.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 09:42:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprawdzanie turbiny przy zakupie
PostNapisane: 18.wrz.2007 10:42:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2007 18:21:01
Posty: 20
mam pytanko staram sie nabyc a6 c4 2.5tdi wersje wzmocniona.czy ktos moze mi odpowiedziec jak mozna sprawdzic turbine w tym modelu bo cos tam slyszalem ze jezeli swiszcze to juz jest zle itp.i jeszcze jedno jaki silnik wybrac jezeli bedzie wybor rzedowa piatke czy v6?pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 10:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Dolaczam sie do pytania odnośnie sprawdzenia turbiny:)

Natomiast musze kolege wyprowadzic z bledu bo w a6 c4 nie bylo silnikow 2,5tdi V6,byly one ale w nastepnych modelach c5. W C4 tylko rzedowa piatka i ponoć zdecydowanie lepsza niż V6 tdi, bo to tak zwany silnik specjalnej troski,walki i takie tam hehe;)

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 11:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
Witam

na podstawie mojego AEL (2.5 TDI) powiem Wam ze turbo padlo po 200tys z takim przebiegiem kupilem auto (3 lata temu) wymienilem i teraz mam juz 38tys i lata az milo,

co do sprawdzenia to tylko Vag pogczas jasdy z 3biegu i pelnym gazie

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 13:00:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
co do wyboru silnika zdecydowanie R5 i ten dźwięk mmmmm

jak poczytasz na forum o 2.5 V6 TDI to mina ci zbladnie nie że są całkiem do ...ale trzeba sie nimi opiekować :peace:

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 11:17:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Witaj gumis83 dokladnie nie bylo zadnych V6 chyba ze benzyna.W swojej AEL 95rok mialem nalatane 230.000.Turbina nie odzywa sie nic a nic.Wiec jezeli bedzie huczec to niedobrze.Wypowidam sie na temat wersji 140KM.Jak bedziesz mial jazde próbą,to wcisnij pedal gazu oczywiscie najlepiej na cieplym silniku zeby go nie krzywdzic i powinno Cie wcisnac w siedzenie przy 2.000obr.wtedy dobrze turbo ssie :diabel: .tqmeh to Twoj sielnik pewnie dostawal ostre katy od poprzednbiego wlasciciela skoro turbo padlo tak wczesnie :/ gumis83 i pamietaj jak chcesz zeby turbo dzialalo dlugo i dobrze to po kazdej jezdzie samochod niech pochodzi jeszcze pare minut,niech olej ocieknie wiec odrazu go nie gas.Pozdrawiam

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 19:02:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2007 18:21:01
Posty: 20
dzieki za wszystkie podpowiedzi :D sorry ze nie odpisuje na bierzaco ale taki ten swiat zabiegany.pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: