.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:35:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI AFB]prośba o analizę logów
PostNapisane: 19.sie.2007 06:54:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
Witam, właśnie 1 raz zlogowałem auto, na pewno coś tam szwankuje, nawet w trakcie logowania wyłączało mi turbinę powyżej 3 tys obrotów,pozwoliłem sobie wysłać logi w postaci oryginalnej bo konwersja do takich ładnych tabelek na razie mi nie wychodzi, a pięknie widać w total commanderze po naciśnięciu F3

pozdrawiam wszystkich i czekam na opinie
ps
kat jeszcze jest

http://rapidshare.com/files/49886889/logi.zip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI AFB]prośba o analizę logów
PostNapisane: 20.sie.2007 20:40:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
arsat napisał(a):
Witam, właśnie 1 raz zlogowałem auto, na pewno coś tam szwankuje, nawet w trakcie logowania wyłączało mi turbinę powyżej 3 tys obrotów,pozwoliłem sobie wysłać logi w postaci oryginalnej bo konwersja do takich ładnych tabelek na razie mi nie wychodzi, a pięknie widać w total commanderze po naciśnięciu F3



Na moje skromne, początkujące oko po 011 widać, że masz solidne przeładowania nawet dochodzące do 0,5 bara (pewnie łapiesz notlaufa i turbina się wyłącza). Może pojawić się błąd 00575 w ECU. Przyczyną może być wadliwe działanie N75, kierownic turbiny bądź inne uszkodzenie.

Poza tym od 3200 obr przepływka równo ścina.

Niech koledzy się szerzej wypowiedzą w tym temacie, bo ja dopiero początkujący :)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 21:03:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wszystko wskazuje na uszkodzoną turbinę.

dla pewności proponuję jeszcze podmienić zawór N75 i zalogować dynamicznie 011 ponownie.

gdzie podziały się logi statyczne [tzn. nie BS]?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 21:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
witam, ciężko przyjąłem możliwość uszkodzenia turbiny- ale trudno, zacznę od podmiany n75,

[u]Może pojawić się błąd 00575
[/u]


taki błąd wywala mi na okrągło- po skasowaniu


Poza tym od 3200 obr przepływka równo ścina

co to oznacza?

gdzie podziały się logi statyczne [tzn. nie BS]?

statyczne też tam były , co to Jest BS?
sorry , może pytania są dla niektórych śmieszne, ale..........

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 12:12:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
arsat napisał(a):
taki błąd wywala mi na okrągło- po skasowaniu


Czyli typowy notlauf - ECU wrzuca tryb awaryjny zapobiegając możliwości rozwalenia turbiny.

Cytuj:
Poza tym od 3200 obr przepływka równo ścina[/u]

co to oznacza?


Zrób najpierw porządek z turbiną - stawiam też na N75.

Cytuj:
statyczne też tam były , co to Jest BS?
sorry , może pytania są dla niektórych śmieszne, ale..........


BS czyli Basic Settings.

A Ty masz zrobić zwykle logi na biegu jałowym, czyli w Measure Blocks.
Po prostu zaloguj wszystko na biegu jałowym (pamiętaj o rozgrzanym silniku).

Jak będziesz miał wątpliwości to meszrum dobrze tutaj wszystko wyjaśnił:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 12:37:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
na 99% problem leży w zakleszczonych kierownicach, czego w Garrett'cie 2052v się zazwyczaj nie naprawia/czyści. rozsądnym wyjściem jest regeneracja przy użyciu zestawu naprawczego.

1% pozostawiamy na N75.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 14:44:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
na 99% problem leży w zakleszczonych kierownicach, czego w Garrett'cie 2052v się zazwyczaj nie naprawia/czyści. rozsądnym wyjściem jest regeneracja przy użyciu zestawu naprawczego.

1% pozostawiamy na N75.


Miałeś nie używać terminu "zakleszczone", "zapieczone"... :diabel:
Pozdrawiam, meszrumie... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 17:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
Dzięki wszstkim za zainteresowanie, poniżej podaję link do logów statycznych - prosze jeszcze raz się temu przyjrzeć.

http://rapidshare.com/files/51229606/Logs.zip

Co do wcześniejszych uwag powoli przymierzam si do tematu pompa :)
pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 18:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
silnik był niedogrzany, lecz nie wpłynęło to w większym stopniu na odczyty.
jest OK.

do zrobienia jest turbina, jak wcześniej zauważono.
pompę paliwową masz w pełni sprawną - dlaczego chcesz cokolwiek z nią robic? :galy:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 20:02:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
sorry, źle napisałem, chodzi oczywiście o turbinę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 20:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
meszrum napisał(a):
na 99% problem leży w zakleszczonych kierownicach, czego w Garrett'cie 2052v się zazwyczaj nie naprawia/czyści. rozsądnym wyjściem jest regeneracja przy użyciu zestawu naprawczego.

1% pozostawiamy na N75.


witam ponownie, tak jeszcze dla pewności jak ma się powyższa wypowiedź do:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... B3ywomierz

pytam, bo przymierzam się do wysyłki turbiny do firmy ze Szczecinka , i chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 20:43:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
arsat,

w domowych warunkach nie naprawisz/wyczyścisz turbiny Garrett. to potrafi tylko Carl :peace: . inną sprawą jest, że Carl nie jest jednym z nas... ;)
jeżeli wyeliminowałeś N75 jako przyczynę, to nie pozostaje Ci nic innego jak regeneracja.

pamiętaj o dobrym oleju i [jeżeli masz 390 PLN na zbyciu] na założeniu nowego N75 po regeneracji. nie jest to konieczne, ale zalecane.


[+]
żebyś był stuprocentowo pewien, to poproś dobry warsztat o sprawdzenie działania sztangi [być może się przycieła i kierownice stoją dęba].
w domowych warunkach zrobisz to logując 011 w BS [i zamieszczając log tutaj].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 13:30:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
nie naprawisz/wyczyścisz turbiny Garrett. to potrafi tylko Carl :peace: . inną sprawą jest, że Carl nie jest jednym z nas... ;)


Tak to prawda - carl jest kosmitą z piekła rodem... :diabel:
Mesz - jak mówią meksykańskie dziewice - nagrabiłeś sobie. :smokingdevil:
Moi mocodawcy z "ekipy" zaczynają Ci się coraz baczniej przyglądać :): :diabel: :peace:

meszrum napisał(a):

[+]
[być może się przycieła i kierownice stoją dęba].


Nie umknęło mi, że się poprawiłeś... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: