.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 15:05:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.6 ABC] wolne obroty wysokie nierówna praca - VAG
PostNapisane: 11.wrz.2007 17:26:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam.
AUDI Avant B4 1994 V6 2.6l ABC

Rano kiedy odpalam zimny silnik wchodzi na obroty ok 1,5tys i trzyma przez 30sek. Powoli opada do 1,1tys.
Po przejechaniu kilku set metrów gdzie temperatura na climatroniku na kodzie 51c pokazuje ok 60st silnik na wolnych obrotach zaczyna warjować przez jakąś 1minutę tak jakby przestawał palić na ułamek sekundy co uwidacznia się w falowaniu między 1,1-1,4tys obrotów (po dodaniu gazu na wyższe obroty jest OK do momentu puszczenia gazu)
Po minucie jest OK. obroty stoją w miejscu ale są cały czas za wysokie jak na bieg jałowy bo utrzymują się na poziomie 1-1,1tys/min.
Od czasu do czasu jest OK jak dodam gazu spadają do 800obr/min
Mam LPG i dzieje się to samo na LPG jak i PB.
Świece kable wymienione ale miałem to tez przed wymianą.
Pytanie
1. Co jest powodem ?

Myślę o diagnozie za pomocą VAG.
pytanie:

2. Jaki kupić interfejs do komputera (laptopa) byż za dużo nie wydać (ok100zł - może coś z allegro) Interesuje mnie nie tylko diagnza, ale również ewentualne regulacje , kasowanie błędów ?
Z jakiego skorzystać należało by oprogramowania które by było dostępne "nieodpłatnie" ?

3. Czy ja mam OBD, OBD2 czy jakieś inne podłączenie?

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 11:13:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
U mnie przyczyna falujących obotów był czujnik temp. czteropinowy znajdujący się za lewą głowicą silnika.Czujnika nie udało się uratować więc kupiłem nowy,trzypinowy spełnia te same funkcje co czteropinowy,koszt 180 pln za orginał,wymiana dziecinnie prosta.I po problemie. :D

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
VitoLodz napisał(a):
U mnie przyczyna falujących obotów był czujnik temp. czteropinowy znajdujący się za lewą głowicą silnika.Czujnika nie udało się uratować więc kupiłem nowy,trzypinowy spełnia te same funkcje co czteropinowy,koszt 180 pln za orginał,wymiana dziecinnie prosta.I po problemie. :D


Czy pamietasz symbol oznaczenie wymontowanego i tego którego kupiłeś?

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2007 09:55:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Czujnik stary - VDO 046919369 6.92 64/2/3
Czujnik nowy - VEMO V15-99-1982 VAG:Audi A6,Audi 100,Audi 80
OE.-No : 034919369C


Spisałem wszystko co możliwe z czujników mam nadzieje że się połapiesz. :peace:

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2007 10:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
VitoLodz napisał(a):
Czujnik stary - VDO 046919369 6.92 64/2/3
Czujnik nowy - VEMO V15-99-1982 VAG:Audi A6,Audi 100,Audi 80
OE.-No : 034919369C


Spisałem wszystko co możliwe z czujników mam nadzieje że się połapiesz. :peace:


Ile cię kosztował

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2007 20:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 13:38:23
Posty: 61
Lokalizacja: Pruszków
U mnie falowały obroty jak miałem za słaby akumulator.

_________________
<b>A4 Avant B5 Quattro V6 2.6 ABC</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 13:33:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Niecałe 180 pln i piwo za pożyczenie klucza do wymiany.Nasadowa 30 sześciokątna wysoka. :d

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 18:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
VitoLodz napisał(a):
Niecałe 180 pln i piwo za pożyczenie klucza do wymiany.Nasadowa 30 sześciokątna wysoka. :d

znalazłem na allegro
2PIN
http://www.allegro.pl/item246385777_sen ... coupe.html
4PIN
http://www.allegro.pl/item249654986_czu ... 80_b4.html

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 12:36:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Czujnik czteropinowy by się zgadzał na bank,według odrazków jest trzypinowy taki jak mój plus numerologia się zgadza.A co dwupinowego niechce wprowadzać w błąd ale napewno u mnie jest biały,ale nie miałem potrzeby go wykręcać i oglądać.Ponieważ to czteropinówka jest odpowiedzialna za sygnał do ECU.

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: