.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:53:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Swap]wymiana slinika A6 AFB 2,5 TDI na 1,9 TDI czy możliwe
PostNapisane: 14.wrz.2007 10:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
Witam, parę postów poniżej zamieściłem logi- turbina do regeneracji + ostatnio stwierdziłem że wałki również będą mnie czekały, generuje to "trochę" wydatków zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej wymienić motor na mniej awaryjny 1,9 , zwłaszcza że kolega ma takowy z anglii w kpl z wiązkami i kompem, zapewnił mnie że jest ok a kase zapłace mu dopiero jak sprawdze czy działa dobrze.
Może ktoś już miał z tym do czynienia ??


pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 12:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
podaj dokładne daty produkcji jednego i drugiego.

poza dyskusją jest kwestia, że jak doprowadzisz AFB do normalności, to będziesz mieć spokój przez 250 000 km.
swap będzie kosztować tyle samo, co uzdrowienie AFB.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 13:05:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
meszrum napisał(a):
swap będzie kosztować tyle samo, co uzdrowienie AFB.


Nawet po doliczeniu zysku ze sprzedaży AFB :?:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Swap]wymiana slinika A6 AFB 2,5 TDI na 1,9 TDI czy możl
PostNapisane: 14.wrz.2007 13:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
arsat napisał(a):
Witam, parę postów poniżej zamieściłem logi- turbina do regeneracji + ostatnio stwierdziłem że wałki również będą mnie czekały, generuje to "trochę" wydatków zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej wymienić motor na mniej awaryjny 1,9 , zwłaszcza że kolega ma takowy z anglii w kpl z wiązkami i kompem, zapewnił mnie że jest ok a kase zapłace mu dopiero jak sprawdze czy działa dobrze.
Może ktoś już miał z tym do czynienia ??


pozdrawiam wszystkich


:))
Dzis mój mechanik ktory aktualnie walczy z moim V6 - rozwalone wałki - tez rzucil pomyslem wymiany motoru na 1,9...tyle ze tez slyszalem iz uzdrowiony AFB odwdzieczy sie długim czasem bezawaryjnej jazdy....
sam nie wiem co myslec o tym wszystkim... :/
Pewnie zostane przy AFBku

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 14:04:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem lepiej pozostac przy AFB jesli koszty sa podobne. Przy sprzedazy tez bedziesz mial mniej problemow...

Poza tym - o jakim 1.9 mowa? Przeciez ten silnik jest generalnie za maly do A6 ;)

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 14:44:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
nie wiem jeszcze z którego roku ale mowa o silniku 130 koników -, niby 70kkm przejechane, w międzyczasie troche popytałem "na wizji" no i niby jest sporo roboty zwłaszcza przy kablach,............... no nie wiem póki co śmigam tym co jest ale jak długo?,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 15:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
arsat napisał(a):
nie wiem jeszcze z którego roku ale mowa o silniku 130 koników -, niby 70kkm przejechane, w międzyczasie troche popytałem "na wizji" no i niby jest sporo roboty zwłaszcza przy kablach,............... no nie wiem póki co śmigam tym co jest ale jak długo?,


kable to detale. potrzebne będzie drutowanie ECU <> immo <> zegary etc.
ponadto w AWX będą już elementy CAN'u...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Swap]wymiana slinika A6 AFB 2,5 TDI na 1,9 TDI czy możl
PostNapisane: 14.wrz.2007 15:10:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
arsat napisał(a):
Witam, parę postów poniżej zamieściłem logi- turbina do regeneracji + ostatnio stwierdziłem że wałki również będą mnie czekały, generuje to "trochę" wydatków zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej wymienić motor na mniej awaryjny 1,9 , zwłaszcza że kolega ma takowy z anglii w kpl z wiązkami i kompem, zapewnił mnie że jest ok a kase zapłace mu dopiero jak sprawdze czy działa dobrze.
Może ktoś już miał z tym do czynienia ??


pozdrawiam wszystkich

Doprowadzić jak najszybciej do ładu i składu i puścić parcha do ludzi. Drutowane autko będzie cięzko sprzedac.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 15:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2007 11:28:06
Posty: 53
Lokalizacja: dolny śląsk; Lwówek Śląski
Dzięki wszystkim za zainteresowanie, skłaniam się jednak ku naprawie choćby ze względu na późniejsze problemy przy sprzedaży i nie tylko, ale proszę jeszcze o namiar na warsztat z okolic Jeleniej Góry - dolny śląsk ,który podejmie się naprawy wałeczków przy założeniu że zregeneruje się je w Bydgoszczy, w mojej okolicy nie mam mechanika który się tego podejmie, i miałbym zaufanie do jego roboty

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 20:43:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arsat napisał(a):
Dzięki wszystkim za zainteresowanie, skłaniam się jednak ku naprawie choćby ze względu na późniejsze problemy przy sprzedaży i nie tylko, ale proszę jeszcze o namiar na warsztat z okolic Jeleniej Góry - dolny śląsk ,który podejmie się naprawy wałeczków przy założeniu że zregeneruje się je w Bydgoszczy, w mojej okolicy nie mam mechanika który się tego podejmie, i miałbym zaufanie do jego roboty

pozdrawiam


Uderz do usera o nicku Piotruś - jest to najbardziej ogarnięta z tematem osoba w tamtych okolicach... (jaką znam).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: