.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:37:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AFN B5 dymi na czarno
PostNapisane: 30.sie.2007 17:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:27:22
Posty: 14
dymi na czarno przy wyszych obrotach vag nie wykazal zadnych bledow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 17:50:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dopóki nie dymi na niebiesko , śpij spokojnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 17:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:27:22
Posty: 14
dos powaznie dymi ze przy ruszaniu kupa dymu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 18:14:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Uporządkuj nieco wypowiedź. Kopci na wysokich obrotach czy przy ruszaniu ?
Czy słychać gwizd spod maski ? Stracił moc ?
VAG`owałeś autko ?

Zacznij od sprawdzenia sczzelności weży cisnieniowych na drodze od turbiny do intercoolera, szczególnie w górnej części. Bardzo często pękają gumowe łaczniki - zauwazysz slady oleju na spodzie łacznika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 17:18:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:27:22
Posty: 14
nie stracil mocy dymi na wysokich obrotach slychac gwizd turbiny uklad szczelny nigdzie nie kapie olej jedyne co to przy czyszczeniu kolektora sacego i egr bylo troszke oleju w tej gumowej rurze co idzie do kolektora sacego wagiem bylo sprawdzane i niebylo zadnych bledow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 21:16:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To ze olej nie kapie nie swiadczy o tym ze uklad jest szczelny. Wystarczy mała dziurka lub nieszczelnosc na opasce w dolocie i bedzie efekt kopcenia na czarno.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 23:45:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
dokładnie, a kolega pewnie sprawdzał na słuch czy na wyczucie tę szczelność dolotu :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 19:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:27:22
Posty: 14
sprawdzalem rekami na zapalonym silniku czy nie dmucha powietrze z tych rur gumowych i tej rurki pod spodem auta i nic nie dmucha


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 20:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
to chyba powinienes je zdjec i organoleptycznie bo tak to nie ma takiego cisnienia w nich...

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: