.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:45:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ c4 2,5 tdi] -proszę o pomoc
PostNapisane: 22.sie.2007 21:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 09:04:33
Posty: 6
Lokalizacja: Skoczów
Witam wszystkich miłośników Audi :)
Mam do Was wielką prośbę - mianowicie czy mógłby ktoś mi powiedzieć czy na fotce w załączonym linku w czerwonym kółeczku to jakiś zaworek zwrotny przed filtrem paliwa? czy co to jest ? Ponieważ u mnie w samochodzie jest to zastąpione kawałkiem rurki - a mam problem z zapalaniem jak autko postoi przez noc.


Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
OTO LINK DO ZDJĘCIA:
http://img231.imageshack.us/my.php?image=audi1ey3.jpg

_________________
Audi 100 2,5 TDI avant + Audi 80 B3 1,6 + LPG: Audi A6, 2,6 v6+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 22:25:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To zaworek , ktorzy ma blokowac powrot paliwa do zbiornika. Skoro nie chce palic z rana a palil dobrze jak bylo zimno i grzaly swiece to wina pompy wtryskowej i ustawienia kat wtrysku. Gdy to ustawisz i dalej bedzie ciezko palic to nalezy podniesc dawke startu paliwa ale to sie robi VAGiem i poczytaj o tym na forum .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 23:26:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zacznij od ustawienia kata wtrysku - u mnie pomogło!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 14:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 09:04:33
Posty: 6
Lokalizacja: Skoczów
Witam ponownie
Dziękuję za szybką odpowiedz, sporo czytalem to forum i byłem u fachury co ma szyld DIESEL w moim miescie, z prosba o ustawienie tegoz wlasnie kata wtrysku, ale pan odpowiedzial mi na to ze to nie moze byc przyczyna - i ze to napewno pompa a to kosztuje ... i zaczal wyliczac sumy.
Abstrachujac od tematu - to moze dlatego ze nie mam tego zaworka cofa sie paliwo i musze troche pokrecic zanim napompuje ?
Pozdrawiam

Acha - chcialem podpiac autko pod vaga - ale ten sam fachura mnie oniemal wysmial ze to stary model i wogole...
Nie wiem kto by w okolicy wiecej mial takowy sprzet?

_________________
Audi 100 2,5 TDI avant + Audi 80 B3 1,6 + LPG: Audi A6, 2,6 v6+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 23:13:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
musisz sprawdzić czy przy porannym odpalaniu lecą bąbelki powietrza do pompy wtryskowej (przeźroczysty przewód do pompy), vagiem (KTS, texa itp) sprawdzisz ew. kąt wtrysku a poczatek tłoczenia ustawia się na zegar i dobrze dokręca koło na wałku z tyłu bo mogą być jaja z paleniem za jakiś czas :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: