Jakiś czas temu był wątek na forum na ten temat, zresztą nie jeden. Sprawdź sobie owalną uszczelkę przy przepustnicy. Często jest sparciała i w układzie powstaje nieszczelność. Podobno jej wymiana (niedroga rzecz - ok.30zł w ASO) pomaga, autko odzyskuje wigor w dolnym zakresie obrotów i zmniejsza się spalanie. Tutaj poczytasz co nieco
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 5&start=20
kolejna sprawa - sprawdź sondy lambda, u mnie w B4 jak jedna padła, tak jazdy nie było w ogóle, muł straszny. Kolejna sprawa - podciśnienia, szukaj schematu i sprawdź czy masz dobre połączenia.
Jeśli jednak katalizator okaże się zapchany, to najlepiej usunąć jego zawartość i wstawić rurę w środek, ewentualnie wymienić na tłumik przelotowy. Nie zastępuj kata rurą - zrobi się nieznośnie głośno a nie dźwięk silnika będzie porównywalny do Poloneza