.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:47:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 22:40:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ale po co ta klutnia i te nerwy?
pisalem ze kazdy ma inny gust i inaczej spoglada na auto.
same tylne? Bilu ja mam wszystkie oprucz przedniej i uwazam ze wyglada lepiej (inaczej), poza tym robilem to na trasy dla dzieci zeby slonce tak nie walilo do srodka.
w miejscu gdzie pracuje sa az 3 srebrne A6 C5 i wszystkie 2.4 dlatego chcialem zeby moja choc troszke inaczej wygladala.
Kiedys w poscie gdzies pisalem: jezdzilem 15" moja, 16" kolegi z pracy, 17" kolegi z pracy oraz 18" kolegi nie z pracy i wiem ze prawie nie czuc zmian kol, nawet lepiej sie prowadzi na 18-kach niz na 15-kach ktore stanowczo sa zbyt male do tego auta (nosi po drodze jak kaszla gdy dostanie boczny wiatr)
arturro_mitsu w UK to tylko tyle ze autostrady maja i mniej kolein ale dziury w miescie to tak jak w polsce, przynajmniej w Coventry.
Ja mam plan zapodac gwinta i 18":
gwinta zeby jadac do polski podnosic
18" zeby nie wydawac na opony wiecej jak za felgi.

Ps. zapomnialem o tylnych lampach HELLA pod kolor Blendy, przy okazji wie ktos moze ile takie kosztuja albo moze ktos ma uzywki.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:06:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
normalnie strach odpowiadac aby nie zostac posadzony o debilizmy i brak odpowiedniej opieki medycznej.
ale zaryzykuje, zastanow sie nad gwintem lub przejedz sie autem z takim zawieszeniem, wiekszosc osob wypowiada sie negatywnie nt. jazdy.
kolejna sprawa takie podnoszenie i opuszczanie auta wiaze sie z ustawianiem geometrii, bedzie ci sie chcialo?
i kolejna sprawa jak z tylu za mocno opuscisz "stracisz" katy i bedzie ci drzec opony.
sam sie zastanawialem nad gwintem ale chyba sobie odpuszce i do sprezyn dokupie amory, np. koni sport, mialem taki zestaw w carismie i A3 i bylem bardzo zadowolony.
jezdzilem po Ashford oraz centralnym Londynie i za duzo dzior nie zauwazalem, zdecydowanie mniej niz w Polsce :) (oczywiscie oprocz zapadnietych studzienek).

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
spox MiKev :peace: ewerytink is orajt,u mlodziezy hormony szaleja,jak to bywa wczesna wiosna.Wiem,ze przyciemniales,ale za dlugo sie znamy abym Cie podejzewal o pozerstwo-wiadomo,dziecko podstawa.Wszystko pozytywnie MiKev,wroce z PL,to spota robimy szybko,bo jest sporo nowych osob :peace: I stadko Cope sie zaczyna rozrastac :peace: :peace: :peace: .Peace,love and rock`n roll :diabel: :diabel: :diabel: .Aha,ostatni likend sierpnia smigamy na 38 Edition.Sprawdz w necie MiKev,mam nadzieje,ze jestes za :peace: :peace: :peace: .pozdro i do zobaczyska soon :diabel:

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2007 22:40:06
Posty: 234
Lokalizacja: Kostrzyn n/O Liverpool
a tak PeeSem to jak daje do dechy to strasznie kopci ... moze wiecie co i jak ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:26:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
arturro_mitsu napisał(a):
normalnie strach odpowiadac aby nie zostac posadzony o debilizmy i brak odpowiedniej opieki medycznej.
ale zaryzykuje, zastanow sie nad gwintem lub przejedz sie autem z takim zawieszeniem, wiekszosc osob wypowiada sie negatywnie nt. jazdy.
kolejna sprawa takie podnoszenie i opuszczanie auta wiaze sie z ustawianiem geometrii, bedzie ci sie chcialo?
i kolejna sprawa jak z tylu za mocno opuscisz "stracisz" katy i bedzie ci drzec opony.
sam sie zastanawialem nad gwintem ale chyba sobie odpuszce i do sprezyn dokupie amory, np. koni sport, mialem taki zestaw w carismie i A3 i bylem bardzo zadowolony.
jezdzilem po Ashford oraz centralnym Londynie i za duzo dzior nie zauwazalem, zdecydowanie mniej niz w Polsce :) (oczywiscie oprocz zapadnietych studzienek).

arturro ja nigdy nikogo nie posadzilem o debilizm, sa ludzie ktorzy znaja sie na tym a inni na tamtym i tego nic w swiecie nie zmieni (co nie znaczy ze w tym temacie posadzam ciebie o niewiedze).
Mialem w BMW -40 i wiem ze sie jezdzi lepiej (prowadzenie przy wiekszych predkosciach) ale troszke boje sie jechac do polski na -40 bo miske w BMce 3 razy robilem. Co do ustawiania katow to moje auto tak czy inaczej jest 4 razy w roku na diagnostyce zawieszenia i hamulcow (jezdze z dziecmi) wiec przy okazji.
Przesadzilem z tymi dziurami ale w Coventry nie jest ciekawie z drogami.
Jak mozesz to powiedz/napisz jak sie jezdzi na -40 to moze sie zdecyduje zamiast gwinta, jak to sie zachowuje przy zaladowanym aucie.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:45:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
MiKev spoko, wiem ze tak o mnie nie myslisz bo w sumie mnie nie znasz ale na forum sa osoby ktore ...ech tak jak wczesniej pisalem szkoda gadac.
wiec tak na minus 4cm jezdzi sie normalnie, praktycznie identyko jak na serii, dalej auto plynie na nierownosciach (sprezyny Weitec), jak auto zaladuje to rowniez nie ma problemow, tym bardziej ze sprezyny sa progresywne tj. im wiekszy ciezar tym mniej sie uginaja.
mi osobiscie nie odpowada taki plywajacy samochod, dlatego rozgladam sie za sport amorami (auto obnizylem bo na 19 wygladal jak woz drabiniasty).
reasumujac dla estetyki zalozylbym srezyny, dla wlasciwosci jezdnych komplet i niekoniecznie gwint.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 02:12:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
arturro_mitsu napisał(a):
MiKev spoko, wiem ze tak o mnie nie myslisz bo w sumie mnie nie znasz ale na forum sa osoby ktore ...ech tak jak wczesniej pisalem szkoda gadac.
wiec tak na minus 4cm jezdzi sie normalnie, praktycznie identyko jak na serii, dalej auto plynie na nierownosciach (sprezyny Weitec), jak auto zaladuje to rowniez nie ma problemow, tym bardziej ze sprezyny sa progresywne tj. im wiekszy ciezar tym mniej sie uginaja.
mi osobiscie nie odpowada taki plywajacy samochod, dlatego rozgladam sie za sport amorami (auto obnizylem bo na 19 wygladal jak woz drabiniasty).
reasumujac dla estetyki zalozylbym srezyny, dla wlasciwosci jezdnych komplet i niekoniecznie gwint.

Arturro...peace,love and rock`n roll....nic osobistego...widzisz sam,jak mozna zmienic temat z jednego na drugi :D ....wiec bez napinki.Kazdy ma prawo wyrazic wlasna opinie,byle wnosila cos do tematu.Pozdrawiam :peace:

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: