.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 06:02:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] Raz jest dobrze a raz nie
PostNapisane: 19.sie.2007 04:39:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Jeżdże na samej benzynie, gazu nie mam i borykam sie z problemem. Rano odpalam samochód od razu załapie tego samego dnia kilka razy ponownie go odpalam i raz załapie a drugim razem trzeba kręcić czasem i z 5 sekund i dopiero załapie. Nie ma reguły ciepły czy zimny. Zdarza się że i rano długo muszę kręcić ale mało kiedy. Rogrzany silnik podchodzę i długo muszę kręcić. Za jakiś czas po przejechaniu kilku km znwou odpalam raz od razu załapie a drugi raz znwou długo trzeba kręcić. CO to może by?C Bo zaczyna już być to denerwujące

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 07:27:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Sprawdź kodami błyskowymi czy nie padł ci któryś z czujników - i sprawdź oporność 2- pinowego czujnika temperatury, który jest przy głowicy. Wykres oporności jest w broszurce SSP95 KE-III-Jetronic do ściągnięcia po rejestracji z www.centrum.audi80.pl

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 09:36:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zrób to co pisze foxbat, a jeszcze się zapytam jak u ciebie ze spalaniem? Kiedy ostatnio zmieniałeś świece kable kopułkę i palec?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 10:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Na 90 % to bedzie wina czujnika temperatury, a dokladniej zlego styku. Przeczysc styki czujnikow i wsuwki. U mnie ledwo trzymaly. Musialem je przeczyscic i dogiac, tak zeby ciezko wchodzily i to rozwiazala wiekszosc problemow.
Moze byc jeszcze winna pompa paliwa. Moze nie trzyma cisnienia po wylaczeniu (lub nie zawsze trzyma) i przez to trzeba chwile pokrecic, zeby spowrotem uklad sie paliwem napelnil. Nie wiem jak jest w NG, ale w moim MC pompa wlacza sie dopiero podczas krecenia rozrusnikiem. U ciebie chyba wlacza sie na chwile po wlaczeniu zaplonu, ale tego nie jestem pewien. Jesli tak, to to raczej odpada, ale nie zaszkodzi sprawdzic

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 11:20:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ale najpierw sprawdź przekaźnik pompki paliwa.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 04:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Więc z tymi kodami błyskowymi to sprawdzę napewno. Czyściłem czujnki tzn kostki ale zrobię to jeszcze raz. Ale narazie czepie sie tego czujnika. I raz na jakiś czas z rana sam zgaśnie. I ma małe obroty jak zimny motor.
Przewodów kopułki i palca nie wymieniałem bo wyglądaja bdb.
A czemu jak zimny to ma wolne obroty??

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 11:30:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
gdzie ten czujnik siedzi??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 12:03:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Czujnik temp jest na grubej rurze do chłodnicy blisko silnika, na górze (2 pinowy). Na dole jest inny czujnik do zegarów.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: