carlnova napisał(a):
busy napisał(a):
Witam,
Mam problem z moim A6 2.5 Tdi właściwie to od momentu złożenia auto "nie chodzi" 120 km/h i koniec dalej nie ma jazdy.
Druga sprawa, problem z odpalaniem trzeba długo kręcić, żeby odpalił.
Co do punktu pierwszego, przepływka ok, n75 zmieniony, obstawiam jeszcze pompe a pozatym wypadaloby sprawdzic rozrzad bo mozliwe, ze jest źle ustawiony.
W związku z tym, jakby ktoś miał jeszcze inne sugestie to z góry dziękuje. I jeszcze jedna prośba o dobry warsztat z woj. Małopolskiego/Podkarpacia
Skąd wiesz, że przepływka jest OK ?
Umiesz robić logi ?
...bo chętnie bym je obejrzał...
Skąd wiem ?
Bo handluje częsciami do Audi i założyłem 3 rozne przepływki i nic nie dało.
dogun napisał(a):
Bolączką tych aut są między innymi pompy wtryskowe,nie można oszczędzać na tańszej ropie np. z jakiś nie znanej stacji paliwowej.Kolega kupił od wujka rope który jeżdzi autobusami za 2,60 zł cieszył sie do momentu kiedy spalił pierwszy bak potem właśnie zapaliła mu sie kontrolka ESP i samochód zwolnil do 120 km/h okazało sie ze to pompa ,koszt naprawy 2000 zł.ale tak jak kolega pisze podepnij go do VAGa wtedy bedziesz na 100% pewny jaka to przyczyna.pozdrawiam.
Byłem w serwisie i wiem że to na 100% pompa, zreszta tak podejrzewałem od samego poczatku. Prawdopodobnie jakos na dniach wymienie pompe i powinno byc ok.