.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:07:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: TURBINA DO 2,0 ABT B4
PostNapisane: 18.lip.2007 19:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Witam !
Mam pomysła na zarezanie turbiny do silnika 2 l abt czy któryś z zacnych kolegów rezaczy może podzielić się wiedzą i przemyśleniami na ten temat zaznaczam że bladego pojęcia niemam jak tego "jeża" podejść
Czekam na wieści i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:51:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
hmmm... tak na dobra sprawe to lepiej chyba zmienic auto bo 2.0 abt nie jest nie jak przygotowane pod turbine i koszta moga przewyzszyc kupienie szyszego auta...

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:53:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
masz 15 tys zł :): to problemu niema :peace:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:57:52 
Klubowicz
Online

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zadanie z serii "jak potroic wartosc auta" :D

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 20:23:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
No i mamy kolejnego ....... a nie mowilem ;)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 20:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Kup moze 2.8 i wloz turbo to mogloby byc ciekawe.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 20:26:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
jak zwykle się naśmiewacie zamist pomóc :(

nie nikt nie przerabiał wrzucania Turbiny do ABT
przynajmniej ja nic nie wiem na ten temat
co innego NG
ewentualnie swapy na 1.8 T , bądź 2.2 T
ps użyj opcji szukaj to możesz poczytać jak ludzie się naśmiewają z takich jak Ty (mającego zamysł , ale nie mającego pojęcia o tym) :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 20:47:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Tu nie ma w czym pomagac ;) To sie samo rypnie

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 21:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Bilo napisał(a):
No i mamy kolejnego ....... a nie mowilem ;)

i bardzo śmieszne i zdziwisz sie koleś mondrala :569:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 21:49:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
ME110 napisał(a):
Bilo napisał(a):
No i mamy kolejnego ....... a nie mowilem ;)

i bardzo śmieszne i zdziwisz sie koleś mondrala :569:


dawj dawaj....... :): Podnies ta rekawice i do dziela daje ci na to 3 miesiace ;) jak nie dasz rady to juz cie tu nie zobaczymy..... tak wiec napieraj

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 21:53:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
ME110 napisał(a):
Bilo napisał(a):
No i mamy kolejnego ....... a nie mowilem ;)

i bardzo śmieszne i zdziwisz sie koleś mondrala :569:

Powodzenia w zapakowaniu turbiny do ABT. Operacja wybitnie nieopłacalna, typowa sztuka dla sztuki.
W podobnych kosztach można by wrzucić 1.8T które będzie o niebo mniej awaryjnym rozwiązaniem, do tego silnik z większym potencjałem, a w efekcie można liczyć na 180KM bez większych problemów.

Jeśli masz 7-10 tyś zł na początek to życzę powodzenia.
Równie dobrze mógłbyś sprzedać ABT i kupić A4 1.8T :peace:
Zaoszczędzisz pieniądze, nerwy, czas i będziesz jeździł fabrycznie uturbionym autem.

PS. nie zrozum mnie źle, nikt Cie tu nie chce zniechęcić do czegokolwiek. Jednakże racjonalne podejście do tematu, jeśli już chcesz mieć turbo, sugerowałoby zmianę silnika na 1.8T. :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 23:00:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
W silniku 2.0 ABT co najwyzej mozna zapodac swiece trojelektrodowe i zmodyfikowac dolot powietrza, a konkretnie montujac taki jaki jest w Golfie III z silnikiem 1.8 (ABC) 90 KM. Mozna jeszcze kombinowac z kolektorem ssącym od ABK ale tam mamy juz wtrysk wielopunktowy (Digifant) Teoretycznie moc powinna byc ok. 110 KM :D ;) Innego sposobu nie ma. Chodzil mi wlasnie taki pomysl po glowie. Po takim zabiegu wartosc B4 zostanie wtedy na poziomie gieldowym :) Ogolnie nie ma sensu sie w to bawic. Lepiej kupic inna wersje silnikowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 11:55:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Da sie zaturbic wszystko, ale trzeba miec na to kase i srodki w postaci kogos, kto to zrealizuje z glowa i nie spartoli polowy auta, a w PL to latwe nie jest znalezienie takiego osobnika zwanego mechanikiem.
Dziwny wszystkim sie wydaje ten pomysl, bo chociaz rozumiem, ze mozna miec zajawke i sobie dokladac kase do starego auta (jesli ja masz, sam zreszta tak robie) ale nie rozumiem, po co robic to na takiej bazie jak b4 ABT. Jest to totalny dupowoz, z maciupkimi hamulcami i kompletnie nie przygotowany do wiekszych mocy, nie mowiac juz o tym, ze jest to model wszedobylski - zaden rarytasik, do ktorego warto dokladac bo wiadomo, ze jest to cos wyjatkowego. Gdyby chociaz Twoje B4 mialo naped quattro...to jeszcze jasne, mozna by bylo cos z czasem i duza kasa z tego zrobic, ale do zwyklej oski pakowac jeszzce turbo to juz naprawde sensu brak...
Faktycznie jak KORU pisze, jesli chcesz cos tam grzebnac to pozalatwiaj wtrysk Digifant z ABK + pare dupereli, a wzrost mocy bedzie odczuwalny bo ABK jezdzi juz dosc normalnie w porownaniu z rekordem zamulenia zwanym ABT :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 13:01:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2007 11:29:04
Posty: 13
Lokalizacja: BRZOZÓW
KORU napisał(a):
zmodyfikowac dolot powietrza, a konkretnie montujac taki jaki jest w Golfie III z silnikiem 1.8 (ABC) 90 KM.


Mozesz pokazac jak to wyglada taki dolot ?? bo chetnie bym to zamontowal. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2007 09:22:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nawet jeśli przy sporych kosztach uturbisz ABT, to silnik się rozsypie przy pierwszym mocniejszym pałowaniu - nie te materiały, nie te części - jest obliczony na 90 KM, wytrzyma 120. Ale turbo go zabije...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2007 09:42:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
ME110
Miałem ABT, poznałem silnik bardzo dokładnie, gdyż rozłożylem go w swoim aucie na części pierwsze i złożyłem, jego budowę znam prawie perfect, wytrzymałość też. Mój ABT miał nalatane 1 160 000 km (tak milion) i był całkiem OK, dopóki nie dostał po dupsku na zlocie w toruniu.
Zakładanie do niego turbo jest totalnie bez sensu.
osób które tak jak ty się nad tym zastanawiały, było wiele, i jeszcze wiele będzie,
jeśli chcesz to zrobić, nikt Ci nie broni, ale to nie ma sensu.
Silnik może to wytrzymać, ale koszty będą kosmiczne.
Lepiej kupić kompletny silnik 1.8T z A3 AGU (150KM), lub AUM (180KM) i zrobić przekładkę, koszty niższe a efekt megazadowalający

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2007 18:29:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
MarekB napisał(a):
ME110
Miałem ABT, poznałem silnik bardzo dokładnie, gdyż rozłożylem go w swoim aucie na części pierwsze i złożyłem, jego budowę znam prawie perfect, wytrzymałość też. Mój ABT miał nalatane 1 160 000 km (tak milion) i był całkiem OK, dopóki nie dostał po dupsku na zlocie w toruniu.
Zakładanie do niego turbo jest totalnie bez sensu.
osób które tak jak ty się nad tym zastanawiały, było wiele, i jeszcze wiele będzie,
jeśli chcesz to zrobić, nikt Ci nie broni, ale to nie ma sensu.
Silnik może to wytrzymać, ale koszty będą kosmiczne.
Lepiej kupić kompletny silnik 1.8T z A3 AGU (150KM), lub AUM (180KM) i zrobić przekładkę, koszty niższe a efekt megazadowalający


silniki w a-trójka są poprzeczne... chyba lepsze rozwiązanie to silnik z A4 ;)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2007 15:44:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Autor topicu zrobił jeden podstawowy błąd: najpierw kupił samochód, potem zagląda na forum, bo się okazuje że samochód nie jedzie..........
Ja powiem szczerze, tak jak większość wyżej -> całkowity brak sensu :!: :!:
Lepiej i prościej zmienić albo samochód, albo zmienić silnik.......

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2007 16:24:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Autor topicu to ma jeszcze 1.5 miecha na zakonczenie projektu. Spokojnie poczekam i zobacze jak bardzo udalo sie wszystkich zadziwic ......... jak na razie zero postow wiec widac ostro pracuje :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2007 17:32:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
FranoF1 napisał(a):

silniki w a-trójka są poprzeczne... chyba lepsze rozwiązanie to silnik z A4 ;)

a za niby czemu nie ma wejsc? a czym sie tak rozni?
moze problem lezy w skrzyni biegow i lapach silnika a nie w samym silniku co?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: