siwusek216 napisał(a):
thx narazazie znalazlem mecha ktory podejmnie sie wymiany popychaczy w V6...
jak ktory widzi V6 to ucieka z podwinietym ogonem

No znalazłeś !!!!
Ale co dalej , tu trzeba mieć 'rękę' i znajomość budowy silnika
Ja mojej 'NIUNI' nie oddałbym w byle jakie ręce
W serwisie który polecałem zapłaciłem za wymiane paska rozrządu , napinacza , pasków wielorowkowych szt. 2 , filtrów oleju , paliwa , powetrza , czujnika temp czieczy ( był padnięty ) osłony na lewym przegubie , diagnostka 'VAG'iem 1000 zł
Auto po tym zabiegu 'uśmiechało sie do mnie' i wiem , że warto było !!!
Znam paru mechaników i zrobili by to może , za 800 zł , ale ....
Wiem , wymiana paska , to może dla niektórych forumowiczów 'bułka z masłem' ale ja w mim poprzednim aucie ( honda civic ) robiem to prawie 6 godzin ( brak odpowiednich narzędzi ) , a w audi to już nie wiem rozebranie samego przodu to chyba troche trwa
W miom przypadku auto do odbioru po 8 godz !!!! Dodakowo gratis dolanie koncentratu chłodniczego !!!
Po wyminie jechałem do niemiec i wracając zauwarzyłem , wyciek spod oringu przy chłdnicy , podjechałem z reklamacją i .... gratis wymiana oringu na miejscu !!!!!
Napisz nam , po wszystkim , czy jesteś zadowolony ( życzę ci tego )
Pozdr