.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 13:05:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi b4 16v quattro...pytanie
PostNapisane: 16.sie.2007 17:48:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
Witam, oglądałem wczoraj dokładnie ten egzemplarz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3182679 auto troszkę wyobijane (sprowadzone z włoch) ale wyglądało na bezwypadkowe i miało zadbane wnętrze, jednak przejdźmy do sedna, mam B3 1.9SD o mocy 113KM na gazie i jest sporo mocniejszy choć tamten nie ma LPG, wiem że to jeździ dopiero powyżej 4 tys obr/min ale chyba i tak powinien być mocniejszy :609: wiem że jest też napęd quattro ale chyba to tak nie zamula auta?? nigdy wcześniej nie jeździłem audi z takim silnikiem ani z quattro...stąd też moję pytanie...auto niby użytkowane przez dziadka (ściema??) więc może wystarczy go troszkę pogonić i przetkać?? więcej zdjęć tutaj http://WWW.QUATTRO.XX.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 18:07:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
a mnie zastanawia znaczek na tylnej klapie, bo 2.0E to chyba były 8V.
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 18:21:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Losiak napisał(a):
a mnie zastanawia znaczek na tylnej klapie, bo 2.0E to chyba były 8V.
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

2.0 16v ;):
http://i150.photobucket.com/albums/s89/ ... 1187284770


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.kwi.2007 12:15:32
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
Swego czasu napaliłem sie właśnie na B4 avant 2.0 16v zjeździłem pół polski w poszukiwaniu ładnej. Wyposażenie zawsze jest dużo wyższe, sporo obejrzałem Quattro,sporo skór,elektryki itd, kilka ładnych egzemplarzy, ale nie kupiłem . Nie wiem czemu, ale miałem takie samo odczucie co Ty. Ewidentny brak mocy, auta nie jeździły.Może były zamulone,może zajechane,nie wiem ale się zraziłem. Prawie 140 koni już coś obiecuje a tu...Jak to jest naprawdę z tymi silnikami?

_________________
C4 Avant 2,0 ABK AUDIMANIAK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe...
No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy...

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:33:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Fazi1111 napisał(a):
zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe...
No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy...

oska to oska quattro to quattro
wiadomo że 4 koła musi cos napędzic i cos kosztem czegos. 2.0 16V nie jest taka wolna jak piszećie, postaw 90 2.3 NG quattro a 2.0 16v nie bedzie wale różnicy, ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro.

Szukasz auta do wyścigu czy do normalnego uzytkowania :?: jak chcesz szybsze to szukaj 2.8V6

kolego FAzi111 skąd wiesz że silniki 2,0 16V uchodziły za mało wytrzymałe :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:35:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
2.0 16v też ma fajne brzmienie coś jak sieczkarnia pod maską :/
w tym silniku jest przerost formy nad treścią nawalone troche kjeta troche elektronika i nie lubi to jeździć seryjnie po latach niestety ;)
powyżej 200tys gowice w tych motorach nadaja sie do gruntownego remontu, nie mówiąc o uszkodzeniach wtrysku (cieknące rozdzielacze, wytarte potencjometry)

yooo25 napisał(a):
ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro.


chyba takiego nie było ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
yooo25 napisał(a):
ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro.


chyba takiego nie było ;)[/quote]

Był był zarówno w B3 jak i B4 a także w Coupe, Cabrio, 100/A6(c4)

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Mauzer napisał(a):
yooo25 napisał(a):
ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro.


chyba takiego nie było ;)

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=64084

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to że silnik był to mnie nie trzeba tłumaczyć ;) tylko że zdanie sformułowane dziwnie :):

dobra eot.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Fazi1111 napisał(a):
zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe...
No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy...

No tak pomruk jest fajny bo jest o jeden cylinder wiecej. Co do silnika 2.0 16V ACE o mocy 140 KM to szukalbym go tylko w wersji Competition quattro. On tez fajne odglosy wydaje jak na 4 cylindry przystalo. ;) Pod maska siedzi uklad wtryskowy K-Jetronic taki jak w 2.3 NG. Minusem jest spalanie po miescie dane katalogowe podaja 12,5 l /100 km. :|

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.sie.2007 22:54:56 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
jakby nie było co 5 garów to nie cztery :P ale jak bym miał wybierać np. w A4 między 1.8T a 2.6 to wybrał bym to pierwsze :D

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
wiadomo że co 5 cyl to nie 4 ale ja nie chce przekraczać granicy 2 litrów ;) generalnie to chciałbym 1.9TDI mam na to ok. 13tys zł, apropos tematu, rozumiem że ten typ tak ma :/ więc dzięki, szukam dalej :) b4 z ogłoszenia ma 245tys km więc według tego co napisał Mauzer....remont tuż tuż, to prawda że taki awaryjny ten motor?? może wypowie się ktoś, kto eksploatował dłuższy czas auto z tym silnikiem?? czytałem dużo w archiwum i takich nowinek jescze nie znalazłem....


Ostatnio edytowano 16.sie.2007 23:12:52 przez Mathieus, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:59:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Fazi1111 troche juz spamujemy bo nie na temat sie robi to ja ci powiem ze oba silniki o mocy 150 KM jedza tak samo a 2.6 V6 ma lepsza kulture pracy bo pomruku V6 nie zastapi ta turbinka. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 23:23:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
KORU napisał(a):
Fazi1111 troche juz spamujemy bo nie na temat sie robi to ja ci powiem ze oba silniki o mocy 150 KM jedza tak samo a 2.6 V6 ma lepsza kulture pracy bo pomruku V6 nie zastapi ta turbinka. ;)

pomruku to może nie ,ale objechać objedzie :)))
prawde mówią c ja sie ostatnio bardziej zaraziłem odgłosem turbo niż porukiem v6 :))
wracajac do tematu ja bym bral bez apelacyjnie 2.3 5 cylindrów.. to raj dla ucha audimaniaka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 05:01:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
mam NG 2,3 q i ACE 2,0 16v q. NG lubie bardziej. JAk 16V to tylko japonski, polecam stara primere GT, silnik sie drze ale za tym idzie predkosc.
CO od tego avanta - najwiecej b4 avant z silnikiem 2,0 16V poszlo wlasnie do Wloch. NIezle wyposazone. Jednak Wlosi robia z autami to co my, wiec przejrzyj dobrze ta knige serwisowa.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 06:55:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 09:36:59
Posty: 33
Lokalizacja: Szczodre - Długołęka
nie wiem jak w zwykłej B4 sprawuje się silnik 2,0 16v ale w moim competition nie nażekam (inne przełożenia skrzyni biegów), co do wytrzymałości silnika to mam raczej dobre zdanie silnik jest podobnej konstrukcji co jednostka VW 1,8 16v symbol KR silniki wytrzymują dużo i nie rozpadają się po 200 tyś.
Co do odczucia małej mocy należałoby sprawdzic czy podczas jazdy i gwałtownego przyspieszania (lub próby) nie słychać od silnika spalania stukowego lub innych dziwnych dzwięków.
Ja podczas kupowania swojego zbiłem na nim cene ponieważ samochód jechał jakby miał 90 KM a nie 140, winą za taką postać rzeczy ponosiły czujniki temperatury, po ich wymianie silnik ciągnie ładnie i równo ale wyrażny przyrost mocy odczuwalny jest od 3,5 tyś
Co do układu wtryskowego też nie miałem kłopotów, nawet w golfi I GTI był wtrysk mechaniczny i jakoś po 25 latach nie przeciekał rozdzielacz, nie lały wtryski dawał się w pełni regulować

_________________
80 quattro ACE Competition - jest
80 quattro JN się zniszczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 14:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Nie przesadzajcie z tymi osiągami NG, żaden NG nie objedzie 16V który jeździ tak jak powinien jeździć. Nie wiem jak jest w ośce ale w B4 quattro Competition
ten silnik napewno lepiej przyspiesza niż NG. No chyba że te z którymi się ścigałem
to były kompletne padaczki. Faktem jest że dzwięk ACE nie jest miły dla ucha:)

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 14:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Chcesz dzwiięku? Kup sobie DODGE V12.Chcesz mocy? Kup sobie Vipera. Gadacie głupoty panowie ze ten jedzie lepiej bo ładniej BRZMI. Co ma piernik do wiatraka? Dobrze wyregulowane 2.0 objedzie 2.3 zgieła. Lub odwrotnie. Silnik to nie wszystko. Paliwo, masa, cisnienie w kapciach itp. Silnik jak silnik - KAZDY ma jakies wady jak i zalety. Tego sie nie uchronisz.

pzdr

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 14:38:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
różnic chyba specjalnych nie ma między 2.0 16v z competition a w zwykłym B4 więc coś musiało być chyba nie tak skoro dla mnie to nie jeździło w porównaniu do zagazowanego 1.9 113KM FWD więc teraz szukam 1.9TDI na wypasie :peace:
więc tak przy okazji http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3242253 może ktoś oglądał?? czy nie powinna być osłona na silniku??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: