MiKev napisał(a):
pomysl do czego autko ci potrzebne. A8 jest tylko o 160kg ciezsza niz A6 wiec i silnik 2.8 bedzie zwawy skoro w A6 radzi sobie swietnie. Nizsze koszty eksploatacji i napraw oraz LPG.
Ale jezeli chcesz ciagnac tym przyczepy to 4.2 napewno lepiej sie spisze, jezeli natomiast nie masz takiego zamiaru to odradzam poniewaz 300 koni to ty nie wykorzystasz przy normalnej jezdzie a placic za to bedzie trzeba. Co do elektrycznej regulacji fotela to bym sie tym nie przejmowal, w koncu jak czesto sie pozycje fotela zmienia.
wg danych katalogowych srednie spalanie 2.8q manual to 11l, 2.8 manual non q. to 10l, 2.8automat q - lepiej nie mowic podobnie jak 4.2
w ogole automat przy tym silniku to nieporozumienie, jesli kyos bierze 2.8 to tylko po to ze by miec manual....
co do el. foteli to tylko taki przyklad, chodzilo mi, ze ciezko jest znalezc 2.8 z dobrym wyposazeniem, np. webasto, solardach, bose, sam ostatnio zaczalem interesowac sie a8 2.8 i analizuje oferty i niestety wiem co pisze.
jako ciekawostke widzialem na mobile.de a8 2.8 bez klimy!!!!!!!
miala pokretla jak w miejszych i brak klimy nawet recznej!!!!
myslalem, ze tak podstawowyelement wyposazenia w tej klasie to standard nawet 10l temu