Vagiem odczytuje sterownik silnika:
4A0 907 473 T (2,6l V6 MPFI HS D01)
czaki a za ile miałbyś ten komputer?
I może ktoś by napisał jak się dokładnie adaptuje immobilajzer.
W menu mam taką pozycję, mogę w nią wejść, czyta wersję sterownika immo, no i co dalej tam by trzeba było zrobić?
[EDIT] (znalazłem więc tu wkleje)-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaptacja immobilajzera:
- jeśli jest zintegrowany z licznikiem po zalogowaniu wprowadzenie nowych kluczyków - kanał 21
- jeśli jest osobno to samo kanał 1, lub zresetowanie kodu po zmianie sterownika silnika - kanał 0 wartość 0.
Ogólnie wartość 0 w kanale 0 powoduje zresetowanie wartości adaptacyjnych.
Potem ładujesz kolejno wszystkie kluczyki do stacyjki i czekasz aż zgaśnie kontrolka od immobilajzera.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/EDIT]
To że coś z tym kompem jest nie tak sugeruje jeszcze jedna rzecz, mój VAG nie za każdym razem nawiązuje połączenie, a zauważyłem teraz że jak przegazowuję powyżej 3 tys. obr/min to mi wogóle zrywa połączenie.
Wyjąłem cały sterownik go otworzyłem, w kilku miejscach wygląda to tak:
Zerknijcie na to i powiedzcie mi czy takie coś nie sugeruje czasem przegrzania tych elementów. Wygląda to tak jakby lakier którym były zabezpieczone się zagotował.
Mój Audi jest z 96r. a na sterowniku mam 13.06.00, czyli jest z 2000, znaczy że już ktoś raz go wymieniał, pozatym napisane jest na nim MPFI+ASR, a ja ASR nie mam, czy to znaczy że ktoś wsadził inny?
ETKA pokazuje mi taki sam numer sterownika lecz na końcu z literką F lub K.