witam.zaślepiłem ostatnio egr jednak wiele osób pisało na forum że żeby ta operacja miała sens to należy jeszcze wyczyścić układ dolotowy z nagaru który sie przez te wszystkie lata nazbierał.mam pytanie dotyczace tej operacji.czy jest ppotrzeba odkrecania turbiny by odkręcić korektor dolotowy i czy sa z tym jakieś wielkie problemy bo kilka osób pisało że jest to trudne i się poddały.drugie moje pytanie dotyczy elementu na fotografii.kumpel mi mówił że warto wymienić ten okrągły plastikowy element na górze silnika który zaznaczyłem na zdjęciu ( nie wiem czy zdjecie będzie widoczne bo mam problemy z jego wyświetleniem,podaje dodatkowo link do innej strony gdzie widać dokładnie ten element na zdjęciu2 w prawym górnym rogu) bo w nim tez osadza się duzo syfu.czy to prawda i jak sie to odkreca??możecie mi tez powiedzieć jak to się dokładnie nazywa bo niestety nie wiem...
http://foto.onet.pl/3dor9,u.html?r=1185310875
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=47 ... ght=wyciek