.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 00:38:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI C5]Prosba o analize logu
PostNapisane: 15.lip.2007 20:10:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Problem , nie chce jechac.
Pierwsze sprawdziłem przepływomierz..
Blok 011
http://www.janius.eu/LOG/LOG-01-011-1.CSV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:12:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ciekawe jak to zrobiłeś w bloku 011... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:26:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Tak wiem 011 to turbinka
Tu jest 003 008 011
http://www.janius.eu/LOG/LOG-01-003-011-008.CSV
Poczatki analiz sa trudne, prosze o wyrozumiałość
A tu 000
http://www.janius.eu/LOG/LOG-01-000-xxx-xxx.CSV

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:27:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Dzieki wlasnie z tego jade, niestety nie potrafie zanalizowac, bo na tym trzeba sie znac.
Wiem jak zlogowa nie wiem jak zanalizowac :)
I o to prosze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:30:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zrób wszystkie logi według:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Następnie:

Musisz przekonwertować logi do czytelnej postaci.
To bardzo proste.
Odszukaj program CSV Conv w katalogu do którego zainstalowałeś VC409 otwórz go w source file wpisz log, którego konwersję chcesz przeprowadzić (odszukaj go), a target file wpisz sobie jego nazwę...
Jak juz użyjesz tego programu załączonego do VC 409.1 i poukłada Ci on logi równo w tabelach, po prostu zaznaczasz cały log - kopiujesz go i...
...i wklejasz do najzwyklejszego narzędzia windowsa - painta

Start > Programy > Akcesoria > Paint
wybierasz Edycja > Wklej > potem Plik > Zapisz jako...

i tu ważna sprawa:
Nazwa pliku - jaką chcesz
ale w polu: Zapisz jako typ - nie wybieraj mapy bitowej tylko jpg, jpeg ... i ZAPISZ !!!
Tak przygotowane logi (już w jpegach) zasysasz na swoje konto na fotosiku i udostępniasz na forum linki do nich w jakiej chcesz postaci...
To wszystko...


Teraz prawie nic nie widać !!! :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:40:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Ok przepraszam.
A plik jaki jest na serwerku idealnie sie nadaje do excela, ma separator
To jest 011
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:45:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie zrozumieliśmy się ... :/
Teraz konwersja OK, ale sam log ?
Co to jest ?
Statyczny 011 z przygazówkami ? :):
Zrób według pięknego posta meszruma i wtedy oczekuj odpowiedzi, czy analizy

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 20:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
OK
Wszystkie sa statyczne
To jest 000
Obrazek
To
003
008
010
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:08:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ja się poddaję...
:giveup:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:13:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Zle zrobilem cos ??
Staralem sie zrobic wg postu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:19:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):
Zle zrobilem cos ??
Staralem sie zrobic wg postu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752


...i tam jest napisane, żeby np. 008 robić statycznie czy dynamicznie ? ;)

Wrzuć nam chociaż trzy logi dynamiczne :): 003, 008 i 011.
Więcej się nie odezwę... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:25:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Przeprasza, jutro postaram sie je zrobic.
[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 22:19:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Marcin,

napisałem tak sugestywnie jak tylko potrafię:

Cytuj:
próba statyczna
warunki koieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;
grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];
grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać];
grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie.



próba dymaniczna
warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%] i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.
próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.
procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011).

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.



jeżeli zrobisz to inaczej, to nic z tego nie odczytamy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 07:18:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Tak, napisales swietnie, przepraszam moj blad.
Bede musial sobie jakos dzisiaj poradzic z dynamicznymi.
A czy bedzie problemem jezeli wlacze logowanie juz na samym poczatku i wykonam pomiar ??
Czy wazne jest by wlaczyc logowanie od odpowiednich obrotow silnika ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 09:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
log musi obejmować zakres 1500 - 4000 rpm, w którym pedał wciśnięty jest niezmiennie w 100% przez cały czas.
nie rób tego sam - poproś kochankę, dziewczynę bądź, w ostateczności, żonę.
;)

możesz też poprosić kumpla.

można włączyć wcześniej i dopiero na bezpiecznym odcinku zrobić próbę, ale musisz to potem powycinać, gdyż logi urosną do monstrualnych rozmiarów...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 09:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
ja to robię tak:
czekam do wieczora jak są puste ulice, zapinam lapka pasami na siedzeniu pasażera, nastawiam logowanie w bezpiecznym miejscu (stacja benzynowa, przystanek autobusowy), logi sobie lecą a mysz mam ustawioną nad klawiszem "marker", czekam aż będą odpowiednie warunki (mało aut), jadę środkowym pasem (mam blisko 3 pasmową ulicę), zapinam 3 bieg 1500rpm klikam "marker" potem gaz w podłogę do 4500, zjeżdżam spokojnie na stacyjkę bądź zatoczkę zapisuje plik ustawiam kolejny blok pomiarowy i tak do zalogowania wszystkich.
ogólnie polecam drugą osobę jest prościej i bezpieczniej, ale jak ktoś nie ma nikogo to sposób moim zdaniem dobry :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 09:50:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
SebMis napisał(a):
ja to robię tak:
czekam do wieczora jak są puste ulice, zapinam lapka pasami na siedzeniu pasażera, nastawiam logowanie w bezpiecznym miejscu (stacja benzynowa, przystanek autobusowy), logi sobie lecą a mysz mam ustawioną nad klawiszem "marker", czekam aż będą odpowiednie warunki (mało aut), jadę środkowym pasem (mam blisko 3 pasmową ulicę), zapinam 3 bieg 1500rpm klikam "marker" potem gaz w podłogę do 4500, zjeżdżam spokojnie na stacyjkę bądź zatoczkę zapisuje plik ustawiam kolejny blok pomiarowy i tak do zalogowania wszystkich.
ogólnie polecam drugą osobę jest prościej i bezpieczniej, ale jak ktoś nie ma nikogo to sposób moim zdaniem dobry :)


Seb, żona z Tobą nie chce jeździć ? :diabel:
To skorzystaj z kochanki za radą meszruma...
Tylko, że wtedy nie naciśniesz na hamulec, kiedy zajdzie taka potrzeba... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 10:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
No to chyba mam problem, nie jestem wstanie wyciagnac wiecej niz 2100.
Przy 2000 nastepuje...zatrzymanie i nie chce jechac dalej.
Na 5 max 120 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 10:53:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to wiemy już, że łapiesz notlauf.
jakie są błędy w sterowniku silnika? zapewne 00575 - ale ciakawią nas te cyferki dalej [xx-xx].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: