.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:20:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:09:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
mavic napisał(a):
Pełno 1.8T jezdzi na gazie i chłopaki nie mają problemów. Musi być dobra instalacja poprostu.


2.7 to zupełnie coś innego i porównywanie pod jakimkolwiek względem do 1.8T jest pomyłka...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 09:40:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2007 23:51:08
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk
Czy ktoś może zna/widział to autko ? Cena jest zachęcająca.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3111936

_________________
pozdrawiam
mavic
BMW 540i V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:48:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.cze.2007 15:55:39
Posty: 169
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6 C8 Allroad (Alfred)
mavic napisał(a):
Czy ktoś może zna/widział to autko ? Cena jest zachęcająca.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3111936


Zwróć uwagę, że to cena netto, a ponieważ sprzedawcy ostatnio dość dowolnie interpretują takie określenie, to może oznaczać zarówno TYLKO dopłatę akcyzy, jak i (co bardziej prawdopodobne ze względu na dopisek o NIP PL - choć chyba chodziło o NIP EU) dopłatę polskiego VAT 22% (kupujesz na podstawie faktury - dostawa wewnątrzwspólnotowa, bez niemieckiego VAT (Mehrwertsteuer) 19%).

Poza tym zwróć uwagę na sprzedającego: 'Biuro Wyjazdów po Auta' - nie chcę się powtarzać, bo ogromna jest liczba postów na każdym forum, zawierajacych historię, jak to ktoś pojechał po wymarzone autko, ale 'się sprzedało' i wrócił czymś, co było ledwo akceptowalną alternatywą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:58:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mi to wygląda na ofertę z Francji. Nie wiadomo czy cena zawiera np. koszty transportu. Zakup na NIP-PL od komornika - jak zauważył Katastrofa - to na 99% : cena zakupu x 1,136 x 1,22 + koszty transportu i rejestracji. Aha - samochód jest wyprodukowany w lipcu 2003 roku, co nie zostało ujawnione w opisie (minus dla sprzedawcy).

Takie auto należy bardzo dobrze sprawdzić pod kątem technicznym i prawnym (musiałbyś bezwzględnie zbadać, czy do tego auta nie roszczą sobie pretensji osoby trzecie i czy np. francuski skarb państwa nie ma pierwszeństwa przed komornikiem) ... . Powodzenia w "obcej" Francji i 2000 km od domu ... :): :P .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ALL lipiec 2004
PostNapisane: 06.lut.2008 09:58:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 21:43:24
Posty: 185
Lokalizacja: warszawa
Auto: A7 2012
Witam podlacze sie do tematu , wiec najlepiej od lipca 2004 a jaki silnik najlepszy ?

BAU - 180KM
AKE - 180KM
BCZ - 163KM


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL lipiec 2004
PostNapisane: 06.lut.2008 10:16:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
mgluba napisał(a):
Witam podlacze sie do tematu , wiec najlepiej od lipca 2004 a jaki silnik najlepszy ?

BAU - 180KM
AKE - 180KM
BCZ - 163KM


Pozdrawiam


dokładnie w takiej kolejności jak napisałeś ,jeśli chodzi ogólnie ,bo Ake jak pamiętam to zastąpił silnik o oznaczeniach BAU ,BCZ to nie wiem bo mnie ta moc nie interesowała .......

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL lipiec 2004
PostNapisane: 06.lut.2008 15:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
mgluba napisał(a):
Witam podlacze sie do tematu , wiec najlepiej od lipca 2004 a jaki silnik najlepszy ?

BAU - 180KM
AKE - 180KM
BCZ - 163KM


Pozdrawiam


A ja myślę, że najfajniejszy jest
BAS - 299 KM :D
Pali niewiele więcej niż Polonez
Pzdr
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 16:05:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ja wiedziałem, że jak MisiuD tu wpadnie, to pozamiata wszystko ... . No ale nie ma się czemu dziwić - jego samochód to jedyny Allroad z jajami na tym Forum ... :-) .

Co do silników diesla, to kupując egzemplarz z 2004 roku o mocy 180PS nie ma wyboru, poprostu wtedy montowali już tylko BAU - nie wymagającego reklamy (IMHO silnik BAU technicznie jest lepiej dopieszczony od aktualnych 2,7 i 3,0, przy zdecydowanie bardziej przyjaznym dla kieszeni i mechanika - serwisie).

Zresztą przeznaczony dla PH silnik 163PS (BCZ) z tego samego okresu produkcji - pod względem mechanicznym jest równie doskonały jak BAU, tylko poprostu nie jedzie (ale za to mniej spala). To oczywiście nie jest info dla MisiuD-a ... :P :d .

:): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 16:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
No tak :P
Masa tego samochodu jest naprawdę duża i nawet tej mocy nie czuje się za bardzo. Jak już gdzieś wcześniej pisałem miałem przyjemność jeździć wszystkimi wersjami z ASB, także dieslem i nawet BAS sprawia wrażenie nieco ociężałego (poza położeniem S) Właśnie wróciłem z 2 tyg. w ALPACH To raj dla takiego samochodu. Zazdroszczę mieszkańcom gór i pogórzy :peace: Na razie przejechałem zaledwie 6 tkm, ale jestem pewien, że to był właściwy wybór. Diesla też bym nie żałował. Najfajniej jest na głębokim śniegu z wyłączonym ESP. Nie wiem tylko, a'propos serwisu czy jest porównywalny z dieslem w kosztach serwisu, części itp.
Pozdrawiam wszystkich allroad'owców i Q
MisiuD
PS.Sorry za chaotyczną wypowiedź ale jeszcze się cieszę... :diabel:

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2008 16:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Hej,
oto kilka cen z ASO (brutto):
Wahacz przód (4Z7407693-4D) - 685,36 PLN/ szt.
Tarcza przód (8E0615301AD) - 372,64 PLN/ szt.
Klocki hamulcowe (4B0698151S) - 674,10 PLN/ kpl.

Robocizna:
wymiana wachaczy dolnych - 257,76 PLN/ kpl.
wymiana tarczy i klocków - 257,76 PLN/ kpl.
(161,10 PLN/h)
Ceny z Autopremium Pń

Pzdr
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: