.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 10:50:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDI A6 2,5 TDI 1998] błąd 00550
PostNapisane: 06.sie.2007 20:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Rano samochód ciężko odpala jak troszkę pochodzi to jest ok pojechałem podpiąc pod kompa i wyskoczył bład 00550 co z tym zrobić prosze o porady. A silnik pracuje okropnie rano po zapaleniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 20:43:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Kąt wtrysku do ustawienia. Ten trudny rozruch "przyszedł" nagle czy po jakiejś naprawie?

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Trudno zapalała od samego poczatku jak go kupiłem potem wymienilem masomierz bo padła, oraz zrobiłem cała wymiane rozrzadu i oleju i filtrów ale teraz wywala bład 00550. Dzisiaj sprawdzałem i znowu był po porannym zapaleniu lub po dłuzszym postoju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Jak ten kont się ustawia czy można to zrobić samemu czy potrzebny jest koputer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:25:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
potrzebny jest VAG/VAS/VC, ręce, narzędzia i wiedza.
napisz skąd jesteś, to dostaniesz adres, gdzie podjechać.

sam tego nie zrobisz.

poza tym, do oceny czy to kąt, czy może VP, potrzebne jest zlogowanie 004 i 004BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:32:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
O matko ... . Jeśli cały rozrząd jest ustawiony tak samo "dokładnie" jak początek wtrysku, to lepiej sprawdź zawczasu u prawdziwego fachowca wszystkie nastawy ... .
Byłeś obecny przy naprawie ?? Stawiam, ze wymiana była na kredkę zamiast na blokady ... .
Przed regulacją "zapłonu" - sprawdź czy rolka napinająca "trzyma normę".

Z Twojego opisu można logicznie wnioskować, że kupiłeś auto ze źle ustawionym początkiem wtrysku, a szpec od wymiany rozrządu mazakami powielił wadliwe nastawy.

Prawidłowa regulacja spowoduje, że polubisz autko "na nowo" ;) .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:33:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Jestem z Tomaszowa Lubelskiego koło Zamościa
Jwszcze jedno odnalazłem że może być kod 00550 i 550 czy to to samo bo dokładnie na kompie było wyświetlone 550


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:38:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zależy od narzędzia diagnostycznego.
w Twoim przypadku 550 = 00550.



Cytuj:
elektronika mechanika klimatyzacja VAG
tuning
hamownia u tory


36-062 Miłocin 181
hala Polam
Tel.017 853 46 04


SZIK Ci pomoże.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:43:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Zgadza się rozrzad był ustawiany na kredke byłem przy tym i sam widziałem co dalej zrobic gdzie się udac może ktoś podpowie i co dokładnie poustawiac. Sam samochód jest ok tylko cały czas cos szwankuje po wymiaie tego rozrzadu chyba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 14:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Mieszkam W tomaszowie Lubelskim może ktoś sie orientuje w tych stronach do kogo mogę sie udać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:03:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
napisałem Ci powyżej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Czy ta mijscowość Miłocin to koło Rzeszowa i czy trzeba się tam umawiać wczesniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:19:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, koło Rzeszowa.
wszędzie należy umawiać się wcześniej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Zadzwoniłem ale możliwa wizyta dopiero za dwa tygodnie może jeszcze jakiś adersik ktoś posiada niezadaleko odemnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 15:32:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
A tak dokładnie to co trzeba by bylo poustawiac po tej wymianie rozrzadu to morze popytam u siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 16:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
meszrum dzieki za pomoc w naswietleniu sprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 18:14:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
macwrob napisał(a):
Zgadza się rozrzad był ustawiany na kredke byłem przy tym i sam widziałem co dalej zrobic gdzie się udac może ktoś podpowie i co dokładnie poustawiac. Sam samochód jest ok tylko cały czas cos szwankuje po wymiaie tego rozrzadu chyba

Ludzie dajta spokój!!! Rozrząd na kredke :<

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2007 19:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Trudno ale już wymieniony teraz trzeba zadbać o resztę aby samochodzik hulał tak jak trzeba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 08:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Namierzyłem w swojej okolicy dwa zakłady spróbuję do nich podjechać ale proszę o poradę co konkretnie poustawiać zarówno związane z błędem 550 oraz co należało by sprawdzić jeszcze po tej wymianie rozrządu który był zrobiony na kredkę a nie na blokady proszę o porady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 09:11:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
macwrob napisał(a):
co konkretnie poustawiać zarówno związane z błędem 550 oraz co należało by sprawdzić jeszcze po tej wymianie rozrządu który był zrobiony na kredkę a nie na blokady


Powinieneś wybrać serwis, który dysponuje blokadami do wymiany rozrządu. Najlepiej gdyby Ci pokazali, że naprawdę posiadają tych kilka "blaszek" i śrubę do blokady wału korbowego (to wielkie "nic" jest do zdobycia nawet na Allegro za >100zł. ale wskazane żeby mieli coś lepszej jakości).
Kiedy już znajdziesz warsztat z odpowiednimi blokadami - to bez wielkich problemów ustawią Ci cały rozrząd "od początku" i "na zero" (trzeba zdemontować vacuum pompę na lewej głowicy i zdjąć osłony rozrządu).
Po doregulowaniu / ustawieniu rozrządu - należy podłączyć VAGinę i odczytać pod adresem 01 wartości w bloku 004 (BS i statyczne) - zwracając szczególną uwagę żeby temperatura silnika była >85*C . W razie potrzeby doregulować na 3 śrubkach.

Skorzystaj z szukaczki - Carlnova stworzył tu całą epopeję na temat tej regulacji - z wieloma zdjęciami i rysunkami ... :P .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: