daniel061081 napisał(a):
Witam!!
dobrze, ze sie udalo i wszystko ci dziala:)ale chcialem dodac swoje zdanie, ze do takiego starszego silniczka uwazam, ze powinno sie zalac polsyntetyk, bo full synetyk to do nowych furek. syntetyki maja to do siebie, ze sa rzadkie. kumpel kiedys tez wlal mobil1 pelny syntetyk do golfa II z 88r. mrugala mu kontrolka oleju, bo byl rzadki jak woda. zmienil olej i bylo ok. poza tym tak na marginesie to w polsce mobil 1, castrol i lotos leci z jednego kurka... niestety. ja osobiscie jezdze na liqui-moly polsynetyki z dodatkiem dwusiarczku molibdenu-nie narzekam.a jezdze A4 1.8 z 96r.
pozdrawiam
Witam Nie zgodzę sie z Tobą . Ja mam zalany full sytnetyk Valvoline synpower 5W40 i niuńka zachowuje sie bardzo dobrze ciśnienie jest super chodzi cicho i bez żadnych zastrzeżeń zużycie jest ok 0,1l na 1,5k i wogóle nie klepią mi popychacze rano. Po prostu same korzyści
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
/Pozdrawiam