ET to osadzenie felgi - wymiar ten liczony jest między osią felgi a powierzchnią styku z piastą (patrz zdjęcie powyzej) to jeden z najistotniejszych parametrów felgi; od parametru tego zależeć będzie, czy felga będzie chowała się w błotnik, czy też będzie wystawała daleko poza obrys błotnika (za bardzo nie może wystawać, jeśli musi to trzeba coś zrobić z nadkolami...); w tym pierwszym przypadku może się zdarzyć, że felga chowając się w głąb błotnika spowoduje obcieranie o elementy zawieszenia - jeśli nawet nie podczas jazdy na wprost, to przy maksymalnym skręcie kół); przy tej samej szerokości felgi duże wartości ET (np. 35) będą dawały efekt koła schowanego w błotniku, małe ET (np. 15) da efekt wysuniętego koła a zerowe lub ujemne ET (np. -10) da efekt koła mocno wysuniętego na zewnątrz osi oraz olbrzymi rant felgi.
Info z
http://www.bmwm.beep.pl/tuning/kolo03.jpg
Podaj dokladny rocznik samochodu oraz wersje silnikowa.