Na wstepie wielkie dzieki za analizę logów. MESZRUMa prosiłem o to na priva, ale dziekuję również że zernkął na nie kolega CARLOVA. Ode mnie ukłony Panowie za poświecony czas
Logi statyczne robiłem jednego dnia, a basic nastepnego. Przy logach BS silnik był na 100% dobrze dogrzany, ale rację może mieć Carlova, że coś może być z termostatem. Podczas logów BS auto dość długo nagrzewało się stojąc na biegu jałowym a temperatura była ciągle jedną kreskę ponizej 85*C - musiałem zrobić lekką przygazówke do 2000 rpm przez chwilę aby temperatura podskoczyła do 85*C. Wówczas zaczełem robić logi BS. Poprzedniego dnia mogłem nie zwrócić uwagi na temperaturę podczas logów statycznych... To tyle tytułem uzupełnienia.
Meszrum, zastanawiam się nad tym kątem początku wtrysku. Skoro jego regulacja jest na kole rozrzadu, to czy mozliwe jest ze niemiaszek wymienił jednak rorząd, ale poza servisem AUDI - skoro nie mam tego ujętego w wyciagu historii serwisoej auta. Może zrobił rozrząd poza ASO i dlatego nie ustawili mu odpowiednio kątu wtrysku. Czy jest możliwe aby ocenić wizualnie w jakim stanie jest rozrząd, czy dobry mechanik jest w stanie to zdiagnozować? Nastawiłem się na wymianę rozrządu, ale byłbym parę koła do przodu gdybym jednak nie musiał go wymieniać. Czy podczas logów dynamicznych mogę coś ustalić w tym temacie?
Panowie, gdzie moge znaleść w sieci poprawne ustawienia tego modelu silnika. Szukałem na forum i opisów do AYM nie znalazłem. Jeżeli macie takowe to bardzo proszę, bo wydaje mi się ze warto było by to mieć u siebie.
Jeszcze jedna sprawa, ale z innej beczki. A mianowicie chodzi o programowanie modułu komfortu. Miałem np. ustawione domykanie szyb i szyberdachu z pilota, a po wymianie akumulatora wszystko trafił szlag. Znalazłem gdzieś kiedyś na forum odpowiedni watek ale dotyczył on aut z rocznika 05 i nic mi to nie pomogło. Piotruś też gdzieś kiedyś pisal że po wymianie akumulatora należ uruchomić "krańcówki" podnosinków szyb bocznych i szyberdachu, ale jak to zrobić już nie wytłumaczył
Będę w sobotę zakładał alarm i gdybym mógł powrócić do tych pierwotnych ustawień to było by mniej roboty przy alarmie i mniejsze koszty
Tak wiec jak narazie, ciesze się że po pierwszych logach statycznych nie wyszły na dzień dobry jakieś wieksze kanały w mojej nuni
Jak auto bedzie zarejestrowane, wyreguluję wtrysk, profilaktycznie przeczyszczę EGR i zrobie ponownie wszystkie logi. Wówczas ponownie poproszę o analizę, ale narazie bedę wdzieczny za pomoc w pozostałych tematach
Pozdrawiam.