.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 14:59:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4, 2,3 AAR] gaśnie podczas jazdy!!!
PostNapisane: 30.cze.2007 07:03:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Jak w temacie. Podczas hamowania gaśnie moja audiczka.
Czy moze to byc spowodowane niewyregulowanym gazem???
Druga sprawa to fakt ze mam jakies male spiecie w statyjce albo w przelacznikach wycieraczek. A moze to alternator zamula???
Mial ktos podobne akcje z setka C4???
Proszę o fachowe porady w tej sprawie.
Dzieki!

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 11:12:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Fachowa porada jest moim zdaniem fakt zbyt poznego otwierania sie silnika krokowego co powoduje gasniecie, znajdziesz go z przodu silnika tuz za chłodnicą i pod kolektorem ssacym, spróboj wyciagnąc wtyczkę i polatać trochę, obroty mogą byc rzedu 1000-1600 zalezy jak jest ustawiony

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 21:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 17:15:37
Posty: 19
Witam moze nie specjalnie odpowiem na pytanie ale dodam tylko ze mam prawie dokladnie taki sam problem: na skrzyzowaniu obroty spadaja i gasnie a co do wycieraczek to mam to samo jest chyba jakies zwarcie w przelacznikach wycuieraczek bo momentami kiedy je wlacze zaczyna z tamtad wydobywac sie dym. U mnie alternator ok, wiec chyba nie o to chodzi.

Jesli masz jakies niusy co do Twojego problemu to podziel sie ze mna moze mi uda sie tez naprawic.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 23:14:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Rozumiem, ze silnik na LPG gasnie po wysprzegleniu.
Jesli tak, to trzeba obrocic rure zasysajaca powietrze do filtra powietrza w ten sposob, zeby w skutek predkosci auta, ped powietrza nie wpadal do srodka. Zubaza to mieszanke i dlatego silnik na LPG gasnie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 23:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jeżeli masz gaz, parownk musi byc umieszczoney równolegle do osi kazdy, małe skręcenie powoduje przemieszczenie membram przy hamowaniu i auto gasnie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 23:38:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
ZiPi napisał(a):
Rozumiem, ze silnik na LPG gasnie po wysprzegleniu.
Jesli tak, to trzeba obrocic rure zasysajaca powietrze do filtra powietrza w ten sposob, zeby w skutek predkosci auta, ped powietrza nie wpadal do srodka. Zubaza to mieszanke i dlatego silnik na LPG gasnie.



Czy przy predkosci 30km/h ped powietrza bedzie aż tak duży żeby auto gasło??

Bo mi czy przy 120, 90, 70 po wrzuceniu na luz raz gasnie raz spada minimalnie i podnosi do gory czyli widoznie jest jakies opozninie.

Raz specjalnie zrobilem test spuszczalem na biegu do owych 30-40 km/h i mimo puszczenia na luz i tak zgasł :/

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 18:30:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Witam wszystkich!

Mam nadzieje, ze problem jest jeszcze aktualny, gdyz znam jego rozwiazanie.

Zatykanie rury dolotu powietrza, ani ustawianie nic nie pomoze. Problem powraca za kazdym razem. I nigdy nie wiadomo kiedy zgasnie a kiedy nie.

Rozwiazaniem tego problemu jest mala czarna elektroniczna skrzyneczka, ktora jak mi powiedzial moj gazownik "oszukuje" nasz uklad zaplonowy.
Koszt zamontowania ok. 100zl i wszystkie problemy zniknely.
Jezdze juz z tym 2 lata i zadnych problemow nie mam.
Pogadajcie ze swoimi gazownikami - oni napewno wiedza jak sie to nazywa i co to jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 21:11:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Nie oszukuje tylko stara się emulować pewne najważniejsze funkcje standardowego sterownika zasilania benzyną, przy LPG układ zapłonowy pozostaje standardowy, nie ważne nawet o którą generację instalacji chodzi.
Problem w tym jaki rodzaj "elektronicznej skrzyneczki" gazownik wam założy, Ja mam na tyle prosty że przysparzał tylko kłopotów, więc go wyłączyłem i zrobiłem de facto instalcję I generacji. Co do gaśnięcia to u mnie miałem też ten problem, trzeba wyeleminować bezpośredni napływ powietrza do filtra. Ale pamiętać trzeba że silnik musi zaciągać zimne powietrze.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 21:18:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Stabilizator wolnych obrotów
Ja generalnie nie narzekam gdyz mi nie gasnie ale czasem lubia obroty zjechac na 400 i tak muli na jałowym co mnie wkurza
duzo czytalem i w mercach to pomagalo
chyba kupie i sprawdze duzo to nie kosztuje
http://protecdigital.home.pl/cgibin/shop?info=PD30&sid=2957e50d

tu jest fajnie opisane

http://www.allegro.pl/item240490828_promocja_stabilizator_wolnych_obrotow_typ_v_a_e.html

są jeszcze emulatory wtryskow ale to juz chyba nie jest nam potrzebne

http://protecdigital.home.pl/cgibin/shop?info=PD45&sid=2957e50d

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
już założyłem i powiem - WARTO
Auto trzyma jak szalone obroty - za małą kase pozbywamy sie problemów :D

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2007 19:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Dokladnie to cos mam zamontowane i problemy jak juz wspomnialem odrazu znikaja.

Powtarzam jeszcze raz, ze ZATYKANIE BEZPOSREDNIEGO DOLOTU POWIETRZA DO FILTRA NIC NIE POMAGA!!! Sam to przeprowadzalem 1000 razy.
AUto jak gaslo tak gaslo.

A to urzadzenie poprostu trzyma obroty i nic nie gasnie. Jedyne co zauwazylem, to ze po odpaleniu trzeba z 5 sekund dac mu pochodzic na wolnych obrotach, a dopiero wtedy przelaczyc na gaz.
Jezeli bowiem odrazu przelacze na gaz, bez poprzedniego trzymania go na wolnych obrotach,to czasem mi zgasnie.

Ogolnie kazdemu owe urzadzenie polecam. Przejechalem z tym urzadzeniem juz ponad 30.000 km i bez problemow

Dodam jeszcze, ze przed dwoma laty to urzadzenie bylo 3 raz drozsze (lub poprostu gazownik ze mnie dobrze zdarl. :/ .)
Ja dalem 150zl z montazem, a na Alegro 49 zl!!

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 20:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
U mnie to bylo male pekniecie gumy przeplywomierza :D
Zalatalem dziurke silikonem i po problemie...

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:18:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jeśli taki problem występuje to na końcu warto sprawdzić w jakim stanie jest sam reduktor i czy trzyma parametry przy każdym obciązeniu oraz wolnych obrotach (lambda).

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 08:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja wymieniłem filtr gazu i wyregulowałem mieszanek gazu na wolnych obrotach metodą prób i błedów, tj. przekręcałem lekko śrubke, gasiłem zapalałem przejechałem sie i powtórka aż było dobrze, u mnie tylko to było przyczyną


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: