Obrotomierz bierze odczyt z czujnika położenia wału - tego co liczy ząbki zębnika koła zamachowego.
TDI ni ema ciśnienia mniejszego niż benzyna. Musisz podłączyć czujniki ciśnienia oleju do czeka. Czek bez podłączonych czujników będzie, co oczywiste, wywalał błędy. Musisz podpiąć środkową wiązkę silnika 1T jeżeli ją masz do wiązki KG.
Turbinę można wstawić, ale to nią ma najmniejszego sensu. K26 jest za duża i będzie mega lag. Mapa doładowania w komputerze nie będzie się pokrywała z mapą turbawki i będzie to beznadziejnie jeździć. Trzeba pisać nowy program. Też przez takie zachciewajki przechodziłem w swoim swapie z MC1 na 1T...
A czip...nie słyszałe żeby nie dało się tego komputera zaczipować. To komputer z AAT bez obsługi recyrkulacji spalin i przepływomierza... AAT się da to i 1T się da...Co innego, że nie spotkałem nigdzie czipów do 1T. Chcesz mocy...gadaj z Rogalem i umawiaj się na zrobienie programu.
ciechwoj - dziękuję
bądź pozdrowiony.