.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:12:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 20:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
Napinacz paska zamówiony 260


a skąd taka cena? U mnie też cały czas coś ćwierka po wymianie koła pasowego i rolki napinacza i coraz bardziej wydaje mi się, że to napinacz :/

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 20:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
intercars / sam amortyzatorek/ 257

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 23:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
intercars / sam amortyzatorek/ 257


spróbuję też przycisnąć ten amorek, może to nie będzie cały napinacz ;)

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 17:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
PODSUMOWANIE.

Po odpaleniu silnika coś zaczęło gruchotać.
Diagnoza - uszkodzone koło pasowe dwumasowe / 450zł/, przy okazji awarii koła blaszana osłona w okolicach rozrządu delikatnie przejechała po pasku więc profilaktycznie wymieniłem pasek i rolkę napinającą/170zł/

Po żłożeniu w całość okazało się że przy włączonej klimie słychać wycie.
Diagnoza - uszkodzony amortyzator napinacza paska klinowego/ 265zł/

Dziś założyłem ten amortyzatorek / ten sam do TDI R5 i V6/ .
Silnik przy gaszeniu juz się nie rzuca i wycie częściowo ustało, tzn słychć przy 1800 obrotów , nie wiem dlaczego być może sprężarka.
Nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale muszę wymienić lewą poduszkę silnika.

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 20:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
PODSUMOWANIE.

Po odpaleniu silnika coś zaczęło gruchotać.
Diagnoza - uszkodzone koło pasowe dwumasowe / 450zł/, przy okazji awarii koła blaszana osłona w okolicach rozrządu delikatnie przejechała po pasku więc profilaktycznie wymieniłem pasek i rolkę napinającą/170zł/

Po żłożeniu w całość okazało się że przy włączonej klimie słychać wycie.
Diagnoza - uszkodzony amortyzator napinacza paska klinowego/ 265zł/

Dziś założyłem ten amortyzatorek / ten sam do TDI R5 i V6/ .
Silnik przy gaszeniu juz się nie rzuca i wycie częściowo ustało, tzn słychć przy 1800 obrotów , nie wiem dlaczego być może sprężarka.
Nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale muszę wymienić lewą poduszkę silnika.


ja dzisiaj trochę powalczyłem i:
1. gdy dociskam amorek z góry to nie przestaje świszczeć
2. gdy lekko docisnę napinacz /część z rolką/ od strony chłodnicy to przestaje
3. gdy poleje wodą jest cudowna cisza

chyba z tego wniosek, że to napinacz a nie amorek. Jak rozumiem wcześniejsze posty to ten piekielny dźwięk wydobywa się z paska, który na rolce jest minimalnie przekoszony ze względu na wyrobiony przegub napinacza

czy dobrze główkuje?

z tego co pisaliście napinacz to cena około 900PLN a czy można montować używki? I jaki to ma sens?

pozdrawiam

harryON

p.s. hałasuje już naprawdę głośno

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 20:53:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
PODSUMOWANIE.

Po odpaleniu silnika coś zaczęło gruchotać.
Diagnoza - uszkodzone koło pasowe dwumasowe / 450zł/, przy okazji awarii koła blaszana osłona w okolicach rozrządu delikatnie przejechała po pasku więc profilaktycznie wymieniłem pasek i rolkę napinającą/170zł/

Po żłożeniu w całość okazało się że przy włączonej klimie słychać wycie.
Diagnoza - uszkodzony amortyzator napinacza paska klinowego/ 265zł/

Dziś założyłem ten amortyzatorek / ten sam do TDI R5 i V6/ .
Silnik przy gaszeniu juz się nie rzuca i wycie częściowo ustało, tzn słychć przy 1800 obrotów , nie wiem dlaczego być może sprężarka.
Nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale muszę wymienić lewą poduszkę silnika.


ja dzisiaj trochę powalczyłem i:
1. gdy dociskam amorek z góry to nie przestaje świszczeć
2. gdy lekko docisnę napinacz /część z rolką/ od strony chłodnicy to przestaje
3. gdy poleje wodą jest cudowna cisza

chyba z tego wniosek, że to napinacz a nie amorek. Jak rozumiem wcześniejsze posty to ten piekielny dźwięk wydobywa się z paska, który na rolce jest minimalnie przekoszony ze względu na wyrobiony przegub napinacza

czy dobrze główkuje?

z tego co pisaliście napinacz to cena około 900PLN a czy można montować używki? I jaki to ma sens?

pozdrawiam

harryON

p.s. hałasuje już naprawdę głośno - prośba o nr części całego napinacza

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 21:52:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
steefan napisał(a):
Dziś założyłem ten amortyzatorek / ten sam do TDI R5 i V6/ .
Silnik przy gaszeniu juz się nie rzuca i wycie częściowo ustało, tzn słychć przy 1800 obrotów , nie wiem dlaczego być może sprężarka.
Nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale muszę wymienić lewą poduszkę silnika.


Stefaan - czy mógłbyś opisać ten dzwięk na właczonej klimie ? tzn. było takie dosłownie jakby "wycie" ?? i zmieniał się wraz z obrotami ? tak do 2 tyś był słyszalny, a później jakby ciszej ? bo ja mam tez problem - na klimie mi jakby wyje ... bede wdzieczny za pomoc - jak miałes walnięty amorek to bez klimy chodził cichutko ?

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 23:00:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Prezes napisał(a):
steefan napisał(a):
Dziś założyłem ten amortyzatorek / ten sam do TDI R5 i V6/ .
Silnik przy gaszeniu juz się nie rzuca i wycie częściowo ustało, tzn słychć przy 1800 obrotów , nie wiem dlaczego być może sprężarka.
Nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale muszę wymienić lewą poduszkę silnika.


Stefaan - czy mógłbyś opisać ten dzwięk na właczonej klimie ? tzn. było takie dosłownie jakby "wycie" ?? i zmieniał się wraz z obrotami ? tak do 2 tyś był słyszalny, a później jakby ciszej ? bo ja mam tez problem - na klimie mi jakby wyje ... bede wdzieczny za pomoc - jak miałes walnięty amorek to bez klimy chodził cichutko ?


u mnie po włączeniu sprężarki na wolnych obr. buczy i czuć delikatną wibrację po dodaniu gazu przestaje

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 11:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
ok, ale mnie najbardziej interesuje jak było u stefaana - bo on z tym problemem sobie poradził i chyba miał podobnie jak u mnie.

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 12:31:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
Bez klimy auto chodzi idealnie.
Po włączeniu klimy na wolnych obrotach słychać pracę spreżarki / jak by jej było troche ciężko/ , po dodaniu gazu już normalnie ,
przy 1800 obr/min słychać wyraźnie
jak by któryś elemet pracował z dużymi oporami/ ciekawe jest to ze tylko przy 1800 to słychać/.
Być może któraś rolka , a może sprężarka się kończy.
Z drugiej strony te odgłosy były by słyszalne cały czas.
Jak pisałem wcześniej mam wywaloną lewą poduszkę silnika i być może przy 1800 obr/ tu jest chyba max moment obr / są jakieś obciązenia które wywołują to zamieszanie / zaznacza , ze to tylko moja luźna teoria , nie jestem mechanikiem/.
Wracając do napinacza paska klinowego.
Cały napinacz to wydatek 500zł, natomiast amortyzator kupiłem za 265.
Stary amortyzator strasznie podskakiwał , a po włączeniu klimy jeszcze bardziej, nowy natomiast stoi praktycznie nieruchomo.
Nr amortyzatora wg intercars
Informacje Inter Cars o towarze

indeks: STA0107AB

Cena brutto: 257,22 zł

nazwa: STABILUS Amortyzator napinacza paska kli

opis : STABILUS amortyzator napinacza paska
wieloklinowego AUDI 100 (C4 / C4 Avant ) / A6 / A8
V6 - TDi

producent: STABILUS
To ponoć oryginał.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania w tym temacie to chętnie odpowiem

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 12:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
Wracając jeszcze do pytania Prezesa , przed wymianą amortyzatora wycie było faktycznie uciążliwe do nieco ponad 2000 obr a potem jak by ciszej

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 13:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
Bez klimy auto chodzi idealnie.
Po włączeniu klimy na wolnych obrotach słychać pracę spreżarki / jak by jej było troche ciężko/ , po dodaniu gazu już normalnie ,
przy 1800 obr/min słychać wyraźnie
jak by któryś elemet pracował z dużymi oporami/ ciekawe jest to ze tylko przy 1800 to słychać/.
Być może któraś rolka , a może sprężarka się kończy.
Z drugiej strony te odgłosy były by słyszalne cały czas.
Jak pisałem wcześniej mam wywaloną lewą poduszkę silnika i być może przy 1800 obr/ tu jest chyba max moment obr / są jakieś obciązenia które wywołują to zamieszanie / zaznacza , ze to tylko moja luźna teoria , nie jestem mechanikiem/.
Wracając do napinacza paska klinowego.
Cały napinacz to wydatek 500zł, natomiast amortyzator kupiłem za 265.
Stary amortyzator strasznie podskakiwał , a po włączeniu klimy jeszcze bardziej, nowy natomiast stoi praktycznie nieruchomo.
Nr amortyzatora wg intercars
Informacje Inter Cars o towarze

indeks: STA0107AB

Cena brutto: 257,22 zł

nazwa: STABILUS Amortyzator napinacza paska kli

opis : STABILUS amortyzator napinacza paska
wieloklinowego AUDI 100 (C4 / C4 Avant ) / A6 / A8
V6 - TDi

producent: STABILUS
To ponoć oryginał.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania w tym temacie to chętnie odpowiem


a gdzie znalazłeś napinacz za 500 bo ja szukam i szukam, amorek mam ok.

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 14:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
http://www.szik.pl/oddzialy.phtml

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 15:08:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
steefan napisał(a):
http://www.szik.pl/oddzialy.phtml


muszą Cię lubić :-) mi powiedzieli 750PLN

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 16:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
sledze wasz temat i powroce do sprawy kola dwumasowego
mam audi 100 2,5 tdi czy tam juz montowali dwumasy
rok prod audi 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: