.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 18:58:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A100 2,5 Tdi 90r ,problem z paleniem
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
Witam,czy ktos potrafi podpowiedziec co jej dolega?
byla tak wyregulowana ze palila na dotyk czy zimna czy ciepla.
nagle zaczela dlugo krecic aby odpalic az coraz gozej,teraz odpalanie wyglada nastepujaco
po 30 sekundach krecenia ,1 minuta pracy nie na wszystkich cylindrach szarpie ze szok z ogromna kupa dymu,nagle wpada na nanormalne obroty i nic sie dziwnego sie nie dzieje,podczas jazdy posiada normalna moc,tylko czasem szapnie i przydusi przy delikatnej zmianie biegow,bezposrednie zgaszenie i odpalenie odbywa sie po 3 sekundach (delikatne podkrecenie)
po dluzszym czasie katasrofa jaka opisalem
wymiana na nowy filter paliwowy nic nie pomoglo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wygląda to na silnie przestawiony kąt wtrysku - obadaj ,czy nie przeskoczył pasek rozrządu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:18:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
czy moze sie przestawic rozrzad tak o sobie?
a sterowanie paliwem ,potencjometr gazu, te dziwne przyduszanie na delikatnej jezdzie
a i zapomnialem dodac ze po tym jak odpali i chodzi nierowno z kupa dymu jest brak reakcji na dodanie gazu zanim wpadnie na swoje obroty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2007 13:27:25
Posty: 3
Lokalizacja: Trójmiasto
tak jak kolega Baskecior napisał, kąt wtrysku do sprawdzenia na pierwszym miejscu. W AAT, którym miałem okazję jeżdzić, przy okazji bardzo podobnych objawów, opinii było tyle co mechaników, jeden chciał robić pompę, drugi kapitalkę itp. Po pojechaniu do kolejnego warsztatu okazało się, że wystarczy jednak chwila pracy fachowca z kątem wtrysku i po sprawie.

_________________
100 2,0TD '85
100 2,5TDI Avant '93
A4 1,9TDI Avant quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 09:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
system1981 napisał(a):
czy moze sie przestawic rozrzad tak o sobie?
a sterowanie paliwem ,potencjometr gazu, te dziwne przyduszanie na delikatnej jezdzie
a i zapomnialem dodac ze po tym jak odpali i chodzi nierowno z kupa dymu jest brak reakcji na dodanie gazu zanim wpadnie na swoje obroty

Tak, najczesciej przy rozruchu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 09:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 13:23:25
Posty: 105
Lokalizacja: Legnica
Koledzy mam podobny problem z odpalaniem autka. Mozę po krótce jest to C4/A6 2,5 TDI 140KM i problem tkwi z krędeniem około 30 sekund nim odpali silnik. Lampka od świec żarowych świeci tylko 1 sekunde, sprawdziłem świece żarowe i są ok pogrzebałem w przekaźnikach pod maską poruszałem i nagle wszystko wruciło do normy (świece grzały się około 4-5 sekund) i auto odpalało bez problemu ale po dwóch dniach wszystko wruciło po staremu dalej świece grzeją się 1 sekunde autko cieżko odpala a grzebanie przy przekaźnikach nic nie daje ? w czym szukać uszkodzeń? może podłączyć pod VAGA ? a idzie zima!!!

_________________
C4/A6 2,5 TDI AEL AVANT
VW LT 35 x2
MERCEDES SPRINTER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 09:48:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sniegu napisał(a):
Koledzy mam podobny problem z odpalaniem autka. Mozę po krótce jest to C4/A6 2,5 TDI 140KM i problem tkwi z krędeniem około 30 sekund nim odpali silnik. Lampka od świec żarowych świeci tylko 1 sekunde, sprawdziłem świece żarowe i są ok pogrzebałem w przekaźnikach pod maską poruszałem i nagle wszystko wruciło do normy (świece grzały się około 4-5 sekund) i auto odpalało bez problemu ale po dwóch dniach wszystko wruciło po staremu dalej świece grzeją się 1 sekunde autko cieżko odpala a grzebanie przy przekaźnikach nic nie daje ? w czym szukać uszkodzeń? może podłączyć pod VAGA ? a idzie zima!!!

Zacznij od podstaw:
- kat wtrysku
- czujnik temp (pewnie tu lezy problem)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: