Witam! Ostatnio wzięliśmy się z ojcem za ustawienie kata wtrysku w jego A6/C4 AAT. Ogólnie autko jeździ dobrze ale z ciekawości chcemy się dowiedzieć, czy nic go nie boli
Ciekawe jest to, że jak ustawimy kąt na wartości podane w serwisówce to autko bardzo ciężko pali na zimnym silniku, na ciepłym pali elegancko. Najlepiej pali przy kącie ustawionym na granicy łapania błędu "550" przez ECU czyli ok 4-5*.
Logi robiłem pierwszy raz (stosowałem się do wskazówek z podwieszonego wątku o diagnostyce) więc jak coś jest nie tak to proszę o wskazówki to postaram się je poprawić. Logi "BS000" jakimś dziwnym trafem mi się nie zapisały, postaram się je zrobić w najbliższym czasie i uzupełnić.
A oto wyniki mojej pracy:
BASIC SETTINGS
BS003
BS004
BS011
DYNAMICZNE
D001
D003
D004
D008
D010
STATYCZNE
S001
S003
S004
S007
S013
Logi robione za pomocą V-C 208.pl (chwilowo tylko taki posiadam w zarejestrowanej wersji). Czekam na Wasze wskazówki i opinie.
Pozdrawiam!