.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:54:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.0 16V ACE] "brak ducha"
PostNapisane: 15.maja.2007 07:21:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2007 21:58:58
Posty: 22
Lokalizacja: Gniezno
Witam niedawno nabyłem audi quattro 2.0 16v autko zap... Jak głupie na 3 po wcisnieciu gazu do deski nie nadążylem czytać cyferek które mija wskazówka obrotomieza ale że się sypalo łożysko na kole oddałem auto do mechanika. Po odebraniu auta było jakieś takie bardziej powolne dużo wolniej wkrecal się na obroty cały czas równo nie ma żadnych szarpniec ani optuznien ale wszystko dzieje się wolniej myślałem wydaje mi się ale przejechał się autem kolega też miał kiedyś takie i stwierdził że coś jest nie tak.U mechaniora powiedziałem że planuje założyć gaz to powiedział że nie warto i żeby potwierdzić swoje słowa pokazał mi audi z idętycznym silnikiem po wystrzale gazu pogieta klapka przepływomieza i od gazu miał niby podjechana pompę paliwa zarrzniete wtryski i rozdzielaćz. Teraz mam podejrzenia że przełożył mi coś z tamtego auta tylko pytanie co mógł przełożyć że moje autko tak zmulilo? Od czego nam zacząć sprawdzanie?.dodam jeszcze że autko chodzi równo na wolnych obrotach nepala ok(raz na jakiś czas się przydusi zaraz po nepaleniu ale zachwile jest ok) ale strasznie powoli(acz równo) wkreca się na obroty. Czy takie objawy mogą być spowodowane podmiana wyżej wymienionych części przez nieuczciwego mechanika? Proszę o pomoc pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:34:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jeżleli pozamieniał wyryski albo którą z pomp paliwa to moze sie tak dziać, mniejsza wydajność układy zasilania przklada sie na spadek mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:08:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Jak czytam takie posty to mi się włosy na głowie prostują. na Twoim miejscu pojechał bym do tego "mechanika" z kolegami i tak go przećwiczył że nie wiedziałby jak się nazywa.
wracając do tematu....obejżyj czy śruby przy elementach które podejżewasz nie mają zadrapań które wyglądają na w miarę nowe. Jak coś było odkręcane to zazwyczaj to widać a szczególnie jak się taki dupa nie mechanik do tego zabiera.

ps. współczuję użytkownikom warsztatów :peace:

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: