.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 09:13:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI 150ps] Brak mocy, tryb awaryjny
PostNapisane: 29.sie.2007 10:22:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2007 10:09:53
Posty: 5
Witam,

Mam problem z moim A6 2.5 Tdi właściwie to od momentu złożenia auto "nie chodzi" 120 km/h i koniec dalej nie ma jazdy.

Druga sprawa, problem z odpalaniem trzeba długo kręcić, żeby odpalił.

Co do punktu pierwszego, przepływka ok, n75 zmieniony, obstawiam jeszcze pompe a pozatym wypadaloby sprawdzic rozrzad bo mozliwe, ze jest źle ustawiony.

W związku z tym, jakby ktoś miał jeszcze inne sugestie to z góry dziękuje. I jeszcze jedna prośba o dobry warsztat z woj. Małopolskiego/Podkarpacia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 10:40:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
podłącz VAG'a i będziemy wszystko wiedzieć.
jeżeli nie masz takowego, to kup interface za 90PLN [VIAKEN USB KKL] i zaloguj bloki ze sterownika silnika zgodnie moim tematem o diagnostyce TDI.
załącz też błędy.

na forum dostaniesz interpretację logów tak pełną, jakiej nie otrzymasz w żadnym warsztacie.

przyczyn może być kilkadziesiąt.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 22:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Ja osobiscie opstawiam na pompe wtryskową,ale wymień jeszcze filtr paliwa.pozdrowionka.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 16:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2007 10:09:53
Posty: 5
dogun napisał(a):
Ja osobiscie opstawiam na pompe wtryskową,ale wymień jeszcze filtr paliwa.pozdrowionka.


Filtr tez wczesniej wymienilem, niestety to pompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 TDI 150ps] Brak mocy, tryb awaryjny
PostNapisane: 30.sie.2007 18:28:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
busy napisał(a):
Witam,

Mam problem z moim A6 2.5 Tdi właściwie to od momentu złożenia auto "nie chodzi" 120 km/h i koniec dalej nie ma jazdy.

Druga sprawa, problem z odpalaniem trzeba długo kręcić, żeby odpalił.

Co do punktu pierwszego, przepływka ok, n75 zmieniony, obstawiam jeszcze pompe a pozatym wypadaloby sprawdzic rozrzad bo mozliwe, ze jest źle ustawiony.

W związku z tym, jakby ktoś miał jeszcze inne sugestie to z góry dziękuje. I jeszcze jedna prośba o dobry warsztat z woj. Małopolskiego/Podkarpacia


Skąd wiesz, że przepływka jest OK ?
Umiesz robić logi ?
...bo chętnie bym je obejrzał... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 07:50:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Bolączką tych aut są między innymi pompy wtryskowe,nie można oszczędzać na tańszej ropie np. z jakiś nie znanej stacji paliwowej.Kolega kupił od wujka rope który jeżdzi autobusami za 2,60 zł cieszył sie do momentu kiedy spalił pierwszy bak potem właśnie zapaliła mu sie kontrolka ESP i samochód zwolnil do 120 km/h okazało sie ze to pompa ,koszt naprawy 2000 zł.ale tak jak kolega pisze podepnij go do VAGa wtedy bedziesz na 100% pewny jaka to przyczyna.pozdrawiam.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 TDI 150ps] Brak mocy, tryb awaryjny
PostNapisane: 31.sie.2007 10:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2007 10:09:53
Posty: 5
carlnova napisał(a):
busy napisał(a):
Witam,

Mam problem z moim A6 2.5 Tdi właściwie to od momentu złożenia auto "nie chodzi" 120 km/h i koniec dalej nie ma jazdy.

Druga sprawa, problem z odpalaniem trzeba długo kręcić, żeby odpalił.

Co do punktu pierwszego, przepływka ok, n75 zmieniony, obstawiam jeszcze pompe a pozatym wypadaloby sprawdzic rozrzad bo mozliwe, ze jest źle ustawiony.

W związku z tym, jakby ktoś miał jeszcze inne sugestie to z góry dziękuje. I jeszcze jedna prośba o dobry warsztat z woj. Małopolskiego/Podkarpacia


Skąd wiesz, że przepływka jest OK ?
Umiesz robić logi ?
...bo chętnie bym je obejrzał... ;)


Skąd wiem ?

Bo handluje częsciami do Audi i założyłem 3 rozne przepływki i nic nie dało.

dogun napisał(a):
Bolączką tych aut są między innymi pompy wtryskowe,nie można oszczędzać na tańszej ropie np. z jakiś nie znanej stacji paliwowej.Kolega kupił od wujka rope który jeżdzi autobusami za 2,60 zł cieszył sie do momentu kiedy spalił pierwszy bak potem właśnie zapaliła mu sie kontrolka ESP i samochód zwolnil do 120 km/h okazało sie ze to pompa ,koszt naprawy 2000 zł.ale tak jak kolega pisze podepnij go do VAGa wtedy bedziesz na 100% pewny jaka to przyczyna.pozdrawiam.


Byłem w serwisie i wiem że to na 100% pompa, zreszta tak podejrzewałem od samego poczatku. Prawdopodobnie jakos na dniach wymienie pompe i powinno byc ok.


Ostatnio edytowano 31.sie.2007 10:26:50 przez busy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: