EGR był cały czas otwarty .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Sprawa jest oczywista, że kolega miał tak zapaskudzone doloty, że przy otwartym EGR`ku motor nie dostawał wystarczającej ilości powietrza.
Kolego Shark_2: powinieneś zacząć od rozebrania i wyczyszczenia dolotów , przy okazji skontrolować stan zaworu EGR.
NIestety to są skutki PSJ ... :/


a jest duza szansa ze EGR był cały czas otwarty .... ;)

... tak jak w moim 1Z`ku , tyle ze moj latał wtedy ponad 190 km/h ;) , ale przyspieszał słabo ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Ja nie zauważyłem aby przyspieszał jakoś wyraźnie lepiej, trochę równiej chodzi i płynniej przyspiesza. Tak czy inaczej jest powolny od początku, 80-120 na IV biegu wg wskazań licznika to wciąż jakieś 10-11 sekund. Poza tym licznik mi zaniża o 5 km/h tzn. jadę szybciej niż pokazuje licznik. Tak więc wynik dotyczy prędkości 85-125, nie wiem czy to dobrze czy przeciętnie ale wg podanych na forum wyników to fatalny rezultat.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 11:00:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
zrozumiałem, że niemam nie do powiedzenia w tym temacie...

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Ostatnio edytowano 06.lip.2007 10:41:41 przez jarekle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 11:10:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie kazdy potrafi sam pogrzebać przy autku ... uwierz mi , ze czasem przyniesie to wiecej kłopotu niż pożytku ... ;)
Dobry mechanik to skarb, ale ja nie znam 100% pewniaków ... :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 11:51:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
zrozumiałem, że niemam nie do powiedzenia w tym temacie...

"WYWALAC EGR !!!" :zly:

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Ostatnio edytowano 06.lip.2007 10:41:17 przez jarekle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 16:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2007 23:25:19
Posty: 11
Lokalizacja: Konin/Warszawa
Na tym że się już tak nie przymula i na odłączeniu EGRu się nie skończy poprostu chciałem zobaczyć czy jest jakaś różnica o korej częśc forumowiczów wspominała no i okazalo sie ze w moim przypadku jest różnica. Dzisiaj spowrotem podłączyłem EGR gdyż będę robił pomiary Vagiem w celu ustalenia gdzie leży przyczyna niedomagania mojego autka mam nadzieję że będzie można liczyć na waszą pomoć w ocenie pomiarów i zdiagnozowaniu co autku moze dolegac


Witam, ponownie panowie jeśli mogli byście spojżeć na ten topic i pomóc mi dojść co autku dolega Topic z moimi LOGAMI

Dziękuję i pozdrawiam

_________________
Audi Cabrio `96 B4 TDI @ 110KM

www.audi.pokon.konin.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 09:45:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jarekle napisał(a):
ok, masz rację nie każdy, ale rozmawiamy o prostej mechanice, poza tym skoro jesteś tu na forum obecny to chyba jednak po to aby czasem zmniejszyć koszty eksploatacji auta i zrobić/sprawdzić coś samemu..
ja bynajmniej właśnie po to tu zaglądam aby czegoś się dowiedzieć, co przyda mi się w praktyce, a chodzi mi o to, że nie można słuchać ślepo porad na zasadzie że ktoś ma to "samo" co ja, więc tak trzeba postąpić jak ten ktoś :galy:
podstawa to znaleść przyczynę problemu, a w tym proste porównania żadko pomagają, dlatego troszkę drażnią mnie hasła typu: "WYWALAC EGR !!!" :zly:

Nie masz ochoty - jeździj dalej z EGR`em, nie wiem w czym problem. Poza tym - proszę pamiętać , ze niniejsza dyskusja dotyczy R4/R5 TDI i proszę nie zaśmiecać kolejnego wątku ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 10:05:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Basket, ;)

Dla mnie nowość...
To właściciele V6 nie mogą zabierać głosu w wątkach o R4/R5 i odwrotnie...? :):
Co to za nowe zasady ? :diabel:

EOT

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: