.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:11:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TDI AFB] Prośba o analize logów... REMAKE
PostNapisane: 31.sie.2007 15:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Panowie mam kumpla ktory mowi ze ma cos nie tak ze swoim AFB, wypowiedzcie sie.Please :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Statyczne:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie wiem czy wszystkie sa zrobione i czy dokładnie bo był lekki ruch na drodze tak jak to bywa o tej godzinie.

Dzieki chłopaki!

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Ostatnio edytowano 31.sie.2007 22:41:33 przez mateuszsta20, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 16:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dynamiczne robimy w ten sposób, że każda grupa powinna być oddzielnie.
musicie je jednak powtórzyć, bo gaz nie był wciśnięty w 100% i, tym samym, odczyt jest niemiarodajny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 19:28:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Ok to powtórzymy je dzis wieczorem moze bedzie mniejszy ruch.

Dziki mesz

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 19:37:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mateuszsta20 napisał(a):
Dziki mesz


tak mówią o mnie młode Meksykanki...
...ale żeby koledzy z forum?

:szczerbol:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 18:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Kurde wszyskie szpece wyjechali na weekend :D

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 18:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
problem leży w cisnieniu doładowania. jest grubo poniżej żądanego - 1700mbar wobec 2121mbar: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 76495d1c07 .

należy sprawdzić w kolejności:
1. połączenia przewodów podciśnienia [AGR i LDR];
2. sztangę turbiny - sprawdzić przy użyciu bloku 011 Basic Settings - na filmie Carla w topiku o diagnostyce widać jak powinna chodzić;
3. podmienić N75 [LDR] i zalogować 010;
4. podmienić lmm i zalogować 010;
5. odłączyć wydech przed katalizatorem i zalogować pierdzącego na 010.

stawiam na N75 albo zatkany katalizator.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 18:59:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Ok meszrumie (bo "mesz" to nie wypada wkoncu nie jestem młoda meksykana) jutro bedziemy dzialac z podminianiem N75 i lmm. Na podmienioneym zalogujemy N75 i lmm zaaligujemy 010 w dynamicu i bedzie git jutro beda logi, no dobra najpoźniej w poniedzialem.

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 23:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Cos namieszałem i nie pamietam który to z podmieninym lmm a ktory z N75!
Moze wy cos z tego wyczytacie.
Aha po wymienie lmm auto odzyło ciagnie az miło :D

Obrazek

Obrazek

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 15:00:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skoro nie wiesz, to my też nie wiemy... :d

skoro po wymianie lmm jeździ ok, to lmm było padnięte.
1szy log [22:59] wskazuje na okrutne przeładowanie.

zrób pełne logi na podmienionym lmm i podmienionym N75 i napisz, że to na podmienionych.

następnie to samo z podmienionym lmm i starym N75 [i też napisz].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: