.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 11:02:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 2.2T] Szarpie i nie ma mocy po myciu silnika
PostNapisane: 23.sie.2007 17:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2007 10:17:18
Posty: 26
Po myciu silnika silnik strasznie szarpie. Na wolnych obrotach ok. Ale jak się wkręca to tak jakby nie palił na wszystkie gary. Silnik osuszyłem i wtyczki tez. Przejechałem na trasie ponad 2tys km i nic. Praktycznie zero mocy ale jak sie rozbuja to mozna utrzymac stala predkość. Prosze o wskazówki. Napewnoi coś padło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 18:01:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
super. naprawdę czy Wy wszyscy musicie sprawdzać na sobie, że silników benzynowych się nie myje ?! jeeeez.... pozostaje Ci wymiana po kolei. nikt nie jest jasnowidzem. Zacznij od kabli i cewek.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 21:26:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
podpinales pod vag'a?

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 23:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Leo napisał(a):
super. naprawdę czy Wy wszyscy musicie sprawdzać na sobie, że silników benzynowych się nie myje


dlaczego? ja myję jak jest potrzeba i nie mam nigdy problemów (kilkaset silników).

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 23:16:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mycie silnikow nie jest zalecane bo woda pod wysokim cisnieniem wszedzie wejdzie i namiesza tymbardziej w elektronice silnika. Potem sa efekty ze cos nie dziala. Uklad zaplonowy trzeba dobrze sprawdzic woda gdzies pewnie jeszcze siedzi. Moze ktoras z wtyczek jest jeszcze mokra. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 23:26:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KORU napisał(a):
Mycie silnikow nie jest zalecane bo woda pod wysokim cisnieniem wszedzie wejdzie


wysokie ciśnienie to jest w górach, nie myje sie silników myjką tylko stosuje preparaty do mycia pozwala sie im w ingerować w brud silnikowy i po dwóch piwkach spłukuje najlepiej "ciśnieniem z domowego kranu" a nie wali jak z karabinu 120bar obrotówką po wtyczkach i rozdzielaczach WN :056:

kolego proponuje porozłączać wtyczki i zastosować jakis środek rost-off naprzykład bo widać że jakieś połączenie masz skorodowane, lookniij tez czy nie masz jakiegoś pęknięcia obudowy potencjometra przepustnicy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 23:34:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mauzer napisał(a):
wysokie ciśnienie to jest w górach, nie myje sie silników myjką tylko stosuje preparaty do mycia pozwala sie im w ingerować w brud silnikowy i po dwóch piwkach spłukuje najlepiej "ciśnieniem z domowego kranu" a nie wali jak z karabinu 120bar obrotówką po wtyczkach i rozdzielaczach WN :056:

No chyba ze tak, a Wysokie cisnienie moze byc tez w krwiobiegu organizmu :D Najlepiej to nie jezdzic po brudnych drogach i miec zamontowana plastikowa oslone silnika pod zderzakiem. No dobra ma ktos jeszcze jakies pomysly co moze byc przyczyna tego szarpania ? Moze osprzet w okolicy Turbosprezarki, przewod masowy, klemy akumulatora ;) KusnierzGubin zrob jak polecil Mauzer zastosuj preparat usuwajacy wilgoc z ukladow elektrycznych np. WD-40.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 14:19:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2007 10:17:18
Posty: 26
Siemano. Sprawa wygląda bardzo poważnie. Osuszyłem wszytskie wtyczki - WD40, przeczyściłem świece, wymontowałem świece i podłączyłem mase do każdej i sprawdzałem czy są iskry - na każdej są iskry normalnie jak kręcisz wsyztskie mniej więcej takie same. Silnik przerwy a nie tylko jak jest pod obciążeniem ale także na wolnych obrotach jak gwałtownie dodam gazu to tak jakby tylko cztery cylindry pracowały a silnik powoli się wkręca i cały trzesie. Sprawdziłem sprężanie na cylindrach oraz doładowanie - WSZYTSKO W NORMIE. Nie mam pojecia co się mogło stać. Z VAGowałem go i wyskakuje tylko jeden błąd 65535 - Uszkodzony sterownik, ale dodam ze wcześniej ten błąd tez wyskakiwał to był tylko nierówny bieg jałowy gdyż mam program od MTM na ponad 280KM. Fajki do świec owinęłem taśmą izolacyjną. Jezeli chodzi o bloki pomiarowe to w VAG adaptacja O2S jest powyżej normy ale to pewnie dlategop ze mieszanka jest nie spalona, no i kąt wyprzedzenia zapłonu skacze przy nieregularnej pracy. Prosze pomóżcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 17:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
KusnierzGubin napisał(a):
ale dodam ze wcześniej ten błąd tez wyskakiwał to był tylko nierówny bieg jałowy gdyż mam program od MTM na ponad 280KM.

a gdzie wstawiales ten program?
ja na MTM'ie rok czasu smigalem i do paru S4 wstawilem,zero bledu na kapie,obroty cacy itp..

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 16:36:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
przegladnij rury powietrza. Ja po umyciu jednego ze swoich autek tez mialem podobny cyrk - okazalo sie, ze guma pod wplywem wilgoci w jakis dziwny sposob dostala rozszczelnienia. To nie bylo w S, ale jak mowisz, ze jezdzisz na chipie jaki ja uzywam, to ogolnie jest przyjete, ze te orig. gumy popuszczaja. U Ciebie po myciu moglo sie pojawic.
Twj problem to nie elektryka a powietrze.
(tez nie mam bladu na kompie)

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 16:40:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jak osuszyłeś wytyczki WD-40 :galy: Ty je przesmarowałeś.
Spężonym powietrzem przesusz lub tym czymś co Mauzer polecił.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: