.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:15:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T 20V 3B]Problem z doładowaniem
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2006 23:27:21
Posty: 12
Witam.
Mam kłopot z Audi 200 3B, turbo ładuje do 1 bara wg bc. Układ zasysania, gdy był nieszczelny (dziura pół centymetra w intercoolerze) ładował do 1.1bar, z tym że od 3000rpm trochę szarpał. Teraz układ wygląda na szczelny, tzn nie szarpie ale tylko jest 1 bar. Turbo sprawne, brak luzów, przerzucania oleju na zimna stronę, gumy szczelne, wszystko wygląda dobrze. Czy to może padła sprężyna w WG? jak sprawdzić jej stan lub zablokować by w ogóle nic nie szło przez WG na czas testów? Wyskoczył mi parę razy błąd przeładowania turbo, mógł paść mapsesnor? Teraz chodzi w zakresie do 1 bar - tyle ma od 2200-2300rpm w górę.
Program seryjny, wskazania wg bc.
pozdrawiam i oczekuje na info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 21:44:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
i tyle będzie miał, mapsensor jest do 1 bara nadciśnienia, jak będziesz łądować więcej to zawsze wyskoczy błąd przeładowania

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 07:24:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Sprawdz szczelnosc tego wezyka w oplocie idacego do dolnej komory WG od zaworu N75. Wyglada, jakby byl nieszczelny ECU nie potrafilo wymusic podniesienia membrany WG aby ograniczyc doladowanie. Problem moze tez byc samym zaworze N75, ale moze byc tez zupelnie gdzie indziej (np. zaciety WG), ale to najlatwiej i najtaniej bedzie Ci sprawdzic. Auto powinno Ci ladowac 0.8 bara maksymalnie.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 14:31:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
zuru, leo albo ja albo wy go zle rozumiecie w 200 jest chyba tak jak w s4 na bc pokazuje cisnienie atmosferyzna + nadcisnienie czyli jak na bc ma 1 bar to wogule nie laduje

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 14:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie sądzę, jeśli przy 1.1 bar szarpał to na pewno jest to nadciśnienie, bo przy 0.1 bara (czyli 1.1 wg bc) żadne 2.2 T nie szarpie. Nigdy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 15:02:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tez tak myslalem, ale kolega napisal, ze ma blad przeladowania, wiec uznaje, ze jednak jest to 1 bar ponad atmosfere :) :) A akurat jest to wartosc graniczna dla MAPa w 3B z Audi 200 :) Wiec dopoki sie kolega nie wypowie, pewnie nie bedziemy wiedziec :) :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: