jarmuż napisał(a):
Witam ponownie.
Masz rację. Zawieszenie nie opada, pozostaje na tym samym poziomie.
W takim razie odczytaj pamięć usterek, zapisz dokładnie wyniki, potem wykasuj ewentualne błędy. To już może pomóc ale nie musi.
Jeżeli nic się nie zmieni - zostanie Ci wyszukanie kompetentnego warsztatu zdolnego wprowadzić na nowo parametry nastawne ... .
WAŻNE -
wykonaj skan pamięci wszystkich sterowników samochodu - faktyczne źródło problemów wcale nie musi być zlokalizowane w układzie poziomowania ... .
jarmuż napisał(a):
Profil uzupełniłem.
Zauważyłem
ale nie wiem kto w Wawce mógłby obsłużyć kompleksowo i kompetentnie zawiasy Allroad'a. Może ktoś z klubowiczów coś doradzi ...
Chodzi o to, ze na pneumatykę w tym aucie istnieje kilka "knifów", których ASO oczywiście nie zna
i dlatego przydałby Ci się mądry i doświadczony praktyk, a nie przyg.....wy teoretyk ...
.
jarmuż napisał(a):
Czy w moim przypadku jest tak samo jak w przypadku Gjdent, tj: uszkodzone przewody ciśnieniowe ??
Nie - gdyby usterka była mechaniczna (wyciek powietrza) nadwozie np. po nocy "leżałoby na glebie". Odczyt pamięci usterek powinien wskazać Ci przyczynę problemu.
jarmuż napisał(a):
Piotruś, czytając twoje posty muszę stwierdzić że znasz się na rzeczy.
To tylko pozory ...
.
Nie zapomnij dopisać happy-end'u, a gdyby trzeba było - pytaj dalej. Może uda się jeszcze coś doradzić ...
Grześ - dzięki !!! Jak widać - wszystko zależy od poukładanych (bądź niepoukładanych) emocji. Model auta nie ma tu nic do rzeczy ale ... komu ja to mówię ...