.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 19:52:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (B4 1.9 tdi 1Z) zapowietrzony
PostNapisane: 03.lip.2007 21:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
Witam koledzy.kupiłem sobie taka audiczkę i zapomniałem że do niej też trzeba czasami zatankować-po prostu skończył sie olej napedowy-Jak to doprowadzić do porządku?????????? :zly: :zly: I drugie pytanie-czy taki błąd może sie żle odbić na aucie??? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 21:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wlej paliwo do filtra i pompy, z boku jest takie miejsce tam mozna odkrecic i wlac wezykiem. Reszta to tylko krecic bez dodawania gazu. Silnik ma odpalic i chodzic na wolnych obrotach.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 21:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
oj.. juz dawno nie widzialem tego silnika ale w kazdym dieslu no poza common i PD w tych si odpowietrzaja same, masz srubke odpowietrzajaca przy filtrze i powinna byc reczna papka odkrecasz srubeczke bodajrze 8 mm. i pompujesz az bedzie tryskac paliwo... aalbo na rzywca zlac i pilowac do skutku... z tymze aku padnie no i rozrusznik moze tez siasc .. w zadnym wypadku nie cholowac....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 22:16:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Troll spróbuj odpowietrzyć V6 Twoim sposobem. :D Pompki ręczne są, ale nie w tym aucie. Toff 81 przeczytaj jeszcze raz to co napisał JACK i do dzieła.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 22:52:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zadnych kombinacji. Wlać paliwo i kręcić rozrusznikiem w turach 10 sekund rozruch, 30 sekund przerwy. Jesli pompa sprawna , auto odpali , potelepie nim 5 sekund i będzie jeździć jak należy.
Żadnych modlitw i odpowietrzania. Sprawdzone wielokrotnie własnoręcznie w 1Z`cie. ;)
Żadnych skutków ubocznych nie będzie. To nie jest delikatna pompa z V6 TDI... tylko stara porządna szkopska konstrukcja nie do zajechania :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 17:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
No kurcze panowie próbowałem zalać ropą przez ten otwór po odkręceniu śróbki i NIC troche go popiłowałem i znowu nic.PS przy tym silniku nie ma pompki recznej jak go piłuje to we wężyku idzie powietrze i jak przestane cofaja sie bobelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 22:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
zalej dobrze ON najlepiej nowy filtr paliwa,posprawdzaj szczelnosc na węzykach(podokrecj opaski) i krec .Musi odpalic!!!!!Chyba ze cos jest nie tak z zaworkiem elektronicznym odcinajacym paliwo.

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 10:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
wystarczy zalać bak i filtr paliwa, chwila kręcenia rozrusznikiem i odpali ;) bez żadnych kombinacji, przynajmniej tak było u mnie... :D

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 14:34:29 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
1Z-cior odpalał bez większych problemów gdy był zapowietrzony (np wymiana wtrysków)
Piłowania z 20 sekund, potem trochę telepał i szarpał (kilanaście sekund) i potem było po prostu ok...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 17:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
n n audik żyje!!!!!!!!!!!!! auto miało ukryty wyłącznik i gdy go czyscilem został wyłączony. wszystko gra.Dzięki wszystkim za rady pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 21:05:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
odpowietrzaja diesleki czy to rzedowa 6 v8 czy inne gady podaje do 04 bara cisnienie do zbiornika paliwa zawsze pomaga czy to recznie pompujac czy krecac....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 17:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2007 08:42:28
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Baskecior napisał(a):
Zadnych kombinacji. Wlać paliwo i kręcić rozrusznikiem ...


Niestety, wracajac wczoraj z dluzszej trasy spotkala mnie przykra niespodzianka, pomimo tego ze wskazowka na wskazniku paliwa nie doszla jeszcze do czerwonej grubej kreski (byla miedzy gruba kreska, a ta kolejna, ciensza) po przejechaniu dystansu 1037 km silnik zgasl ...
wlalem ok 4l ropy do baku i po 3-cim kreceniu rozrusznikiem zapalil. dokladnie tak jak pisze Baskecior, silnik zaskoczyl, potelepalo pare sekund i zaczal pracowac normalnie.
Cytuj:
Żadnych skutków ubocznych nie będzie.

przejechalem ok 60-ciu km, na razie wszystko wyglada ok ...

pzdr
jas

_________________
byl: [80 B4 1.9TDi 1Z AVANT]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 19:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jas73 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Zadnych kombinacji. Wlać paliwo i kręcić rozrusznikiem ...


Niestety, wracajac wczoraj z dluzszej trasy spotkala mnie przykra niespodzianka, pomimo tego ze wskazowka na wskazniku paliwa nie doszla jeszcze do czerwonej grubej kreski (byla miedzy gruba kreska, a ta kolejna, ciensza) po przejechaniu dystansu 1037 km silnik zgasl ...
wlalem ok 4l ropy do baku i po 3-cim kreceniu rozrusznikiem zapalil. dokladnie tak jak pisze Baskecior, silnik zaskoczyl, potelepalo pare sekund i zaczal pracowac normalnie.
Cytuj:
Żadnych skutków ubocznych nie będzie.

przejechalem ok 60-ciu km, na razie wszystko wyglada ok ...

pzdr
jas

Nie chce byc zlym prorokiem, ale są 2 przyczyny takiego stanu rzeczy:
a) rozkalibrowany wskaznik paliwa ( pokretlo na zestawie wskaznikow sluzy do kalibracji)
b) Syf na dnie baku - zalac bak do pelna + 0,5 litra denaturatu i wyjeździć blisko dna , powtorzyc operacje ze 2 razy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 20:35:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2007 08:42:28
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
... a) rozkalibrowany wskaznik paliwa ( pokretlo na zestawie wskaznikow sluzy do kalibracji)


zakladam ze poprzedni uzytkownicy nie rozkalibrowali wskaznika.
a jak to jest w u Was? wskazowka powinna wejsc na ta gruba czerwona kreske czy sam fakt wejscia wskazowki w pole tych trzech czerwonych kresek juz oznacza rezerwe?

pzdr
jas

_________________
byl: [80 B4 1.9TDi 1Z AVANT]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 22:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W moim 1Z`ku wskaznik pokazuje prawde (nie mam pokretla do kalibracji), ale raz mialem przypadek , kiedy w Zgierzu na polowie rezerwy autko rzuciło palenie.
Rozwiązanie problemu opisałem powyżej ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: