.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 09:54:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 90
PostNapisane: 16.sie.2007 19:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
witam mam pytanko odnosnie takiej audi bede niedlugo oglądał bo koniecznie chce miec 2 audi w rodzinie.rok 90 kolor bordowy climatronic do nabicia 2 szyby elektryczne narazie tyle wiem i ze gaz lardi larenzo chyba czy to jest dobry gaz do takiej maszyny??spalanie jak mi mówil trasa 10 litrow gazu a pałowanie w miescie 14 doradzcie dzieki za pomoc

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ........
PostNapisane: 16.sie.2007 19:16:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
silnik 2,3 oczywiscie ośka

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 19:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Gaz w tym silniku to wielka porażka. Problemy, problemy i jeszcze raz problemy. Jest tu na forum dużo o NG z gazem więc poczytaj trochę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 19:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eszkesz napisał(a):
Gaz w tym silniku to wielka porażka. Problemy, problemy i jeszcze raz problemy. Jest tu na forum dużo o NG z gazem więc poczytaj trochę.

Bez przesady. Nie jest tak źle. Nasze A90 NG automat lata na gazie już prawie 4 lata i poza spadkiem mocy i smrodliwym zapachem spalin nic się nie dzieje.
Średnie spalanie od 11-14 /100
Jesli silnik jest w dorej kondycji , jakos to będzie jeździło, ale generalnie gaz to zło :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ..........
PostNapisane: 16.sie.2007 19:52:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
dzieki za info jak ktos moze to niech jeszcze wniesie cos do powiedzenia i nurtuje mnie takie pytanie czy ogólnie autko jest awaryjne czym sie rózni od B3 i co lepiej kupic B3 czy 90??czy czescie są te same ceny wieksze??czekam na odpowiedzi dzieki

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
tak w ogóle to czym 90 sie różni od 80, jedyne co mi się rzuca w oczy to zespolone przednie światła ... ??

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:06:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Różni się:
- benzynowe silniki tylko 5-cylindrowe, diesle tylko 1,6 TD
- inna blenda tylna
- zespolone lampy (dużo skuteczniejsze od standartowych)
- zazwyczaj bogato wyposażone (elektryka, klimatyzacja, welur, worek na narty)
Generalnie to taka bardziej luksusowa odmiana 80-ki (analogicznie Audi 200 vs Audi 100).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ........
PostNapisane: 16.sie.2007 20:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
super juz wiecej wiem słucham dalej uwaznie a jak zawieszenie czy ten silnik 2,3 NG 133Km (chyba) ma jakies wady??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zawieszenie proste i tanie w naprawie. Największą wadą NG jest wtrysk mechaniczny - niewiele osób potrafi go naprawić.
Z opinii zaczytanych na tym forum powinieneś szukać mocniejszej wersji - 2,3 20V (7A) - najlepiej w quattro.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .........
PostNapisane: 16.sie.2007 20:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
to juz mnie troche przestraszyles z tym wtryskiem no niestety nie stac mnie na mocniejszą wersje...bede musial te autko obejrzec i zobaczyc jak sie sprawuje ale dzieki za info no i jak ktos jeszcze moze ktos dodac co mial przygody z tym silnikiem to chetnie posłucham

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:29:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:37:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
sebolec napisał(a):
Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)


A kolege to wie, czy może coś słyszał czy może zazdrości ? :peace:

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .........
PostNapisane: 16.sie.2007 20:38:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
a jezeli bym wyrzucił z czasem instalacje gazowoą i zainstalował sekwencje to mysle ze taki pomysł mile widziany??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:50:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sebolec napisał(a):
Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)

To prawda, ale jak zwykle trzeba winić nie szkopskich projektantów a raczej stan polskich dróg ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 20:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
nie da rady sekwencji, najwyżej i najlepiej IGS firmy Landi Renzo czyli 3 generacja

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .......
PostNapisane: 16.sie.2007 20:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
no to juz chyba jest landi renzo tylko nie wiem która generacja...a dlaczewgo nie mozna sekwencji silnik nie jest przystosowany??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:01:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
bo tam nie ma co sterować sekwencja :):

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:03:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
podziwiam was za stoicki spokuj w tym temacie :diabel:

-> OPCJA SZUKAJ <- było tego od za...czytania ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:04:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ty się Mauzero nie mądruj , tylko pomóż braciom w potrzebie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:18:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Tu masz troszkę o tym: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +3+problem
Baskecior Trudno znaleźć temat o zagazowanym NG w którym nie zabrałeś głosu :D
Powiem tylko, że ja ze strachu przed zagazowaniem wtrysku mechanicznego wcale nie zagazowałem auta :)
Jak będę kupował B3/B4 postaram się o silnik 7A i wtedy spokojnie zapakuje sekwencję :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron