W czasie wolnej jazdy w mojej a4 nagle stracilo sie ładowanie,wspomaganie oraz brak chłodzenia układu.Okazało się , że pasek wieloklinowy spadł.Z mądrej książki dowiedziałem się jak odsunąć napinacz aby zluzować pasek i udało sie go założyc.Pozwoliło mi to samemu dojechać do domu.Teraz boję sie jezdzić.żastanawiam się nad przyczyną.
Zauważyłem następującą rzecz,otóż pasek wielorowkowy w moim a4 pracuje na połowie szerokości rolki napinacza.(Połowa tej rolki jest wyraznie wytarta a połowa zardzewiala).Wskazuje to na fakt , iż taka sytuacja trwa bardzo długo.Mówiąc o połowie rolki napinacza przenoszącej pasek mam na myśli tę połowę od strony silnika,w tę stronę czyli do wewnątrz właśnie zsunął się pasek.Co trzeba zrobić ? może ktoś mający takie auto spojrzał by na swój pasek,jak jest u niego ?
_________________ Totalny laik .Sory za głupie pytania.
A4 1.8T
|