.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 16:57:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [s6 2.2T AAN] Kłopociki z doładowaniem
PostNapisane: 20.sie.2007 21:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Witam !
Niestety dzis cos sie stalo z moja niunia - wyraznie oslabla - objaw jest jakby turbo nie dzialalo dobrze (chociaz komp pokazuje doladowanie ok) ale powyzej 1,6 bara zamiast przyspieszenia slysze tylko syk powietrza gdzies pod silnikiem. Przypuszczam ze to jakis waz puszcza (mam nadzieje) - moze ktos mial podobny problem?

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 21:56:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kolego pytająco odpowiedziałeś sam sobie więc poczytaj jeszcze w szukajce gdzie lubią pękać węże w S'ce i właź pod auto ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 07:26:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
czesto uszkodzeniu ulega wąż karbowany łączący intercooler (po stronie kierowcy pod zderzakiem) z rurą lecącą z przodu silnika pod nim. nowy kosztuje cos kolo 250-300zl.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 08:24:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
albo jest to gumowy lacznik o ktorym pisza koledzy (wymienialem w esce - cena w ASO blisko 300 pln) albo rura wychodzaca z turbiny (ta juz jest znacznie drozsza bo cos okolo 700-800 pln).
jedynym rozwiazaniem jest zdemontowanie tych elementow i dokladne ogledziny.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 08:33:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Dzisiaj rozbiore - ale syk jest raczej od strony kierowcy - wiec pewnie ten po lewej. Przy okazji - skoro one pękają to czy są jakieś mocniejsze zamienniki ?

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 08:40:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Kubi napisał(a):
Dzisiaj rozbiore - ale syk jest raczej od strony kierowcy - wiec pewnie ten po lewej. Przy okazji - skoro one pękają to czy są jakieś mocniejsze zamienniki ?

tu nie chodzi o mocniejszy zamiennik tylko guma ta jest juz wiekowa.
jak zalozysz nowy oruginal to bedziesz mial temat z glowy na nastepne kilka(nascie) lat :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 09:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
oryginał za 700-800 za jeden? caly komplet silikonowy nawet samco bedzie
niewiele drozszy

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 09:16:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dokladnie !!! I nie kupuj uzywek bo sensu w tym raczej brak....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 20:45:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Idź do skllepu z wężami gumowymi do cieżarówek i dostaniesz za 50pln nówke na miare :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 21:55:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
Idź do skllepu z wężami gumowymi do cieżarówek i dostaniesz za 50pln nówke na miare :)

jest to guma o roznych srednicach po obu stronach i tak latwo nie dobierzesz ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 08:51:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
No wczoraj sie polozylem pod auto i to faktycznie ten z lewej strony. Po rozebraniu ja skleilem (tymczasowo) i narazie dziala. Chyba wybiore sie jednak do serwisu po oryginal. Myslalem jeszcze zeby dac do dorobienia - sa firmy ktore mi zrobia taki waz (wytrzymalosc do 20 bar , do 200 stopni celcjusza , olejoodporny) za ok 100 pln , ale ja chyba wole miec oryginal .

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 11:25:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Idź do skllepu z wężami gumowymi do cieżarówek i dostaniesz za 50pln nówke na miare :)

jest to guma o roznych srednicach po obu stronach i tak latwo nie dobierzesz ;)


mnie nie musisz mówić jak to wygląda :D, nie ma z doborem żadnego problemu, prawie jak u krawca :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 02:11:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Wymienilem gume. W serwisie kosztowalo mnie 214 PLN. Ale jak rozbieralem to stwierdzilem ze ta moja sklejona jest ok ( dobry klej mi brachol dal - jakis specjalistyczny do gumy LOCTATE czy jakos tam). Aprpops - mam wrazenie ze cisnienie gdzies mi jeszcze ucieka -jak sprawdzic gdzie i jak to mozna kontrolowac . Sorrki za lamerskie pytania ale jestem nowy na forum - czytalem cos o dodatkowym manometrze gdzies przed kolektorem jak to zalozyc gdzie kupic itd?? Szukam tez informacji na temat VAG. Zorientowalem sie ze aby sobie sprawdzac swoje autko potrzebny mi jes kabelek - gdzie kupic i jaki ? . Wszelkie info mile widziane. Do zobaczenia na zlocie w bydzi

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 10:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
loctite ale gdyby to było takie proste.....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 17:32:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Kubi napisał(a):
mam wrazenie ze cisnienie gdzies mi jeszcze ucieka -jak sprawdzic gdzie i jak to mozna kontrolowac .

tego wrazenia sie chyba nigdy nie pozbedziesz ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 19:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Kubi napisał(a):
Aprpops - mam wrazenie ze cisnienie gdzies mi jeszcze ucieka -jak sprawdzic

zakladasz na gume przed turbina zaslepke z zamontowanym zwyklym wentylem takiej wielkosci aby wchodzila ciasno do gumowej rury dolotowej do kompresora. Umocuj to obiemka. nastepnie za pomoca kompresora np takiego do kól napompuj po prostu caly uklad np do cisnienia 1 bara i slucha dokladnie. powietrze bedzie uchodzic przez otwarte zawory ale nie to nas interesuje, sluchaj dokladnie i dla pewnosci do rozpylacza dodaj wody z szamponem i spryskaj wszystkie rury kolektora dolotowego a zwlaszcza polaczenia. sluchaj i wypatruj babelków. To banalnie prosta ale bardzo skuteczna metoda szukania nieszczelnosci. sam sie zdziwisz przez jak male dziurki i nieszczelnosci potrafi przy cisnieniu ponad 1 bar uchodzic calkiem sporo powietrza.
przez zawory bedzie zmykac,to zdejmij przed przepustnica gume i zaslep i napompuj uklad

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 19:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
tylko nie wal ciśnienia z kompresora na max

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 20:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
lepiej napompać tam 2bary tyle ile np. ma max mapsensor (jak ma gdzieś walnąć to niech sobie walnie przypróbie a nie za jakiś czas na drodze) oczywiście ściagnąc węzyk pod/nadciśnienia od ECU i najlepiej zaślepić przewody odmy silnika bo wszystko to co przed turbiną nie musi wytrzymywać dużych nadciśnień ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 21:02:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
lepiej napompowac 1,5 bara nadcisnienia ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 21:03:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu napisał(a):
lepiej napompowac 1,5 bara nadcisnienia ;)


słuszna uwaga, ale jak to piszą życie zaczyna się od 2 barów (nad) :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: