.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 17:04:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 ack] leci spod korka wlewu oleju - archi x-rozwiazanie
PostNapisane: 13.wrz.2007 22:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mam problem z korkiem wlewu olej - mianowicie caly czas sie saczy z niego olej kupilem nowa uszczelke i nic nowy korek dalej leci juz nawet dwie uszczelki dalem i dalej nic. Co to moze byc??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Ostatnio edytowano 25.wrz.2007 18:32:33 przez Krysti, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 19:59:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a wykosztuj sie (50 zł całe!) i kup nowy oryginalny korek... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 14:10:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
scob napisał(a):
a wykosztuj sie (50 zł całe!) i kup nowy oryginalny korek... ;-)

ten korek ktory wymienialem to wlasnie oryginal aso za 46 pln ktos ma moze jakies sygestie dlaczego leci dalej

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 17:36:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
zainwestuj w uszczelniacze zaworów, wygląda na to że masz przedmuchy w silniku i dlatego olej sączy się spod korka :diabel:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 10:13:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
lukmat77 napisał(a):
zainwestuj w uszczelniacze zaworów, wygląda na to że masz przedmuchy w silniku i dlatego olej sączy się spod korka :diabel:

Ile taka operacja moze kosztowac w v6 dodam ze jest to silnik 30 zaworowy i czy trzeba sciagac glowice

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 10:40:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
w moim B4 ściągalem głowice ale wymienialem tez pierścienie bo silnik zaczynał brac olej, więc warto było to zrobić. Jeśli będziesz miał uszkodzone prowadnice zaworów i wyrobione gniazda będziesz musial ściągnąć głowice i dać ją do regeneracji, uszczelniacze to wymienisz bez ściągania głowicy. NIe wiem ile kosztuje wymiana samych uszczelniaczy. :/
Pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 22:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
a wiec zaobserwowalem ze jak zgasze silnik i odkrece korek wlewu oleju to slychac jakby byl nadcisnienie co to moze byc??
dodam ze silnik ma przejechane 260 tys
troche mnie to martwi :/ wiec prosze a jakies rady

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 09:07:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja bym jednak obstawial, ze poprosty zawory Ci sie nie domykaja i i tak bedziesz musial sciagac glowice. Stad przedmuchy z komor spalania.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 10:10:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
U siebie miałem to samo,że sączyło się z tego miejsca i po zalaniu silnika olejem LIQUI MOLY z dodatkiem MOS2 problem zniknął.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 11:57:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
matys80 napisał(a):
U siebie miałem to samo,że sączyło się z tego miejsca i po zalaniu silnika olejem LIQUI MOLY z dodatkiem MOS2 problem zniknął.


o jakich parametrach wlales olej do siebie i czy u ciebie tez sie wytwarzalo cisnie po pokrywa zaworow??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 13:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Półsyntetyk 10w40 a ten objaw co jest u Ciebie po odkręceniu korka to nie sprawdzałem ale dzisiaj to zrobię i dam znać.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 14:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
matys80 napisał(a):
Półsyntetyk 10w40 a ten objaw co jest u Ciebie po odkręceniu korka to nie sprawdzałem ale dzisiaj to zrobię i dam znać.


podejrzewam ze teraz nie bedziesz mial nadcisnienia jak olej Tobie nie leci. ale jestem bardzo ciekawy

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 12:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a moze odmy zapchane? bo przecież nie powinno się zrobić nadciśnienie w pokrywie zaworów bo wszystko ujdzie przez odmy no chyba że w ACK nie ma ich albo są zatkane :O

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 23:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mAr$zx napisał(a):
a moze odmy zapchane? bo przecież nie powinno się zrobić nadciśnienie w pokrywie zaworów bo wszystko ujdzie przez odmy no chyba że w ACK nie ma ich albo są zatkane :O


Dzisiaj sprawdzalem odmy i wyglada ze sa drozne bo dmuchalem w nie i powietrze idzie bagnetem. ale jest tam tez zawor ktory prowadzi do dolotu powietrza i chyba on sie zacina. dzisiaj go wuplukalem benzyna i bylo git ale pozniej problem znowu wrocil. jutro bede go meczyl sprezonym powietrzem moze to cos da

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 18:34:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a od czego do czego idzie ten zawór bo żeby ten olej Ci tam wylatywał korkiem to musi być tam spore ciśnienie no chyba że zawór dolotowy nie domyka i dlatego robi się ciśnienie pod pokrywą bo cofa się przez odmy z dolotu do pokrywy zaworów ale to już większa robota bo trzeba głowice zrzucić i zaworki po docierać albo całkowicie przefrezować gniazda zaworowe ale przy okazji można wymienić prowadnice itp. napewno efekt będzie fajny ale troche to kosztuje. Powodzonka i oby to nie były te przedmuchy.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 21:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mAr$zx napisał(a):
a od czego do czego idzie ten zawór bo żeby ten olej Ci tam wylatywał korkiem to musi być tam spore ciśnienie no chyba że zawór dolotowy nie domyka i dlatego robi się ciśnienie pod pokrywą bo cofa się przez odmy z dolotu do pokrywy zaworów ale to już większa robota bo trzeba głowice zrzucić i zaworki po docierać albo całkowicie przefrezować gniazda zaworowe ale przy okazji można wymienić prowadnice itp. napewno efekt będzie fajny ale troche to kosztuje. Powodzonka i oby to nie były te przedmuchy.

ten zawor jest miedzy odma a przepustnica a nazywa sie ezektor i umnie jest zatkany. nadmiar cisnienia powinien isc do kolektora ssacego a u mnie ten ezektor bloku to cisnienie i dlatego korkiem uchodzi cisnienie.
jutro wycieczka do aso - ciekawe ile sobie zaspiewaja

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 12:47:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
a wiec problem rozwiazany zatkany byl ezektor i on powodawal ze nadmiar cisnienia nie dostawal sie do kolekotra ssacego i uchodzil przez korek wlewu oleju tutaj opisana operacja wymiany tego urzadzenia dodam ze cena 76 w aso http://www.audiworld.com/tech/eng67.shtml

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:46:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
mozesz podac nr tej czesci?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:56:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
058 133 753 B ezektor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 22:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
teodor2424 napisał(a):
058 133 753 B ezektor

dzieki wielkie jutro zamawiam.
mam ten sam problem, wymienilem korek na nowy ale nie pomoglo wiec wymienie Ezektor i sie zobaczy

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: