.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 16:58:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 TDI 98r]Prośba o analize logów - nie jedzie
PostNapisane: 15.lip.2007 19:42:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Ostatnio jechałem kolegi A6 no i powiem ,że masakra :zly: To wogóle nie jedzie.
Zrobiłem logi.Poradżcie coś, bo kolega jest załamany na maxa.
Moim zdaniem coś nie tak chyba z przepływką, wtryskiwaczami no i nie wiem czy też turbo lub N75.

log 001,003,004 statyczne i dynamiczne
Obrazek
log 007,013,014
Obrazek

log 008,010,011
Obrazek

log 018
Obrazek

BS nie potrafie zrobić :< Chyba nie mam jakiś kodów.

Pozdrawiam

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 19:56:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Wrzuciłeś dwa razy to samo... :/
Co to za motor ?
Ewidentnie przepływka - tnie dawki w całym zakresie (dlatego nie jedzie)
...no i termostat (niewłaściwa temperatura do diagnozowania)
reszty nie oglądam... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:09:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
haha... ale skarpeta.
;)

[wybaczcie, ale musiałem]



zatkany katalizator.
zaczynamy od odłączenia wydechu przed katalizatorem i logujemy tylko 010 na głośno pierdzącym śmierdzielu.
z doświadczenia wiem, że lmm i tak będzie do wymiany.


[+]
zupełnie przypadkiem może też być N75. choć to jakieś 2% szans.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:14:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Kata zostawiłem dla Ciebie, Meszrumie... :):
Uczeń nie może "przerosnąć" mistrza... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:28:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Co do temeratury logowania to termostat jest padnięty.Czyli kat zatkany i przepłwka do wymiany.A co powiecie o 013 :?:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KrzysiekR napisał(a):
Co do temeratury logowania to termostat jest padnięty.Czyli kat zatkany i przepłwka do wymiany.A co powiecie o 013 :?:


Krzyś,
my tylko sugerujemy możliwość przyczyny - najpierw odłączyć katalizator i zalogować. jeżeli ciśnienie doładowania odżyje, to znaczy, że zatkany katalizator był za to odpowiedzialny.

lmm zostaw w spokoju do chwili, gdy wróci ciśnienie.

do sprawdzenia jest jeszcze podłączenie przewodów podciśnienia [LDR i AGR] oraz sam N75 [LDR]. na końcu, jeżeli nie będzie poprawy, sprawdzić należy zbiornik podciśnienia.


reasumując:
1. odłączyć wydech i zalogować;
2. sprawdzić połączenie przewodów podciśnienia;
3. sprawdzić N75;
4. sprawdzić zbiornik podciśnienia.

czy to auto hamuje normalnie [czy może się ślizga?]?


013 zostaw do czasu usunięcia usterki.
wygląda na to, że ktoś wymienił 2 wtryskiwacze... ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:45:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Dzięki :peace:
Dam znać jak odłączymy kata.Tym autem nie da się szybko jechać,nie ma z czego wyhamować :(

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:48:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
oczywiście filtr powietrza jest drożny, prawda?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:52:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
oczywiście filtr powietrza jest drożny, prawda?


Czyli nowy :?: Nie wiem czy wymieniał jutro sprawdzę.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nie musi być nowy - wystarczy by był drożny [i nie starszy niż 24 miesiące]. wyczyśćcie go odkurzaczem [aż sam się dziwię, że to napisałem].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 23:12:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bry :P .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 11:22:05 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 23:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Wszystko jasne :D Musimy postawić ją na nogi bo kolega już chce sprzedać.poddał się :< Mam nadzieję ,że to jeszcze odwoła ;) .Zobaczmy.On już taką kupił,mówili mu że przepływka.Przepływkę wymieni i potem jeszcze wtryski.Co mechanik to inne bajki.On tak naprawdę nie jeździł jeszcz tym autem normalnie.Nie wie jak to powinno chodzić.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 09:25:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
nie, nie musi być nowy - wystarczy by był drożny [i nie starszy niż 24 miesiące]. wyczyśćcie go odkurzaczem [aż sam się dziwię, że to napisałem].


;) :): :diabel: :peace:
:galy: :galy: :galy: :galy:
:kosci: :kosci: :kosci: :kosci:

...całe moje życie legło w gruzach... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 09:58:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
chciałem to wykasować, ale Piotr skomentował...
okryłem się wstydem. to najprawdopodobniej mój koniec...

skoro kolega dopiero kupił to auto, to musi kupić filtr Knecht.
nie wiadomo, czy ten filtr był wymieniany choć raz w obecnym millenium, gdyż znając kulturę serwisowania w pl, to jest wątpliwe [don't fix if it's not broken].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:25:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
chciałem to wykasować, ale Piotr skomentował...
okryłem się wstydem. to najprawdopodobniej mój koniec...


Widzisz jakiś mój komentarz :P :galy: .... :?: :?:
No chyba, że przywitać się nie wolno bez pytania o zgodę :(: ... :): :diabel: :peace:

Wstydem się nie okryłeś - ironia ukryta między wierszami jest wymowna i pouczająca ;) ... (co wcale nie znaczy, że skierowana "personalnie" do najbardziej zainteresowanego :!: )

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 17:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
chciałem to wykasować, ale Piotr skomentował...
okryłem się wstydem. to najprawdopodobniej mój koniec...


Nic przecież strasznego.Prawie każdy mechanik tak robi jak jest jeszcze na oko dobry(sprzężonym powietrzem) ;)

Kolega wyjechał drugim autem do niemiec,więc dzisiaj nic nie robiliśmy.Jutro zaczynamy.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2007 16:02:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Katalizator wywalony,przepływka i N75 od innego audi (sprawnego)Osiągi się trochę polepszyły ale to nie jest to co powinno być.
Zrobiłem logi bez kata z nowym Imm i N75.
Co to jeszcze może być? Zapieczone kierownice?

Obrazek

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2007 20:46:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sprawdzcie poprawność połączeń podciśnienia i sam zbiornik podciśnienia.
przepływomierz mierzy 2x [ :galy: ] za mało.
...i nie jest to problem turbiny.

ponadto sprawdźcie dolot pod kątem nieszczelności.
jeszcze raz podkreślę - przepływomierz mierzy gorzej niż fatalnie.

czy są jakiekolwiek błędy?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 10:40:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
sprawdzcie poprawność połączeń podciśnienia i sam zbiornik podciśnienia.
przepływomierz mierzy 2x [ :galy: ] za mało.
...i nie jest to problem turbiny.

ponadto sprawdźcie dolot pod kątem nieszczelności.
jeszcze raz podkreślę - przepływomierz mierzy gorzej niż fatalnie.

czy są jakiekolwiek błędy?


Przepływomierz był zapożyczony z innej audi(dobrze się zbierała w porównaniu do tej)
Połączenia podciśnienia jest dobra,zbiornika nie sprawdzałem(gdzie on jest i jak go sprawdzić?
Jeszczę sprawdzę nieszczelność ale auto nie kopci.

Błędów na Vagu nie ma.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 11:16:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ten zbiornik podcisnienia to na prawde istotna sprawa.... u mnie w aucie poslizgnietym leym bokiem po barierce na autobanie w DE zostal przyplaszczony przez blache blotnika :| blacharz nawet nie zauwazyl ze rozszedl sie w szwach i byl nieszczelny ale Pan Danecki od razu znalzl ten problem .... jedna z tanszych napraw w moim aucie a efekt zauwazalny :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: