.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 16:50:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Swap]automat na manual 2.8Q- proszę o porady
PostNapisane: 30.wrz.2007 13:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2007 19:57:31
Posty: 30
Lokalizacja: Nadarzyn
Witam wszystkich.
Czytałem coś na forum o zmianie automatu ZF CDJ na manual w moim audi, wiele się zastanawiałem, wiele pytałem i ...
zamówiłem skrzynię, wał, dyfer, sprzęgło kpl., zamach, pedały, "tunelowy zwstaw do wyszczegulniania biegów" - ponoć reszta jest ta sama. zamierzam w tym tygodniu odebrać wszystko.
Może ktoś by mi podpowiedział coś.
Możliwe jest że napęd pochodzi od A4, napewno z jednego samochodu, anglika(będzie mnie ściągało na prawo :D ), ale czy będzie pasował?
Czy mocowanie też mam zmienić?
Może są problemy elektryczne, np. brak kontaktu z jednostką redukcyjną, napewno światło cofania. Dodam że sam bendę to robił.


Proszę wszystkich o pomoc
a jak się uda...
... to ja wam wszystkim pokażę! i opowiem :diabel:

_________________
B4 2.8 Q AAH AVANT

Było:A6 2,8 Q AVANT Aut.US LPG
V6 2,8 AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:33:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
nie znam rowiązania z praktyki - ale afaik połączenie elektroniczne automat/sterownik silnika w pewnym zakresie steruje obrotami (np. wrzucenie D bez gazu w wiekszosci aut powoduje minimalny wzrost obrotów), ktoś też pisał na forum (z rok albo i wiecej temu) że po swapie na manual (bodajże w 80-ce B3 lub B4) nie mógł zapalić - poszukaj na forum, bo był podobny temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 11:43:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2007 19:57:31
Posty: 30
Lokalizacja: Nadarzyn
Dzięki!
Jutro mam odebrać podzespoły - aż cały drżę, cały czas nie mam przekonania. :/

_________________
B4 2.8 Q AAH AVANT

Było:A6 2,8 Q AVANT Aut.US LPG
V6 2,8 AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 12:59:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie mogl zapalic, bo nie zrezal sobie pstryczka prostego, ktory normalnie jest lewarku automata :) :)
A ECU pewnie ma generalnie nieco inny soft w automacie i moze sie okazac, ze troche inaczej sie bedzie smigac.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 11:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2007 19:57:31
Posty: 30
Lokalizacja: Nadarzyn
właśnie odebrałem część grató - skrzynia 94r, dyfer z wałem 97 i kpl. sprzęgło - miało być troszkę inaczej, pedały lewarek mi jeszcze doślą.

_________________
B4 2.8 Q AAH AVANT

Było:A6 2,8 Q AVANT Aut.US LPG
V6 2,8 AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 23:38:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
zuru napisał(a):
Nie mogl zapalic, bo nie zrezal sobie pstryczka prostego, ktory normalnie jest lewarku automata :) :)

No przeca! - zapala tylko na "P" (i niektóre "N") :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 08:26:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2007 19:57:31
Posty: 30
Lokalizacja: Nadarzyn
... po "poradach odpalania automatu" wracam do tematu - most który odebrałem jest dużo dłuższy, tzn. od strony wału jest przedłużenie na jakieś 50cmm. cały most jest czarny, mocowany z przodu na jednej poduszce z boku a z tyłu na belce 40cm. z poduszkami.
Od czego to jest i czy będzie mi pasować atak z talerzem od tego?

_________________
B4 2.8 Q AAH AVANT

Było:A6 2,8 Q AVANT Aut.US LPG
V6 2,8 AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: