.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 20:09:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 23:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie dmuchac w kolektor bo zaworami ucieknie,zdjac przed przepustnica gume i zaslepic i napompowac uklad

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 14:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Kubi napisał(a):
Aprpops - mam wrazenie ze cisnienie gdzies mi jeszcze ucieka -jak sprawdzic gdzie i jak to mozna kontrolowac


jesli gdzies syczy to szukaj nieszczelnosci. a jezeli tylko niedoladowuje, to moze tez być uszkodzony zawor DV (upuszczajacy cisnienie przy zamknieciu przepustnicy). Czarny w ksztalcie L zamontowany na gumowej rurze przeplywka-turbo (dwie grubsze rurki i jedna cienka od niego odchodzą). Z wiekiem się uszkadza i moze niedomykać i turbo moze mieć przoblem z doladowaniem.

Sprawdzić go mozna np wymontowując go i zaslepiajac dwie rury ktore od niego odchodzily, po czy przejazdzka i sprawdzic jak z doladowaniem.

mozna tez sprobować jedną z rur odchodzacych od niego, bez jego wyjmowania, ścisnąć np. specjalnymi szczypcami z zatrzaskiem.

P.S. proponuje takze przegląd rurek "podcisnieniowych" czesto są czerstwe/zalamane/popekane i mogą upuszczać tu i tam.

P.S.2 czasem poprostu ktoras z opasek moze byc luzna.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 22:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Dziękuję wszystkim za pomoc
Ten wąż, który kupiłem w serwisie też mi pękł - więc sie wkurzyłem i sobie dorobiłem nieorginalny ale mocniejszy. Być może pękaja przez nieorginale chipy które dostałem z tym autem (zdaje się że mam troche podwyższone ciśnienie) , albo przez to że ten plastikowy przewód pod autem ma urwany jeden zaczep - ale to już historia. Teraz pojawił się inny - poważniejszy problem. Przy dodaniu gazu na maksa - zamiast przypieszać zaczyna cały drżeć. Nie miałem pojęcia o co chodzi więc na początek włożyłem orginalne chipy z seryjnym programem. Było przy tym sporo zabawy - bo nie były dobrze opisane i nie wiedziałem który gdzie włożyć - ale mniejsza o to - udało się. Po włożeniu tych chipów okazuje się że ciśnienie które pokazuję na kompie wynosi około 1.7-1.8 - czasem a chwilke 1.9 - no i autko nie jedzie. Poczytałem troche to forum i doszedłem do wniosku - że to może być problem z zaworem WG albo z N75. Na początek zamówiłem sobie nowy N75 zobaczymy co z tego wyniknie. A może ktoś miał podobny problem ?

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 19:46:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2007 12:16:35
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Wymieniłem N75 - ale to niestety nie pomogło - nadal ładuje maks do 1.8. Przy okazji wymiany dmuchnełem w ten wężyk od n75 do WG i stwierdziłem że gdzieś tam ucieka a chyba nie powinno. Nie mam już siły się z tym bawić - jade do Korasia :-(

_________________
----------------------------------------------------
Audi S6 2.2T quattro AVANT :-)
było
Audi 80 b3 (niestety kasacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: