.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 19:39:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: turbo w 2.8 30V
PostNapisane: 07.lip.2007 19:51:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.wrz.2006 11:20:59
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź/Belfast
co o tym sadzicie? gdzie w polsce robia takie modyfikacje i jaka jest przyblizona cena?

_________________
AUDI A8 D2 2.8 30V Quattro 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 20:37:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2
Bedzie taniej.
Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 20:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10360
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
ZiPi napisał(a):
Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2
Bedzie taniej.
Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema.


Dokładnie tak samo myśle, trzeba było się zastanowić co kupujesz a nie terez jakieś obciachowe rasowanie robić, A8 tylko 4,2.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 11:53:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.wrz.2006 11:20:59
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź/Belfast
jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade ;) chcialem tylko wiedziec jaka firma w naszym kraju robi takie modyfikacje

_________________
AUDI A8 D2 2.8 30V Quattro 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 12:08:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
thomas022 napisał(a):
jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade ;) chcialem tylko wiedziec jaka firma w naszym kraju robi takie modyfikacje


Spróbuj w VTG. IMHO najlepszym rozwiązaniem jest przesiadka na 2.7BT - silnik fabrycznie z turbinami, sterownik jest więc ze sterowaniem nie będzie problemu, tylko przekładkę trzeba zrobić... ale po co ja piszę, co kilka dni jest jakiś pytający, a żadnego który by podjął rękawicę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 12:31:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 15:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


wątpie żeby zrobił swapa w VTG za 12 tyś zł :):

to jak to w końcu? będziesz uturbiał 2,8 :?: czy dasz ciała :peace: :?:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 20:16:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia.

Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 20:31:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
mq napisał(a):
Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia.

Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota.

A czy ja napisałem ze w 10 tyś sie wyrobisz?
Sam silnik z osprzętem ostatnio widziałem za 8,5k. Do tego jakieś pierdoły itp, więc w 15k podejrzewam ze sie można zmieścić.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 14:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2006 09:34:24
Posty: 24
Lokalizacja: Legionowo
Witam,
przesledzilem mozliwosci uturbienia 2,8 AAH,
no wiec:

1) kompresor firma na T z wawy proponowala rotrexa - nowka + montaz i strojenie, wstepne koszty od 17 tys wzwyz

zalety - nie trzeba robic kolektorow pod turbo, mozna zastosowac mniejszy IC,
latwiejsze strojenie - mozna dostacj w USA kity p'n'p
szacowana moc na 250 KM

wady - nieprzewidywalnosc instalacji, bo w zasadzie jeszcze nikt tego dobrze nie ogarnal. Podobno jest jakis passat na 2,8 i kompresorze, ale nie znam wlasciciela.

2) biturbo firma na P M zestaw na 2 turbinach od 2,7 regenerowanych, strojenie na zewnetrznym kompie kolektory i wydech od 2,7BiT
IC i reszta rzezby w zakresie firmy robiacej instalacje.
Koszt +/- 10-15 tys
Szacowana moc 280 KM

zalety - wieksze mozliwosci i doswiadczenie w uturbianiu w porownaniu do kompresorow.
wady - potrzeba wiecej miejsca na upchniecie tego wszystkiego (u mnie B4 cabrio) trzeba wywali klime


Wady obu rozwiazan, poza kosztami to w zasadzie nikt nie powie jak to bedzie jezdzic. I co wazniejsze jak dlugo. A widzialem dziela niekotrych firm, co nawet po programie poplynely tloki.

Mysle, ze jeszcze trzeba poczekac na takie rozwiazania.
Oczywiscie 1,8T i 1,9TDI sa ogarniete wmiare dobrze i calkiem ladnie smigaja.

W moim przypadku pewnie zostane przy tym co mam, a szukam na wyspach jakiejs S2, ze zdrowym silnikiem.
Jak znajde, bede robil swapa. Jest to jedyne wyjscie, bo ogrom kosztow nie
idzie w dorabianie pierdulek, a to jakiegos zbiorniczka, a to wezyka.

pozdro,
Martti

_________________
Audi 80 cabrio 2,8 AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: