.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 11:43:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI]Pompa paliwa w zbiorniku
PostNapisane: 18.wrz.2007 20:37:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:57:46
Posty: 20
Lokalizacja: Bełchatów
Witam wszyskich forumowiczów :d
Zaniemówił mój motorek , paliwo na dopływie do pompy wtryskowej jest
z poluzowanego przewodu na wtrysku ledwie pryska.
VAG wykazał błąd w
bloku 21 ok zame zera
w bloku 18
poz 4 00575
Wcześniej poczytałem na forum w tym temacie i dowiedziałem się co muszę sprawdzić ,wężyk był ju ż przetarty , wymiana na nowy, ale przy okazji wymieniłem filtr paliwa i zastosowałem się do wskazówek na forum
jak odpowietrzyć pompę VP44.
Sposób z podaniem napięcia na bezpiecznik 28 pompy elektrycznej w zbiorniku.
Podaję + z aku słyszę pracę pompy ale w przewodzie do filtra zero paliwa.
Pytanie jak się dobrać do tej pompy w A6 2,5TDI AKE 99/00 kombi?
Będę wdzięczny za pomoc. :D
Przy okazji gdyby ktoś miał namiary na ceny tego wynalazku w okolicach Łodzi

_________________
A6 C5 AKE tiptronic
Człowiek uczy się całe Życie i umiera głupi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 20:43:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jesteś elektromechanikiem ? ;)
Nie wiem z czym masz problemy...
Setny raz napiszę, że podłączenie na krótko bezpiecznika nr 28 nie przepompuje paliwa do filtra i dalej, tylko napełnia wewnętrzną część komory spiętrzającej w zbiorniku paliwa, z której to sama VP44 zasysa sobie paliwo podciśnieniowo. Amen

Szukaj postów użytkownika danek3miast w temacie pompy w zbiorniku i czujnika G210...

[+]
Zmień podpis - nie widziałem jeszcze A6 B4 :): - to jakaś krzyżówka ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 20:59:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
A ja napisze tyle:
Zgadzam się z carlnova (tylko czemu tak ostro kolego odpowiadasz?)
nakieruj go na temat i już:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 10&start=0

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=40

A tak pozatym to żeby w filtrze było paliwo to musisz pierw przy włączonej na krótko pompie w zbiorniku mocno ciągnąć najlepiej jakąś pompką podciśnieniową z wężyka który dochodzi z baku do filtra a później już tak jak odpowietrzanie samej VP44:)
To moja rada nie musicie się z nią zgadzać:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 21:14:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Teodor, to było ostro ? :) Nie rozśmieszaj mnie...
Na drugi raz Ty odpowiadaj śmiało. ;) 100 razy w ten sam sposób, bo ktoś ma w nosie szukanie... :/
Zaręczam Ci, nie będziesz miał wtedy czasu zakładać sam tylu tematów z cyklu "przekładam anglika" i nie będziesz w taki oto sposób wyładowywał frustracji, że prawie nikt Ci w nich nie odpowiada... Jeszcze masz żal, że nie zrobiłem Ci 100 zdjęć komory silnika ? :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 23:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
nie mam do nikogo żalu a tym bardziej do ciebie bo wiele się na tym forum dowiedziałem i dużo tez od ciebie:) Więc za wszystko dziękuje:)
naprawdę szczerze.
Nie mam zamiaru się tu z nikim i na żaden temat kłócić. Po to wszyscy tu siedzą żeby czegoś nowego interesującego i potrzebnego się dowiedzieć.Czyż nie tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 08:27:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Oł Yes.yes,yes.Pozdro :D :D :D

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 18:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:57:46
Posty: 20
Lokalizacja: Bełchatów
Witam!
Najpierw przeproszę CARLNOWĘ za to że zadałem pytanie o pompę paliwa , ale chciałem dostać szybką odpowiedż.
Szukając interesującego mnie tematu muszę poświęcić trochę czasu, a tego mam niewiele.
ADI służy mi 4 miesiące i wykonałem po zakupie wymiany niezbędych elementów jak paski,olej filtr paliwa ,powietrza rolki i nie miałem problemów.
Aż nagle wszystko umilkło. Dylemat czy do serwisu co wszyscy wiedzą jak wali po kieszeni czy poszukac odpowiedzi na forum.
Znajomy ma VAG-a i poprosiłem o sprawdzenie ,wyszło jak wcześniej pisałem.
Zabrałem się za odpowietrzanie w/g przepisu z forum i mimo stosowania się do porad nic z tego.
Na poluzowanych nakrętkach wtrysków pojawiały się znikome ilości paliwa.
Sprawdziłem czy paski są w porządku i jest ok.Wszystko na miejscu.
Ale usłyszałem jak wyłączałem kluczyk taki dziwne piknięcie w okolicy silnika jakby świst powietrza , byłem sam w garażu i trudno było stwierdzić gdzie to miało miejsce sprawdxziłem kilka razy i to się powtarzało.
Jutro spróbuje z pomocą syna to zlokalizować.
Przepraszam i dziękuję wszystkim za wstawienie się za mną. :D
To B4 w oznaczeniu jest to chyba dlatego ża to wersja typowo do Włoch bo stamtąd sprowadzone.Tak posze w książce serwisowej.
Jak ktoś potrafi jueszcze coś dorzucić do tego co napisałem to będę wdzięczny. :P Braki w czasie to obowiązki ojca,matki,gosposi i kucharza. :|

_________________
A6 C5 AKE tiptronic
Człowiek uczy się całe Życie i umiera głupi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 21:27:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie musisz przepraszać... :)
Trzeba było tak od razu o tym - ojcu,matce,gosposi i kucharzu...
Wszystko to jest na forum, ale rzeczywiście trzeba na odnalezienie tych informacji znaleźć trochę czasu...

Twoje audi to 4B, a nie B4 - takie masz oznaczenie we włoskim carta di circolazione i wskazuje to na model niesłusznie zresztą w Polsce nazwany C5 ;)

W Twojej sprawie:
Czy w wężyku doprowadzającym paliwo do VP44 widać pęcherzyki powietrza ?
I czy chociaz przeczytałeś topik kolegi danek3miast ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompa paliwa
PostNapisane: 21.wrz.2007 20:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:57:46
Posty: 20
Lokalizacja: Bełchatów
Witam!
Właśnie zabieram się ża czytanie , w między czasie kazałem sprawdzic co się dzieje miedzy zbiornikiem a-filtrem- pompą , info brak paliwa w tym odcinku.
Pompa paliwa pracuje bo ją słychać.
Jutro dobieram sie do pompy i dopiero napiszę.
wielkie dzięki za opeer i za dobre rady : :peace: :peace:
Postaram się napisać jak to wszystko wyglądało i może umieścic fotki.
Do odpowietrzania zapędzę sprężarkę z agregatu lodowki.
Sprawdzałem jest to możliwe. Jak przyspieszy odpowietrzanie to opiszę
jak to zrobic. :-)

_________________
A6 C5 AKE tiptronic
Człowiek uczy się całe Życie i umiera głupi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa paliwa
PostNapisane: 23.wrz.2007 13:05:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:57:46
Posty: 20
Lokalizacja: Bełchatów
dama napisał(a):
Witam!
Właśnie zabieram się ża czytanie , w między czasie kazałem sprawdzic co się dzieje miedzy zbiornikiem a-filtrem- pompą , info brak paliwa w tym odcinku.
Pompa paliwa pracuje bo ją słychać.
Jutro dobieram sie do pompy i dopiero napiszę.
wielkie dzięki za opeer i za dobre rady : :peace: :peace:
Postaram się napisać jak to wszystko wyglądało i może umieścic fotki.
Do odpowietrzania zapędzę sprężarkę z agregatu lodowki.
Sprawdzałem jest to możliwe. Jak przyspieszy odpowietrzanie to opiszę
jak to zrobic. :-)


Witam.
Jestem po przeprowadzeniu odpowietrzania VP44 za pomoca sprężarki.
Trochę musiałem pokombinować żeby podłączyć wlot ssący sprężarki a pompę VP44.
Zastosowałem odstojnik jak kolega Dane3miast i resztę jego pomysłu z tym żę stosowałem kleszcze zaciskowe a nie ściski stolarskie., ale każdy sposób jest dobry.Sprężarka ciągnie wspaniale ale znalezienia miejsca zasysania powietrza to dopiero kłopot. Wstępnie wymieniłem wszyskie przewody na powsocie nafty sp[rawdziłem połączenie zbiornik filtr w ten sposób że założyłem taki filterek przeżroczysty przelotowy za 4 PLN na wężyk od zbiornika i jak zapięłem sprężarkę to widać bo mocno ciągnie czy pojawiają się bąble powietrza. potem to samo za filtrem.. następnie jużsposób Danka3miast czyli na pompie na końcówkę przy pompie powrotu nafty. i dopiero zaczynamy odpowitrzanie pompy. Okazało się żę mi zaciąga przy wejściu paliwa do pompy , plastikowy wężyk fabtrycznie założony już dokonał swojego żywota i tamtędy podssysał powietrze. Wymiana na nowt i odpowietrzanie wtrysków najpirw przwa potem lewa strona jak Danek pisze i silnik zagadał :D Rozpisałem się ale to jest sposób na odpowietrzenie pompy VP44 najrozsądniejszy.
Pisałem wcześniej o zastosowaniu sprężarki z lodówki bo takowa stała w garażu kiedyś była sprawna i służyła do innych celów ale padła.i musiałem się przenieść do garażu kolegi co ma dużą sprężarkę.
tak czy inaczej to spróbuję taki zestaw ze sprężarką z lodówki sobie przygotować i mieć w garażu. Nie będę ile piw przy tych operacjach się przewaliło :diabel: :diabel: Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi szczególnie Carlowi

_________________
A6 C5 AKE tiptronic
Człowiek uczy się całe Życie i umiera głupi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: