.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:40:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4, 92, AAR] Co następne wymienić???
PostNapisane: 27.wrz.2007 13:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Przy stukaniu i pukaniu postanowilem wymienic gumy stabilizatora i tuleje metalowo-gumowe. Myslalem ze moja niunka bedzie plynac jak dawniej ale niestety mimo niewielkiej poprawy jestem rozczarowany.
Moze jest mniej stukow ale caly czas wyczuwam jakies luzy.
Co to moze byc??? Wachacze byly sprawdzane sa ok.
Koncowka drazka??? Bo w kierownicy tez czuje delikatne luzy.
A moze to amorki??? Ale przy bujaniu fura nic nie puka jak cisne na kazdy tylko tylne troche trzeszcza.
Prosze o pomoc w diagnozie na forum albo w Wawie :/

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 16:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A jakiej tu rady potrzebujesz??? usłyszysz tylko gdybanie, wiedż na stacje, niech wstawią auto na szarpaki i zlokalizuja luz, ew niedomaganie, tam jest tak proste zawieszenie że chyba nie będzie problemu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 21:16:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2007 16:49:47
Posty: 71
Lokalizacja: LKR
oczywiście! Najpierw na diagnostykę tam wszystko będzie widać. Ja myślałem ,ze mam już amorki do wymiany. Ale na przegladzie okazało sie ,że mam luzy na sworzniach tuleji na wahaczu, i na dwóch tylnich tulejach na sankach. Amorki miały po 79% i 80% przód,tył troszklę gorzej .... więc pierwsze szarpak. No można też samemu w garażu ale bedzie potrzebny łom :): ...i doświadczenie

_________________
środki transportu:
Audi Coupe NG - było
Audi 90Q 20V 7A - było
BMW E39 540ia - było
BMW E46-318i - było
BMW E36 316i Touring - było
BMW E46 318i - upala żona
Skoda Fabia 1.2TSI 105 KM - workowy dupowóz
Aprilia Tuono 1000 - terror
Suzuki GSX-R 1000 - na Białorusi
Honda VTR1000F - poszła
Honda CRM 250 - ziomek upala
Yamaha Fazer 600 - pierwsze 100 KM
Suzuki RM 250 - sprzedany wariat
GasGas EC 200 - jeżdżone
Gilera GFR 125 - żonie dałem
Aprilia AF1 - pierwsze 125
Romet Komar 1973 do remontu
Pocket Bike - dla dzieci
Subaru Impreza GT - nawet to jeździ!...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 21:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Jeżeli masz wszystko co napisałeś sprawne to na 99 % amorki mają poprzeczny luz na tloku. Zdejmij poduszkę u góry amorka i poruszaj tlokiem na boki. Pewnie ma luz i to powoduje stukanie. Ja mam amorki bilstein z przodu i po roku od zalorzenia ten luz jest mocno wyczuwalny.
A tak przy okazji jakie amorki są najwytrzymalsze na pojawienie się tego luzu poprzecznego?
:peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 18:24:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
dobro&zło napisał(a):
A tak przy okazji jakie amorki są najwytrzymalsze na pojawienie się tego luzu poprzecznego?
:peace:

Na polskich drogach zadne :/
Rok temu wymienialem u siebie na Monroe, zrobilem prawie 30 tys km. i jeszcze jezdze.
Polecali mi jeszcze Sachsa i Kayaba, ktore ponoc tez sa dobre.

Wszystko to gdybanie i subiektywne opinie, bo zywotnosc amorow i zawiechy zalezy przede wszystkim od tego po czym sie jezdzi .
Obiektywnie moge powiedziec tylko jedno - NIE MAMY DROG :!!: :banghead:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 21:41:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kayaba poleciała przy 17' w ciągu niecałych 20k km. Teraz biorę na Sachs Advantage na testy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: